Was blijkbaar/schijnbaar van zijn vrouw. En daarom zegt de UEFA ook dat je geen medicijnen van iemand anders moet gebruiken en jouw eigen medicijnen moet controleren a.d.h.v. de dopinglijst.
Het is als alcohol: je mag het best drinken, maar dan moet je niet gaan autorijden. En het verweer dat je dorst had en je de (wodka)jus van je vrouw hebt gedronken helpt je dan niet. En nee, je hebt ook geen voordeel van rijden onder invloed. En de kans dat je collega’s t-shirts met jouw naam erop dragen omdat je rijbewijs is ingenomen is ook vrij klein.

Dat het van zijn vrouw was, was me duidelijk. Maar ik zie iedereen allemaal roepen dat hij zo zielig is, maar aan de andere kant denk ik we hebben hier toch niet te maken met een stel kleine kinderen? Een beetje verantwoordelijkheid hoort bij de topsport. En dat betekent ook dat je erop let wat je neemt en dat je huisgenoten ook niet lukraak hun medicijnen in het medicijnkastje flikkeren.
 
Tuurlijk is het allemaal bullshit, hij heeft vast google thuis en dan zie je dat er 4 jaar straf op staat, dan kom je met de meest makkelijke en moeilijkste qua bewijs optie. Het lag er, was niet van mij en ging per ongeluk.. Een vrouw met een bolle buik kan mooi mee spelen dus extra handig. Of hij is zo'n pannenkoek die denkt ik ben keeper word toch zelden gecontroleerd. Van een selectie van 30 man op het veld en 3 keepers zijn de kansen minimaal.

We gaan het pas bevestigd hebben over jaartje of 20 als zijn autobiografie uitkomt. " in 2020 nam ik een pilletje en het pakte verkeerd uit, heb toen maar me vrouw opgeofferd en de schade best beperkt gehouden hihi " Zij nam een pil te weinig en ik 1 teveel hihi
 
Er bestaat geen scheldwoord of ziekte wat ik niet heb gekregen op twitter, door dat ik de zelfde discussies voer. Ze lezen het meer dan goed :)

@aishamalll 8 feb.
Omdat Onana een Surinamer is willen ze hem afstraffen, was het een Nederlander dan ging deze TE witte tafel over tot de orde van de dag.. #veronicainside #johanderksen #ajax #racisme


Hoe kan je nou niet genieten van zulke mensen, om ze niet aan te pakken. Jullie missen veel lol en leedvermaak in je leven

Een Surinamer?
 
Ik leg het nog een x uit dan kap ik er mee, mensen die zo zijn genieten van hun slachtofferrol en zien andere heel snel als vijand. Zulke figuren kan je niet redden of veranderen. Ze schreeuwen om aandacht en ik ben dol om ze aandacht te geven dan, al is het niet wat ze willen horen dus krijg ik alle ziektes naar me toe gestuurd. Dus nee ik ga ze niet redden of veranderen, maar al schop ik ze voor 2 seconde uit hun manier van doen en denken is het al goed genoeg. Jullie storen je er niet aan of negeren het, ik pik dat soort bullshit niet dus bij mij krijgen ze altijd wel weerwoord en dat is het laatste wat ze willen.
Heb jij wel eens filmpjes gezien van DJ Khaled? Die praat ook altijd over "they".

"They don't want us to succeed"
"They keep hatin' "
"They don't want us to eat healthy"
"They don't want us to get rich"
"They don't want us to drink apple juice"

Ook bij hem weet niemand wie hij bedoelt met "they". Jij doet een beetje hetzelfde. Non-stop oorlog voeren met mensen die niet eens aanwezig zijn hier. Kun je niet beter op Twitter strijden dan? Kan je in elk geval met de relevante figuren in kwestie in discussie. Hier lul je maar wat over ze in het luchtledige zonder dat iemand weet over wie je het hebt.

Edit: voor de geinteresseerden, vanaf 00:49 in onderstaand filmpje

 
Laatst bewerkt:
Heb jij wel eens filmpjes gezien van DJ Khaled? Die praat ook altijd over "they".

"They don't want us to succeed"
"They keep hatin' "
"They don't want us to eat healthy"
"They don't want us to get rich"
"They don't want us to drink apple juice"

Ook bij hem weet niemand wie hij bedoelt met "they". Jij doet een beetje hetzelfde. Non-stop oorlog voeren met mensen die niet eens aanwezig zijn hier. Kun je niet beter op Twitter strijden dan? Kan je in elk geval met de relevante figuren in kwestie in discussie. Hier lul je maar wat over ze in het luchtledige zonder dat iemand weet over wie je het hebt.

Edit: voor de geinteresseerden, vanaf 00:49 in onderstaand filmpje

Quagmire misschien even een PM discussie met Brainz over je bevindingen en over wie je het nu allemaal hebt. Maak er een mooie conversatie van. Dat vindt die Ajakser wel gezellig, denk ik.
Vergeet de details niet want daar draait het nu juist allemaal om.
Veel plezier beiden :)
 
Quagmire misschien even een PM discussie met Brainz over je bevindingen en over wie je het nu allemaal hebt. Maak er een mooie conversatie van. Dat vindt die Ajakser wel gezellig, denk ik.
Vergeet de details niet want daar draait het nu juist allemaal om.
Veel plezier beiden :)
Ah, ja - mijn welgemeende excuses. Ik dwaalde wat af. Gelukkig is daar altijd wijkagent Ralf nog die kan ingrijpen zodra het nergens meer over gaat en we beter over kunnen gaan op zinvolle discussies. Filosoferen over de vraag of vuilnismannen gelijk staan aan getinte mannen, bijvoorbeeld.
 
Nutteloze discussie dus ik laat het er bij, velen hier gaan nooit snappen waarom ik sommige dingen doe en ik zal nooit snappen waarom velen van jullie niks doen :) laten we het over echt lelijke dingen hebben, daarom zjyten we in dit topic
 
Classic.

1) Bullshit droppen.
2) Gecalled worden op je bullshit.
3) "Ik laat het hierbij"

RalfQuagmire debating skills 101.

Gewoon een exacte herhaling van die andere hersendodende troep die we mochten aanschouwen in het Racisme & Discriminatie topic. (Of was het "Binnenlandse Politiek"? Het zoveelste topic dat vervuild moest worden met walgelijke nonsens...)
 
Ah, ja - mijn welgemeende excuses. Ik dwaalde wat af. Gelukkig is daar altijd wijkagent Ralf nog die kan ingrijpen zodra het nergens meer over gaat en we beter over kunnen gaan op zinvolle discussies. Filosoferen over de vraag of vuilnismannen gelijk staan aan getinte mannen, bijvoorbeeld.
Ga hem niet eens uitleggen. Ook je laatste zin slaat nergens op.
Liever mijn dochter met 10 negers dan met 1 Ajacied.
 
Classic.

1) Bullshit droppen.
2) Gecalled worden op je bullshit.
3) "Ik laat het hierbij"

RalfQuagmire debating skills 101.

Gewoon een exacte herhaling van die andere hersendodende troep die we mochten aanschouwen in het Racisme & Discriminatie topic. (Of was het "Binnenlandse Politiek"? Het zoveelste topic dat vervuild moest worden met walgelijke nonsens...)
Jij valt de laatste tijd wel vaker door de mand. De leuke Ajacied spelen wordt steeds lastiger vol te houden voor je, zo lijkt het. Prima verder hoor.
 
Jij valt de laatste tijd wel vaker door de mand. De leuke Ajacied spelen wordt steeds lastiger vol te houden voor je, zo lijkt het. Prima verder hoor.
Als ik de leuke Ajacied wilde spelen had ik wel andere dingen gepost, Ralf. Ik kom hier omdat het niveau normaliter van een bepaalde standaard is, vooral in andere topics. Totdat mensen zoals jij en Q het niveau een paar honderd meter de grond in stampen.
 
Een dopingzondaar is niet zielig, iemand die een foutje maakt zonder dat hij daar voordeel aan heeft gehad (ik geloof dat dus) en daarvoor een jaar geschorst wordt wel.
Tja, je kan niet zo maar iedereen geloven. Daarnaast foutje of niet, het kost Ajax waarschijnlijk miljoenen. Ik zou niet zo vrolijk worden van zo'n werknemer.
Er bestaat geen scheldwoord of ziekte wat ik niet heb gekregen op twitter, door dat ik de zelfde discussies voer. Ze lezen het meer dan goed :)

@aishamalll 8 feb.
Omdat Onana een Surinamer is willen ze hem afstraffen, was het een Nederlander dan ging deze TE witte tafel over tot de orde van de dag.. #veronicainside #johanderksen #ajax #racisme


Hoe kan je nou niet genieten van zulke mensen, om ze niet aan te pakken. Jullie missen veel lol en leedvermaak in je leven
:ROFL: Surinamer.....
 
Als ik de leuke Ajacied wilde spelen had ik wel andere dingen gepost, Ralf. Ik kom hier omdat het niveau normaliter van een bepaalde standaard is, vooral in andere topics. Totdat mensen zoals jij en Q het niveau een paar honderd meter de grond in stampen.
Ik laat het hier bij.
 
Ach, totaal irrelevante wedstrijd. Blijf het bijzonder vinden dat een bekerpot nog zo kan leven, maar dat is vooral mijn manco I guess.

Snap wel dat men hier niet blij was met de eerste helft, maar de tweede helft liet al een heel ander beeld zien. Eind deze maand staat er een veel belangrijker weerzien op het programma en als spelers zoals Gakpo, Madueke en Gotze dan fit zijn, verwacht ik alweer een hele andere wedstrijd.
Houdt er de moed maar in. ;)
 
Ik laat het hier bij.
Vooral niet doen, want dat was ik ook al van plan. Ik ga wat hersencellen sparen de komende tijd. En uiteraard - helaas voor jou kom ik later nog wel een keer terug, al is het alleen al om m'n vrinden Q&R weer te confronteren met hun eigen nonsens. The floor is yours, precies zoals het zou moeten zijn, nietwaar...
 
Vooral niet doen, want dat was ik ook al van plan. Ik ga wat hersencellen sparen de komende tijd. En uiteraard - helaas voor jou kom ik later nog wel een keer terug, al is het alleen al om m'n vrinden Q&R weer te confronteren met hun eigen nonsens. The floor is yours, precies zoals het zou moeten zijn, nietwaar...
De arrogantie spat er weer vanaf. Ik negeer niemand maar zal op jou niet meer reageren. Gefeliciteerd dat je daarin de eerste bent.
Succes met hersencellen sparen. Verwacht je dan niet terug voor de zomer van 2048.
 
Dat het van zijn vrouw was, was me duidelijk. Maar ik zie iedereen allemaal roepen dat hij zo zielig is, maar aan de andere kant denk ik we hebben hier toch niet te maken met een stel kleine kinderen? Een beetje verantwoordelijkheid hoort bij de topsport. En dat betekent ook dat je erop let wat je neemt en dat je huisgenoten ook niet lukraak hun medicijnen in het medicijnkastje flikkeren.
Exact. We zijn het eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan