PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het grote probleem zal worden dat we voor Denzel en Malen idd peso’s gaan vangen, in euris gaat dat heel erg tegenvallen. Wellicht dat het EK wat gaat helpen, maar in deze vorm zitten ze beiden op de bank ( en oranje gaat niks klaarmaken op het EK).

En het operationeel resultaat (zonder uitgaande transfers) zal dit jaar weer een dik verlies zijn. We hebben financieel weinig vet op de botten, dus er zal verkocht moeten worden. Aangezien het ons niet lukt de mindere spelers te verkopen zal het wel Malen, Ihataren en/of Dumfries worden.

Zonder de ‘suikeroom’ die eerder in de wedstrijdchat werd genoemd ziet het er niet goed uit, vrees ik.
 
Ik vindt het onzin om hier Mvogo de schuld te geven. De redenen dat je alsnog uitvliegt zijn:
- Het team gaat achteruitlopen in de tweede helft (Schmidt) en wordt enorm slordig op het moment dat ze de bal wel hebben (Schmidt, Rosario, Malen en nog een paar)
- Rosario die lucht staat te dekken in de 16. Niet de hoofdzaak want het kan niet gebeuren als het eerste punt niet gebeurd.
Zolang we niet inzien dat Mvogo geen punten pakt voor PSV, zijn we kansloos tegen de iets betere ploegen. Die schieten namelijk altijd wel een keer binnen de palen.
En binnen de palen = goal tegen. Altijd, overal.
En als we nou geen alternatief zouden hebben. Manmanman, Unnerstall heeft bij VVV maar ook tegen bijvoorbeeld Volendam laten zien hoe je een team redt. En punten pakt.
Dat zal Mvogo nooit doen. Mark these words.
 
Thomas 2.75 mln
Sangare 9 mln
Guti 6 mln (eens)
Bruma zal wel hoeveel mln (eens)
Doan 7.5mln (eens)
Baum zal wel (eens)
Max 8mln
Mauro ga ik niet eens op in, die speelt al lang bij PSV en is ooit gratis en voor niets uit Brazilië weggehaald.

Mvogo is gehuurd.

Van Ginkel heb je geen idee van hoeveel salaris daarvoor wordt betaald, dus dat slaat ook weer nergens op.
Romero 10 miljoen.
 
Max,Sangare,Bruma,Doan,Baumi,Mauro,Thomas en de huur van Mvgo Ginkel zijn miljoenen verbrand.
Mauro is voor vrijwel niks gehaald en zal gewoon wat opleveren. Thomas is geen miskoop, had wel veel pech met blessures maar gewoon een nuttige speler. Bruma en Doan wel miskopen, zo snel mogelijk wegdoen, hopelijk kunnen we er 8-10 mln aan overhouden. Max en Sangaré doen het sinds de winterstop slecht (Max eigenlijk iets langer), maar voor nu nog te vroeg om ze miskopen te noemen.

Daarnaast mag Luckassen ook niet vergeten worden.
 
Maar je kunt ook niet verwachten dat alle aankopen lukken, je zult bij de beste TD alsnog een lijst met miskopen hebben.

Bruma en Baum inderdaad zonder twijfel te duur.
Doan weet ik nog niet, in Bielefeld zijn ze erg tevreden en willen ze hem wellicht kopen. Als je nog 8 miljoen beurt is het allemaal zo vreselijk nog niet.
Thomas voor krap 3 miljoen is echt prima voor de breedte hoor. Je kunt toch niet verwachten dat je 20 spelers hebt van niveau Mo/Malen/Noni? En wellicht zet hij wel die stap, weinig risico.
Max valt nu tegen maar we waren in hosanna een paar maanden geleden. Recency bias is altijd erg sterk. Heeft zich in Die Mannshaft gespeeld, dus ook waardevermeerdering. Moet er een tandje bij? Ja. Miskoop? Nee.
Sangare vind ik - zoals duidelijk - een goeie aankoop. Blijft ook waarde vertegenwoordigen.
Guti is het niet waard gebleken, eens.
Boscagli laat het ineens zien, waar hij vorig jaar nog overal in de miskoop-lijstjes kwam. Zegt ook wat over de recency bias.
 
Malen lijkt trouwens al te veel bezig met een transfer, probeert zo veel mogelijk te scoren om een zo goed mogelijke transfer af te dwingen. Te vaak gaat dit ten koste van het team. Ik hoop dat dit nog gaat veranderen want het wordt steeds erger.
 
Als we Gotze nog 'n jaartje kunnen houden en Ginkel volgend jaar fit is, hebben we nog steeds een best leuk elftal. Malen verkopen voor de pesos, Madueke volgend jaar vaste basisspeler. Dumfries verkopen voor de pesos. Heb je alleen nog 'n degelijke rechtsback nodig en met Obispo krijgen we een goede CV erbij.

Zie het niet heel somber in, maargoed.. Gebaseerd op niks natuurlijk.
Ik denk dat we zowel Gotze als Zahavi kwijt zijn volgend seizoen.
 
En het operationeel resultaat (zonder uitgaande transfers) zal dit jaar weer een dik verlies zijn. We hebben financieel weinig vet op de botten, dus er zal verkocht moeten worden. Aangezien het ons niet lukt de mindere spelers te verkopen zal het wel Malen, Ihataren en/of Dumfries worden.

Zonder de ‘suikeroom’ die eerder in de wedstrijdchat werd genoemd ziet het er niet goed uit, vrees ik.
Dit is inderdaad ook mijn grootste zorg. PSV heeft veel geld uitgegeven in een jaar, waarin er nauwelijks inkomsten zijn. We horen er niets over. De directie laat niets los. Maar als Feijenoord op het randje bungelt en zelfs Ajax rode cijfers schrijft, kun je op je vingers natellen dat we binnen niet al te lange tijd een slechte financiële boodschap van de PSV-leiding krijgen. En we hebben geen grond meer om te verkopen.
 
Was ook een enorm talent toen 'ie hierheen kwam. Heb de hoop ook nog niet opgegeven dat het er alsnog uit komt, was in de voorbereiding erg sterk. Had ook niet echt misstaan in de selectie dit seizoen..
Nee vooral een hele grote gok. Had een beperkt trackrecord.
Je kan lullen zo lang als het breed is maar deze selectie is gewoon heel slecht samengesteld. Sangare moet ook nog maar eens aantonen dat hij het geld waard is want een goede pass geven lijkt teveel gevraagd voor dat bedrag. De lichtpunten zijn de goedkopere (eigen)spelers zoals Madueke, Gakpo, Malen(soms), Teze(soms). Gelukkig lijkt Zahavi wat te gaan raken, maar helaas zijn we praktisch op alle fronten al uitgeschakeld.
 
Malen lijkt trouwens al te veel bezig met een transfer, probeert zo veel mogelijk te scoren om een zo goed mogelijke transfer af te dwingen. Te vaak gaat dit ten koste van het team. Ik hoop dat dit nog gaat veranderen want het wordt steeds erger.
Hij maakt het ook moeilijker voor zichzelf. Voornamelijk in grote wedstrijden is het erg, daar heeft hij echt een tunnelvisie. Hij wil zich in de kijker spelen bij andere clubs, maar zo kom je er niet.
 
Nee vooral een hele grote gok. Had een beperkt trackrecord.
Je kan lullen zo lang als het breed is maar deze selectie is gewoon heel slecht samengesteld. Sangare moet ook nog maar eens aantonen dat hij het geld waard is want een goede pass geven lijkt teveel gevraagd voor dat bedrag. De lichtpunten zijn de goedkopere (eigen)spelers zoals Madueke, Gakpo, Malen(soms), Teze(soms). Gelukkig lijkt Zahavi wat te gaan raken, maar helaas zijn we praktisch op alle fronten al uitgeschakeld.
De selectie was nog slechter samengesteld. Begin dit seizoen is dit al een stuk beter geworden. Komend jaar weer wat sleutelen en langzaamaan komen we er wel weer.

Afgelopen jaren hebben we onze ruiten ingegooid en dat voelen we nu nog steeds.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan