Hoi, hier nog een supporter van die andere club. Reden van aanmelden? Ik lees hier al een flinke tijd mee en voelde soms de behoefte te reageren. Deed het niet omdat ik geen account had en het ook niet helemaal kies vond om voor een enkele reactie een heel account aan te maken. Waarom de omslag dan nu? Op de standaard gebbetje richting andere clubs wordt hier respectvol en humoristisch maar ook kundig over voetbal gesproken. Daar wil ik graag deel vanuit maken dus hierbij. :)
Volkomen gelijk. Welkom.
Hier gaan we zeer respectvol met elkaar om en een ieders (afwijkende) mening wordt gewaardeerd.
 
Ja hallo, kan je niet ff fan van Volendam worden ofzo? Zoveel clubs hebben hier nog geen fan, Fc Duivendrecht is ondertussen wel voldoende vertegenwoordigd ;)
Voor wat het waard is heb ik vanuit familie ook een zwak voor Vitesse dus ik zal daar dan ook af en toe een veer in steken.
 
Hoi, hier nog een supporter van die andere club. Reden van aanmelden? Ik lees hier al een flinke tijd mee en voelde soms de behoefte te reageren. Deed het niet omdat ik geen account had en het ook niet helemaal kies vond om voor een enkele reactie een heel account aan te maken. Waarom de omslag dan nu? Op de standaard gebbetje richting andere clubs wordt hier respectvol en humoristisch maar ook kundig over voetbal gesproken. Daar wil ik graag deel vanuit maken dus hierbij. :)
Welkom! Stel je gerust voor je in het 'Stel je voor' topic!
 
Ajax supporters zijn wel veel met onze club bezig zeg.. maar welkom!
Neuh, niet bezig met PSV maar vind ouwehoeren over voetbal leuk, helemaal nu zo in Corona (Ik werk nu al een jaar thuis!) en kan altijd genieten van de discussies hier dus ik doe mezelf (en jullie) tekort als ik niet zou deel nemen,
 
Neuh, niet bezig met PSV maar vind ouwehoeren over voetbal leuk, helemaal nu zo in Corona (Ik werk nu al een jaar thuis!) en kan altijd genieten van de discussies hier dus ik doe mezelf (en jullie) tekort als ik niet zou deel nemen,

Je bent 5 minuten hier en hebt nu al 3 andere ajaksers verslagen die er langer zitten, dus goedgekeurd :ROFL: Konden we je maar inruilen, 1 van hun exit en jij er voor terug, de populatie (plaag) beetje controleren :ROFL: Misschien ben je nog te redden en te bekeren..
 
Jullie hebben zo je beperkingen, geestelijk en sportief, met een beetje hulp van ons hier zijn jullie nog te redden :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan