Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zie het somber in als er slechts 1 iemand (Malen) van de gehele basis een mannetje voor bij kan dribbelen.
En Gotze kan dat ook maar dan moet hij wel aan spelen toe komen. Diepgang of snelheid zie ik bij deze namen ook nauwelijks terug. Het lijkt me ook moeilijk voetballen als je medespelers weinig anders kunnen dan een bal breed passen.

Dat is nou het hele probleem. We hebben weliswaar een grote selectie maar het gros (van de wisselspelers) zijn allemaal doorsnee voetballers. Niet slecht, maar ook niet goed met af en toe een uitschieter. Leuk als je een keer een basisklant op moet vangen. Maar zodra er nood aan de man is en er meerdere vervangen moeten worden, tja.. Dan ben echt afhankelijk van enkelingen zoals bijvoorbeeld een Malen.
 
Volop sneeuw daar.
Gaan we nu ineens twijfelen aan Ihattaren's talent? :unsure:
En ja, het ligt aan Schmidt dat hij Mo tegen ajax in de beker eruit haalt om Vertessen(!) er in te zetten. Een Mo in vorm is van grote waarde voor PSV. En die vorm krijgt hij niet op de bank. Sowieso zou Mo bij mij altijd een van de eersten zijn die op het wedstrijdformulier staan.
Overigens vind ik het wel een flinke aanname dat Mo "dwarsligt". Omdat hij ziek is?
Aan zijn talent zeker. Als dit echt de top van de top in Nederland is dan is het droevig gesteld
 
Nee, ik twijfel aan zijn rendement. Of niet eens twijfel, zijn rendement is ondermaats. Bakkali en Labyad konden ook heel erg goed voetballen, maar je hebt meer nodig om te slagen. Mo moet laten zien dat hij verbetert in zijn spel (wat hij tegen ADO liet zien, goede stap leek me dat), maar het elitaire gedrag wat hij vertoont kan ik niet zo goed tegen. Ik geef Schmidt groot gelijk dat hij jongens met kapsones erlangs zet wanneer die kapsones niet gegrond zijn. Mo is nog een (zeer groot) talent en geen sterspeler.
Waarom nou weer een Marokkaan met een andere Marokkaan vergelijken? Mvogo werd ook steeds vergeleken met Onana en Sangare met Pogba of een Mendez.
😝
 
Grootste belediging ooit, maar mijn lat met psv ligt blijkbaar veel hoger daarom ben ik moeilijker tevreden. Als het aan mij lag dan zaten Baumgartls, Mauro en nog diverse andere al lang bij het UWV
Ow ja, Q, de grootste PSVer van ons allen. man man man lutser.
 
Ow ja, Q, de grootste PSVer van ons allen. man man man lutser.

Beetje rustig doen pannenkoek :) Nu doe je grappig maar vaak is dat het geval wel ja. Dat jullie alles pikken, leuk vinden en aanbieden omdat het maar een PSV shirt aan heeft is jullie ding :) Ik heb schijt aan hun allemaal in dat shirt, zo lang ze niet bewijzen dat ze een PSV shirt waard zijn in praktijk. En daar gaat het vaak en snel mis helaas laatste jaren
 
Beetje rustig doen pannenkoek :) Nu doe je grappig maar vaak is dat het geval wel ja. Dat jullie alles pikken, leuk vinden en aanbieden omdat het maar een PSV shirt aan heeft is jullie ding :) Ik heb schijt aan hun allemaal in dat shirt, zo lang ze niet bewijzen dat ze een PSV shirt waard zijn in praktijk. En daar gaat het vaak en snel mis helaas laatste jaren
jullie pikken alles, ik Q ben de enige echte PSVer, zie mij een stoer mn smoel opentrekken :braak: :braak:
 
Beetje rustig doen pannenkoek :) Nu doe je grappig maar vaak is dat het geval wel ja. Dat jullie alles pikken, leuk vinden en aanbieden omdat het maar een PSV shirt aan heeft is jullie ding :) Ik heb schijt aan hun allemaal in dat shirt, zo lang ze niet bewijzen dat ze een PSV shirt waard zijn in praktijk. En daar gaat het vaak en snel mis helaas laatste jaren
"Dat wij alles pikken". We zijn supporters, geen aandeelhouders. Doe toch eens normaal man
 
"Dat wij alles pikken". We zijn supporters, geen aandeelhouders. Doe toch eens normaal man

Hahaha deze is leuk, die heb ik nog niet in 12 jaar gehoord hier. Maar ja zo mag je het ook zien ja.
Gelukkig groeit het clubje wat steeds minder pikt wel, we gaan richting de aandeelhouders kant gelukkig.
 
Hahaha deze is leuk, die heb ik nog niet in 12 jaar gehoord hier. Maar ja zo mag je het ook zien ja.
Gelukkig groeit het clubje wat steeds minder pikt wel, we gaan richting de aandeelhouders kant gelukkig.
En dan, weer een tirade op het internet dat het slecht gaat en daarna jezelf met een sticker belonen omdat je je taakje goed hebt gedaan :ROFL: :ROFL:

D'r is hier werkelijk niemand op t forum die het wel best vindt.
 
En dan, weer een tirade op het internet dat het slecht gaat en daarna jezelf met een sticker belonen omdat je je taakje goed hebt gedaan :ROFL: :ROFL:

D'r is hier werkelijk niemand op t forum die het wel best vindt.

Eerst Jamie, nu lievvvvveeee Q'tje. Het begint inmiddels wel duidelijk te worden dat je hier mensen aan het wegpesten bent :mad::mad::mad::mad::mad:

CALIMERO!
 
Grootste belediging ooit, maar mijn lat met psv ligt blijkbaar veel hoger daarom ben ik moeilijker tevreden. Als het aan mij lag dan zaten Baumgartls, Mauro en nog diverse andere al lang bij het UWV

Mijn ''lat'' met PSV ligt ook velen malen hoger dan dit en ik uit hier vaak genoeg mijn onvrede. Dat betekent echter niet dat we het supporten van PSV in een piemel-meet wedstrijd hoeven te veranderen. Of je nou vrede hebt met deze situatie of er van walgt (meeste hier doen dat laatste, geloof me maar), je gaat zelf bij PSV niks veranderen. Het liefst maak ik 1988 zelf ook nog eens in levende lijven mee, maar de tijden zijn gewoon anders. Er is genoeg mis met PSV, de selectie, het bestuur etc. Echter hoe ieder daar mee om gaat moeten ze zelf weten. Dat jij de ''lat'' blijkbaar hoger legt moet je ook zelf weten, of je moet gewoon niet zo'n sterk waardeoordeel verbinden aan hoe anderen PSV en haar problemen beleven. Ik ben hier ook vaak negatief zat, maar als mensen in discussie willen over hoe zij PSV zien sta ik daar altijd voor open. Dat is veel leuker dan het vingertje wijzen ''ik ben een betere/realistischere/grotere supporter omdat (...)'', wat je met de lat opmerking wel impliceert.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha deze is leuk, die heb ik nog niet in 12 jaar gehoord hier. Maar ja zo mag je het ook zien ja.
Gelukkig groeit het clubje wat steeds minder pikt wel, we gaan richting de aandeelhouders kant gelukkig.
Je hebt dezelfde trekjes en manier van discussiëren als al die corona wappies. Alles en iedereen wat het niet met je eens is is kut en 'heeft het licht nog niet gezien'. Ik sta altijd open met een discussie voor alles en iedereen, ongeacht of diegene het met me eens is (dat hebben we onderhand wel kunnen zien denk ik) en ik denk dat je van sommigen hier veel kunt leren. Dat je lijnrecht tegenover elkaar staat in je standpunt wil niet zeggen dat je geen beschaafde discussie kunt voeren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan