Mohamed Ihattaren (M)

Wellicht waar, maar Thomas, Vertessen, Mauro en Guti zijn nog vele malen minder dan Mo in de red zone. En dan is z’n uitspraak gewoon onzin
Is dat een onderbouwd iets of roep je dat zomaar omdat je die 4 niet zo leuk vind om naar te kijken?
 
Is dat een onderbouwd iets of roep je dat zomaar omdat je die 4 niet zo leuk vind om naar te kijken?
Was niet echt onderbouwd, maar de cijfertjes:

Mo 2 goals, 1 assist
Mauro: 2 goals, 1 assist
Thomas: 1 goal, 1 assist
Guti en Vertessen: niks.

Dus er is geen enkele reden om te zeggen dat Mo niet goed genoeg is in de eindfase, z'n vervangers zijn dat net zo min, en dragen een heel stuk minder bij aan het spel. Dus ik blijf erbij: Schmidt praat onzin.
 
Was niet echt onderbouwd, maar de cijfertjes:

Mo 2 goals, 1 assist
Mauro: 2 goals, 1 assist
Thomas: 1 goal, 1 assist
Guti en Vertessen: niks.

Dus er is geen enkele reden om te zeggen dat Mo niet goed genoeg is in de eindfase, z'n vervangers zijn dat net zo min, en dragen een heel stuk minder bij aan het spel. Dus ik blijf erbij: Schmidt praat onzin.
Mo heeft een expected assists beoordeling van 1.7 ofzo waarmee hij op de 70e(!) plek staat in de ED.
 
Is goed, het is logisch dat hij Mo eruit haalt voor Thomas of Vertessen. We gaan het zien wat deze 2 mannen gaan creëren in de red zone
Het is logisch dat hij Mo eraf haalde, dat is mijn stelling. Dat PSV nu verder niets heeft om daar fatsoenlijk in de plek te zetten (Thomas vind ik dan nog wel meevallen) ben ik het wel met je eens
 
Het is logisch dat hij Mo eraf haalde, dat is mijn stelling. Dat PSV nu verder niets heeft om daar fatsoenlijk in de plek te zetten (Thomas vind ik dan nog wel meevallen) ben ik het wel met je eens
Maar dan moet je hem er toch ook niet uithalen. Hoeveel expected assists hebben zij dan?
 
Het is logisch dat hij Mo eraf haalde, dat is mijn stelling. Dat PSV nu verder niets heeft om daar fatsoenlijk in de plek te zetten (Thomas vind ik dan nog wel meevallen) ben ik het wel met je eens
Maar dit is toch een zinloze discussie zo? Je kan iemand er uit halen als je weet dat de vervangers het beter gaan doen. Iedereen kan wel inschatten dat Vertessen en Thomas het niet beter zullen doen dan Mo... Dus wisselen terwijl Mo wel lekker bezig was en terwijl je toch moeten vertrouwen op dat ene geniale moment van hem, is gewoon erg vreemd. Hij had dus niet moeten wisselen omdat de vervangers het niveau nog minder aankunnen dan Mo.
 
Maar dan moet je hem er toch ook niet uithalen. Hoeveel expected assists hebben zij dan?
Geen idee, zal even kijken of ik dat kan vinden. Ik ben wel van mening dat als je ziet dat iets niet loopt, dat je dan iets anders moet proberen (weg van die 4-2-2-2 grr). Dat hetgeen wat je vervolgens probeert ook niet werkt Tsja.. Maar dat maakt de eerste keus niet meteen slecht
 
Geen idee, zal even kijken of ik dat kan vinden. Ik ben wel van mening dat als je ziet dat iets niet loopt, dat je dan iets anders moet proberen (weg van die 4-2-2-2 grr). Dat hetgeen wat je vervolgens probeert ook niet werkt Tsja.. Maar dat maakt de eerste keus niet meteen slecht
Dat ben ik met je eens, maar dan haal je toch niet je beste speler eraf en een van de weinigen die iets kan creëren voor zichzelf of anderen
 
Mijn pa, die niet voor PSV is, maar des te meer voor AZ, vroeg gisteren aan mij of Ihattaren nou problemen zou krijgen met Schmidt na zijn interview na Ajax. Het antwoord is vandaag gegeven: ja.
En dat is niet slim van Schmidt, hiermee ondermijnt hij zelfs zijn eigen positie in de toekomst.

Wat ziet Schmidt tijdens wedstrijden, wat wij/ik niet zien???
Heel raar allemaal.
 
Mijn pa, die niet voor PSV is, maar des te meer voor AZ, vroeg gisteren aan mij of Ihattaren nou problemen zou krijgen met Schmidt na zijn interview na Ajax. Het antwoord is vandaag gegeven: ja.
En dat is niet slim van Schmidt, hiermee ondermijnt hij zelfs zijn eigen positie in de toekomst.

Wat ziet Schmidt tijdens wedstrijden, wat wij/ik niet zien???
Heel raar allemaal.
Ik weet het niet: vraag het aan Der Muzikant , die schijnt qua denkwijze op een lijn te zitten met Herr Schmidt, dus wellicht kan die het uitleggen. :maniac:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik wil rustig antwoord geven, maar dan graag wel op een concrete vraag en zeker niet met aannames komen die nergens op slaan (Ihattaren gestraft, hou toch op).

Geniet je van dit PSV?
Zie je verbeteringen in het spel van PSV?
Waarom blijven ze bij PSV volharden in hetzelfde spel, hoewel het in topwedstrijden tactisch niet/nooit succes oplevert?
Waarom stond Ihattaren dan reserve vandaag tegen ADO, op grond waarvan?

edit: omdat dit het Ihattarentopic is staat de laatste vraag bovenaan.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Mijn pa, die niet voor PSV is, maar des te meer voor AZ, vroeg gisteren aan mij of Ihattaren nou problemen zou krijgen met Schmidt na zijn interview na Ajax. Het antwoord is vandaag gegeven: ja.
En dat is niet slim van Schmidt, hiermee ondermijnt hij zelfs zijn eigen positie in de toekomst.

Wat ziet Schmidt tijdens wedstrijden, wat wij/ik niet zien???
Heel raar allemaal.
Nou, ik vind het raar dat hij gepasseerd wordt voor Vertessen en Thomas. Vooral die Vertessen is helemaal niets. Thomas speelde nog wel ok.

Maar, Mo heeft wel iets met de kritiek gedaan. Meer schoten, meer passes naar voren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan