Mohamed Ihattaren (M)

Ik begin het idee te krijgen dat jij eigenlijk helemaal niet zo'n grote fan van Schmidt bent.
Ik ook. Ik was echt heel enthousiast toen hij aangesteld werd en had er hoge verwachtingen van. Ik verwachtte niet dat hij PSV binnen de kortste keren als een geoliede machine zou laten draaien, maar verwachtte wel langzaam verbetering te zien. We zijn nu 6 maanden verder en hij is inmiddels van zijn geloof afgestapt, roept maar wat na iedere wedstrijd en heeft (denk ik) bij het gros van de selectie alle geloofwaardigheid verloren met zijn rare wissels en onvermogen om te reageren op een tactische zet van de tegenpartij.
 
Als Schmidt ook volgend seizoen de trainer/coach blijft van PSV, dan zie ik Ihattaren niet verlengen bij PSV. Ik denk dat Ihattaren in de maand april de knoop gaat doorhakken.
 
Als dat zo is dan heb ik geen moeite met zijn vertrek, niemand is groter dan du club en zeker geen 19 jarig joch
Dat vind ik makkelijk roepen. En in principe heb je natuurlijk best gelijk. Maar als dat betekent dat elke leuke speler vertrekt, wordt dat wel de doodssteek voor de club. Ik vind dat PSV er best veel aan mag doen om het talenten zoals Mo, Gakpo, Malen and Madueke naar de zin te maken. Anders kijken we straks naar een elftal vol Mauros, Sangares en Zahavis.
 
Ik vind Gakpo en Malen zich wel wat professioneler gedragen als Ihataren
Dat vind ik makkelijk roepen. En in principe heb je natuurlijk best gelijk. Maar als dat betekent dat elke leuke speler vertrekt, wordt dat wel de doodssteek voor de club. Ik vind dat PSV er best veel aan mag doen om het talenten zoals Mo, Gakpo, Malen and Madueke naar de zin te maken. Anders kijken we straks naar een elftal vol Mauros, Sangares en Zahavis.
 
Ik vind Gakpo en Malen zich wel wat professioneler gedragen als Ihataren
Hoezo? Malen reageerde vorige week hetzelfde op zn wissel. En Gakpo is geblesseerd, dus we weten helemaal niet hoe die erop zou reageren als hij er in de 75e minuut afgehaald zou worden voor Guti of zo. Ik hoop dat hij zich ook daartegen uit zou spreken
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat vind ik makkelijk roepen. En in principe heb je natuurlijk best gelijk. Maar als dat betekent dat elke leuke speler vertrekt, wordt dat wel de doodssteek voor de club. Ik vind dat PSV er best veel aan mag doen om het talenten zoals Mo, Gakpo, Malen and Madueke naar de zin te maken. Anders kijken we straks naar een elftal vol Mauros, Sangares en Zahavis.

Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat ook al wel doen hoor.
 
Aissati, Reis, Labyad, Bakkali.. Ihattaren wordt als hij niet bijtekent de volgende in het rijtje, honderd procent. Irritant ventje.
 
Aissati, Reis, Labyad, Bakkali.. Ihattaren wordt als hij niet bijtekent de volgende in het rijtje, honderd procent. Irritant ventje.
Irritant ventje? Je weet dus al dat ie niet gaat verlengen en daarom zeg je dit?
Als ik Ihattaren was, dan zou ik naar Ajax gaan! Een trainer die jou er uit haalt omdat je zogenaamd in “the red zone” niet functioneerde, terwijl je de beste aan onze kant was, die moet je links laten liggen. Een trainer die twee dagen later jou nogmaals naar beneden haalt om toch zijn eigen gelijk te bewijzen ( Hij is toch geen Messi? Hij heeft toch geen 7 mooie passen gegeven en 3 x gescoord?), deze trainer moet je laten zakken in zijn koppigheid en zielig doen over het geld van Ajax, de VAR, de KNVB en al het andere indekken-excuses van hem. Hij wordt minimaal een Ziyech als ie volgend seizoen naar Ajax gaat. En waarom niet? Met zulk techniek wordt daar op handen gedragen ipv afgezeken te worden. Ik had respect voor Schmidt toen hij Ihattaren bij de les hield en toen hij liet zien dat de namen hem niets zeggen. Maar nu slaat hij door en zorgt ie er voor dat we ons kapitaal straks goedkoop kwijt raken. Allemaal door een passant die volgend jaar weer in China zit als Corona afgelopen is.
 
Irritant ventje? Je weet dus al dat ie niet gaat verlengen en daarom zeg je dit?
Als ik Ihattaren was, dan zou ik naar Ajax gaan! Een trainer die jou er uit haalt omdat je zogenaamd in “the red zone” niet functioneerde, terwijl je de beste aan onze kant was, die moet je links laten liggen. Een trainer die twee dagen later jou nogmaals naar beneden haalt om toch zijn eigen gelijk te bewijzen ( Hij is toch geen Messi? Hij heeft toch geen 7 mooie passen gegeven en 3 x gescoord?), deze trainer moet je laten zakken in zijn koppigheid en zielig doen over het geld van Ajax, de VAR, de KNVB en al het andere indekken-excuses van hem. Hij wordt minimaal een Ziyech als ie volgend seizoen naar Ajax gaat. En waarom niet? Met zulk techniek wordt daar op handen gedragen ipv afgezeken te worden. Ik had respect voor Schmidt toen hij Ihattaren bij de les hield en toen hij liet zien dat de namen hem niets zeggen. Maar nu slaat hij door en zorgt ie er voor dat we ons kapitaal straks goedkoop kwijt raken. Allemaal door een passant die volgend jaar weer in China zit als Corona afgelopen is.
Het gedoe rondom zijn contractverlenging duurt al veel te lang en bovendien ben ik totaal niet gediend van zijn kinderachtige geflirt met Ajax. Dus ik vind hem een irritant ventje, ongeacht of hij zijn contract verlengt. Dan zijn voetbalkwaliteiten. Hij heeft zeker veel potentie, dat ziet iedereen, maar is hij in staat het daadwerkelijk te verzilveren? Voorlopig laat hij zijn kwaliteiten slechts mondjesmaat zien en daar is hij in de eerste plaats zelf verantwoordelijk voor. Talenten die doorbreken naar de top hebben dat laatste vaak goed door, hard werken en niet naar anderen wijzen, bij Ihattaren mis ik dat.

De uitspraken van Schmidt zijn inderdaad erg onhandig en wat dat betreft verlang ik soms terug naar de rust van Cocu.
 
Irritant ventje? Je weet dus al dat ie niet gaat verlengen en daarom zeg je dit?
Als ik Ihattaren was, dan zou ik naar Ajax gaan! Een trainer die jou er uit haalt omdat je zogenaamd in “the red zone” niet functioneerde, terwijl je de beste aan onze kant was, die moet je links laten liggen. Een trainer die twee dagen later jou nogmaals naar beneden haalt om toch zijn eigen gelijk te bewijzen ( Hij is toch geen Messi? Hij heeft toch geen 7 mooie passen gegeven en 3 x gescoord?), deze trainer moet je laten zakken in zijn koppigheid en zielig doen over het geld van Ajax, de VAR, de KNVB en al het andere indekken-excuses van hem. Hij wordt minimaal een Ziyech als ie volgend seizoen naar Ajax gaat. En waarom niet? Met zulk techniek wordt daar op handen gedragen ipv afgezeken te worden. Ik had respect voor Schmidt toen hij Ihattaren bij de les hield en toen hij liet zien dat de namen hem niets zeggen. Maar nu slaat hij door en zorgt ie er voor dat we ons kapitaal straks goedkoop kwijt raken. Allemaal door een passant die volgend jaar weer in China zit als Corona afgelopen is.
Nee Mo mag zich eerst maar is flink gaan bewijzen, begin van seizoen te zwaar, had privé training nodig het is altijd wel wat, schiet er eerst maar is 10 in een seizoen + paar assists en dan mag die klagen en eisen stellen, Mo moet een voorbeeld nemen aan een jongen zoals Gakpo, werkt had, traint hard presteert goed en verlengd daarna en je hoort er nooit wat slechts over echt een kind van de club, Mo kan dat ook zijn maar hij moet weer PSV ontvolgen en Ajax volgen, niet goed genoeg trainen/niet fit zijn en z’n contract over laten “aan z’n zakenwaarnemer” want die weet wat het beste is, kom op man zwakke mentaliteit hij moet trots zijn dat die voor PSV mag spelen en als die de club niet dankbaar is gaat die maar weg naar Ajax spelen we volgend seizoen lekker veel met Gakpo en Madueke wie in mijn ogen veel meer de kans verdienen
 
Het gedoe rondom zijn contractverlenging duurt al veel te lang en bovendien ben ik totaal niet gediend van zijn kinderachtige geflirt met Ajax. Dus ik vind hem een irritant ventje, ongeacht of hij zijn contract verlengt. Dan zijn voetbalkwaliteiten. Hij heeft zeker veel potentie, dat ziet iedereen, maar is hij in staat het daadwerkelijk te verzilveren? Voorlopig laat hij zijn kwaliteiten slechts mondjesmaat zien en daar is hij in de eerste plaats zelf verantwoordelijk voor. Talenten die doorbreken naar de top hebben dat laatste vaak goed door, hard werken en niet naar anderen wijzen, bij Ihattaren mis ik dat.

De uitspraken van Schmidt zijn inderdaad erg onhandig en wat dat betreft verlang ik soms terug naar de rust van Cocu.
Je hebt gelijk hoor. Ik heb eerder al gezegd dat hij over te weinig intelligentie beschikt plus dat die broers hem niet meer lijken te begeleiden. Sinds Raiola zijn zaken doet, is hij zich anders gaan gedragen. Ik vind alleen dat hij na de wedstrijd echt gewoon gelijk had.
 
Je hebt gelijk hoor. Ik heb eerder al gezegd dat hij over te weinig intelligentie beschikt plus dat die broers hem niet meer lijken te begeleiden. Sinds Raiola zijn zaken doet, is hij zich anders gaan gedragen. Ik vind alleen dat hij na de wedstrijd echt gewoon gelijk had.
Het kan zijn dat hij gelijk had, maar bespreek het binnenskamers of hou het voor jezelf. Ik vermoed dat hij heel goed wist dat hij met zijn Instagram-post onrust zou veroorzaken; wat hij alleen niet beseft is dat hij er alleen zichzelf mee benadeelt.
 
Irritant ventje? Je weet dus al dat ie niet gaat verlengen en daarom zeg je dit?
Als ik Ihattaren was, dan zou ik naar Ajax gaan! Een trainer die jou er uit haalt omdat je zogenaamd in “the red zone” niet functioneerde, terwijl je de beste aan onze kant was, die moet je links laten liggen. Een trainer die twee dagen later jou nogmaals naar beneden haalt om toch zijn eigen gelijk te bewijzen ( Hij is toch geen Messi? Hij heeft toch geen 7 mooie passen gegeven en 3 x gescoord?), deze trainer moet je laten zakken in zijn koppigheid en zielig doen over het geld van Ajax, de VAR, de KNVB en al het andere indekken-excuses van hem. Hij wordt minimaal een Ziyech als ie volgend seizoen naar Ajax gaat. En waarom niet? Met zulk techniek wordt daar op handen gedragen ipv afgezeken te worden. Ik had respect voor Schmidt toen hij Ihattaren bij de les hield en toen hij liet zien dat de namen hem niets zeggen. Maar nu slaat hij door en zorgt ie er voor dat we ons kapitaal straks goedkoop kwijt raken. Allemaal door een passant die volgend jaar weer in China zit als Corona afgelopen is.

Zou jij serieus vanwege alleen een trainer een dikke middelvinger opsteken naar de hele club en vooral je fans die je vorig seizoen een hart onder de riem hebben gestoken na alle shit die je hebt door moeten maken door te vertrekken naar de grote concurrent/rivaal?
 
Zou jij serieus vanwege alleen een trainer een dikke middelvinger opsteken naar de hele club en vooral je fans die je vorig seizoen een hart onder de riem hebben gestoken na alle shit die je hebt door moeten maken door te vertrekken naar de grote concurrent/rivaal?
Club en fans zijn voor beroepsvoetballers tijdelijke "kameraden" kunnen ze elders meer verdienen zetten ze de stap en maken aldaar nieuwe "kameraden". Sentiment is verleden tijd in het huidige profvoetbal dat beheerst word door het grote geld , hoe zou je zelf zijn .....
Het zelfde geld voor Schmidt ...
 
Zou jij serieus vanwege alleen een trainer een dikke middelvinger opsteken naar de hele club en vooral je fans die je vorig seizoen een hart onder de riem hebben gestoken na alle shit die je hebt door moeten maken door te vertrekken naar de grote concurrent/rivaal?
Nee. :S: :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan