Mohamed Ihattaren (M)

Eens. Ik vond trouwens dat hij na een dramatische eerste helft zich in de tweede helft wel iets herstelde. Was toen de beste aanvaller, voor wat dat gisteren waard was.
Ik zou hem er daarom, ondanks zijn povere vorm, ook nooit afhalen; want in tegenstelling tot de alternatieven, de buitenlandse Ramselaartjes Mauro en Thomas, kun je bij hem altijd nog iets verwachten, omdat je weet dat hij het talent heeft. Zelfde geldt voor Malen, ook laten staan ondanks dat hij een slechte wedstrijd speelt.
 
Ik zou hem er daarom, ondanks zijn povere vorm, ook nooit afhalen; want in tegenstelling tot de alternatieven, de buitenlandse Ramselaartjes Mauro en Thomas, kun je bij hem altijd nog iets verwachten, omdat je weet dat hij het talent heeft. Zelfde geldt voor Malen, ook laten staan ondanks dat hij een slechte wedstrijd speelt.
Mauro creërde tegen Ajax ook een kans. Mee eens dat hij terecht basis speler is ten opzichte van Mauro en Thomas. Maar moet zeggen dat ik wellicht liever Götze gakpo madueke en malen zie. Of Zahavi voor Madueke als die goals gaat maken.

Ik vind Mo nog verre van onschendbaar. Maar dat mag ook op zijn leeftijd. Hopelijk leert hij veel van Götze. Want dat mist hij nog een beetje. De juiste keuzes in het veld maken.
 
Ik zou hem er daarom, ondanks zijn povere vorm, ook nooit afhalen; want in tegenstelling tot de alternatieven, de buitenlandse Ramselaartjes Mauro en Thomas, kun je bij hem altijd nog iets verwachten, omdat je weet dat hij het talent heeft. Zelfde geldt voor Malen, ook laten staan ondanks dat hij een slechte wedstrijd speelt.
Eens. Spelers vertegenwoordigen waarde. Thomas die gaat naar verloop van tijd transfervrij weg of net als Hendrix voor een appel en een ei
 
Komt er gewoon wel weer bovenop, zolang hij bij PSV blijft en zich niet gek laat maken door Mino, die hem wellicht naar een Milan oid zou willen brengen (wat uiteraard absurd zou zijn).

Tegen Ajax stuurde hij met een mooie sleep Klaassen even het bos in. Het is maar dat Zahavi de kwaliteiten niet heeft om zo’n bal erin te werken achter z’n standbeen, anders was het 1-3 met rust.

Verder vond ik hem voor zijn doen flets, afwezig. Oogt nog steeds niet helemaal fit, maar begrijp dat hij ermee bezig is. Nog altijd het grootste talent en een lieve kerel. Hopen dat Mino geen misbruik maakt van zijn naïviteit. Daar heeft die bolle nogal een handje van.
 
Komt er gewoon wel weer bovenop, zolang hij bij PSV blijft en zich niet gek laat maken door Mino, die hem wellicht naar een Milan oid zou willen brengen (wat uiteraard absurd zou zijn).

Tegen Ajax stuurde hij met een mooie sleep Klaassen even het bos in. Het is maar dat Zahavi de kwaliteiten niet heeft om zo’n bal erin te werken achter z’n standbeen, anders was het 1-3 met rust.

Verder vond ik hem voor zijn doen flets, afwezig. Oogt nog steeds niet helemaal fit, maar begrijp dat hij ermee bezig is. Nog altijd het grootste talent en een lieve kerel. Hopen dat Mino geen misbruik maakt van zijn naïviteit. Daar heeft die bolle nogal een handje van.
Toch begin ik me wel een beetje zorgen te maken. Kwam niet fit en te zwaar terug uit de zomerstop. Nu is hij weer niet fit na de winterstop. Leeft hij wel als een prof? Heeft hij de juiste mentaliteit? Zeg niet dat het niet zo is, maar ik begin wel te twijfelen.

Je hebt wel gelijk dat als hij de komende 2, of zelfs 3 jaar jaar bij PSV vertrekt, z'n carriere een grote mislukking gaat worden.
 
Komt er gewoon wel weer bovenop, zolang hij bij PSV blijft en zich niet gek laat maken door Mino, die hem wellicht naar een Milan oid zou willen brengen (wat uiteraard absurd zou zijn).

Tegen Ajax stuurde hij met een mooie sleep Klaassen even het bos in. Het is maar dat Zahavi de kwaliteiten niet heeft om zo’n bal erin te werken achter z’n standbeen, anders was het 1-3 met rust.

Verder vond ik hem voor zijn doen flets, afwezig. Oogt nog steeds niet helemaal fit, maar begrijp dat hij ermee bezig is. Nog altijd het grootste talent en een lieve kerel. Hopen dat Mino geen misbruik maakt van zijn naïviteit. Daar heeft die bolle nogal een handje van.

Al had hij hem binnen geramd, ik dacht gezien te hebben dat het dan buitenspel geweest was. Tenminste, die herhaling kwam even voorbij in de rust
 
En dankzij Schmidt tekent deze jongen mooi niet bij bij PSV
Had natuurlijk moeten blijven staan vandaag. Maar zijn begin van het seizoen is niet de schuld van de trainer. Nu twee wedstrijden op rij zie ik hem pas weer een beetje terug komen op niveau.
 
Fantastische speler, die weer helemaal terug lijkt. Ontwapenende vent ook. Die overtreding van Nico op hem deed me pijn aan de ogen - had rood kunnen zijn.

Laat overigens wel heel duidelijk merken niet tevreden te zijn met zijn wissel, wat ik volledig begrijp. Dat sloeg nergens op, beste man bij PSV. En ik maak mezelf hier niet geliefd mee maar dit is niet de eerste keer dat ik het idee krijg dat hij een overstap naar Ajax prima zou zien zitten. Gaat niet gebeuren natuurlijk, want PSV zou hem niet verkopen aan Ajax en ik geloof ook niet dat Overmars daadwerkelijk een poging zou wagen. Toch zou ik Mo als communicatie-adviseur oid - als die er is - mee geven dat hij soms iets tactischere antwoorden mag geven tijdens interviews. Als liefhebber en Ajacied kijk en luister ik er natuurlijk graag naar, maar andersom zou ik daar niet echt lekker op gaan.
 
Fantastische speler, die weer helemaal terug lijkt. Ontwapenende vent ook. Die overtreding van Nico op hem deed me pijn aan de ogen - had rood kunnen zijn.

Laat overigens wel heel duidelijk merken niet tevreden te zijn met zijn wissel, wat ik volledig begrijp. Dat sloeg nergens op, beste man bij PSV. En ik maak mezelf hier niet geliefd mee maar dit is niet de eerste keer dat ik het idee krijg dat hij een overstap naar Ajax prima zou zien zitten. Gaat niet gebeuren natuurlijk, want PSV zou hem niet verkopen aan Ajax en ik geloof ook niet dat Overmars daadwerkelijk een poging zou wagen. Toch zou ik Mo als communicatie-adviseur oid - als die er is - mee geven dat hij soms iets tactischere antwoorden mag geven tijdens interviews. Als liefhebber en Ajacied kijk en luister ik er natuurlijk graag naar, maar andersom zou ik daar niet echt lekker op gaan.
Klopt! Hij zei: je wil voetballen zoals ze bij Ajax doen, lef hebben en lekker voetballen. Dat idee kreeg ik ook. En ik kan me dat ook gewoon goed voorstellen. Als speler zou ik gek worden van deze trainer die het allemaal uitgevonden heeft...
 
Klopt! Hij zei: je wil voetballen zoals ze bij Ajax doen, lef hebben en lekker voetballen. Dat idee kreeg ik ook. En ik kan me dat ook gewoon goed voorstellen.
Idd. En het is natuurlijk zijn charme dat hij zo eerlijk voor de camera is, maar zijn eerlijkheid moet niet zijn valkuil worden. Soortgelijke scènes van hem gezien bij Andy in de auto en nog een ander moment toen Andy bij hem thuis langs ging. Kan hij gewoon beter wat tactischer aanpakken richting z’n fans. (Maar ik zie en hoor zoiets natuurlijk graag van zo’n prachtige speler, daar zal ik niet over liegen...)
 
Idd. En het is natuurlijk zijn charme dat hij zo eerlijk voor de camera is, maar zijn eerlijkheid moet niet zijn valkuil worden. Soortgelijke scènes van hem gezien bij Andy in de auto en nog een ander moment toen Andy bij hem thuis langs ging. Kan hij gewoon beter wat tactischer aanpakken richting z’n fans. (Maar ik zie en hoor zoiets natuurlijk graag van zo’n prachtige speler, daar zal ik niet over liegen...)
Ik heb het idee dat zijn voeten meer intelligentie bezitten dan zijn hersenen.
 
Idd. En het is natuurlijk zijn charme dat hij zo eerlijk voor de camera is, maar zijn eerlijkheid moet niet zijn valkuil worden. Soortgelijke scènes van hem gezien bij Andy in de auto en nog een ander moment toen Andy bij hem thuis langs ging. Kan hij gewoon beter wat tactischer aanpakken richting z’n fans. (Maar ik zie en hoor zoiets natuurlijk graag van zo’n prachtige speler, daar zal ik niet over liegen...)
Is denk ik gewoon een vorm van onhandig uit je woorden komen. Bij Ajax komt hij er ook niet snel tussen, dus voor zijn ontwikkeling kan hij beter nog twee jaar blijven en dan een transfer maken. Is nog steeds maar 19 jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan