Ja, zodra AZ 13 miljoen vraagt is de investering het gewoon niet waard. Zo'n jongen gaat na een paar goede seizoenen niet meer dan 18 miljoen opleveren. 5 miljoen winst en misschien nog aantal bonussen maar wellicht is dat al te hoog ingeschat (ge wit t nie he).

Controlerende middenvelders vanuit PSV naar andere clubs levert niet heel veel op. Aanvallers ander verhaal. Tenzij je bij Ajax voetbalt en Overmars de zaakjes regelt.
13 miljoen voor Koopmeiners zou ik gelijk doen. Je hoeft niet op elke speler miljoenen winst te maken het liefst natuurlijk wel. Maar als je Koopmeiners weer verkoopt voor 18-20 miljoen heb je wel een paar jaar een erg goede stabiele speler in je elftal gehad die je elftal ook op sleeptouw neemt. Mis wel zo'n speler bij PSV die echt tot z'n 27/28e bij de club blijft en ook echt een leider op het veld is. Snap de andere wel die naar het buitenland vertrekken super logisch en ook goed voor PSV. Jammer genoeg heeft AZ al aangegeven niet aan clubs als PSV en Ajax te willen verkopen dus dan wordt het bedrag voor Koopmeiners waarschijnlijk richting de 20 miljoen en dat is gewoon net te gek. Joey Veerman voor 8-9 miljoen zou ik direct voor tekenen, gewoon een Guti en een Doan weg dat soort jongens en een speler halen die het geld echt waard is.
 
Moet zeggen dat Koopmeiners zich wel bewezen heeft zichzelf staande te kunnen houden in "toppers". Pikt regelmatig zijn doelpunt mee en kan een assist geven. Zo'n hele gekke aankoop zal het niet zijn. Alleen hetgeen wat AZ vraagt is niet reëel. Geloof dat ze ergens tussen de 12 en 15 miljoen willen zien. Vooral als een PSV zich gaat melden. Huiberts krijgt kortsluiting in z'n bolleke met top 3 clubs die interesse hebben in spelers van "zijn" AZ.
Als AZ 2e wordt zullen ze het hoger in het bolleke hebben en hoger inzetten, dan wanneer PSV kampioen wordt en AZ 5e. Zo opportuun is de voetbalwereld wel.
 
Als AZ 2e wordt zullen ze het hoger in het bolleke hebben en hoger inzetten, dan wanneer PSV kampioen wordt en AZ 5e. Zo opportuun is de voetbalwereld wel.

Zo nodig hoeft AZ ook niet te verkopen. Die kopen heel slim in. Die Karlsson kostte 2 miljoen. Verder halen ze spelers als BMI (huur) en jeugdspelers die elders buiten de boot vallen (Aboukhal, Gudmundson, De Wit) en die doen het allemaal prima daar. Het is voor AZ jammer dat Boadu en Stengs in waarde dalen nu die geen goed seizoen doormaken, maar daar tegenover staat dat Wijndal en Koopmeiners nu wel heel veel geld vertegenwoordigen.
 
Zo nodig hoeft AZ ook niet te verkopen. Die kopen heel slim in. Die Karlsson kostte 2 miljoen. Verder halen ze spelers als BMI (huur) en jeugdspelers die elders buiten de boot vallen (Aboukhal, Gudmundson, De Wit) en die doen het allemaal prima daar. Het is voor AZ jammer dat Boadu en Stengs in waarde dalen nu die geen goed seizoen doormaken, maar daar tegenover staat dat Wijndal en Koopmeiners nu wel heel veel geld vertegenwoordigen.
Ze hoeven niet te verkopen, maar ik verwacht dat Koopmeiners en Wijndal ook zelf wel een stap willen maken.
 
Moet zeggen dat Koopmeiners zich wel bewezen heeft zichzelf staande te kunnen houden in "toppers". Pikt regelmatig zijn doelpunt mee en kan een assist geven. Zo'n hele gekke aankoop zal het niet zijn. Alleen hetgeen wat AZ vraagt is niet reëel. Geloof dat ze ergens tussen de 12 en 15 miljoen willen zien. Vooral als een PSV zich gaat melden. Huiberts krijgt kortsluiting in z'n bolleke met top 3 clubs die interesse hebben in spelers van "zijn" AZ.
Veerman kan dan over 3 jaar in het rijtje Maher. Niet aan beginnen.
 
Leuk voor de subtop.
Ik denk dat een jongen van 22 die het nu al goed doet bij Heerenveen zich nog prima kan ontwikkelen tot een goed niveau. Had eerlijk gezegd ook niet van spelers als Dumfries of Pröpper verwacht dat ze op het niveau zouden zijn waar ze nu waren, maar beiden hebben ook een gigantische groei meegemaakt en bewijzen nu mijn tegendeel, zelfde als Boscagli, laat dit seizoen ook aardige dingen zien, denk dat Veerman na dit seizoen een prima aanwinst zou zijn, lekker voetballend naar voren en dan over 3/4 jaar verkopen.
 
Dat denk ik ook. Vind hem voetballend echt een van de parels van de eredivisie. Én precies een speler die wij missen. En spelmaker. Gotze doet dat een linie dieper ook wel, maar niet met van die mooie dieptepasses en passjes tussen de linies als Veerman.
 
Ik denk dat een jongen van 22 die het nu al goed doet bij Heerenveen zich nog prima kan ontwikkelen tot een goed niveau. Had eerlijk gezegd ook niet van spelers als Dumfries of Pröpper verwacht dat ze op het niveau zouden zijn waar ze nu waren, maar beiden hebben ook een gigantische groei meegemaakt en bewijzen nu mijn tegendeel, zelfde als Boscagli, laat dit seizoen ook aardige dingen zien, denk dat Veerman na dit seizoen een prima aanwinst zou zijn, lekker voetballend naar voren en dan over 3/4 jaar verkopen.
Voor een miljoen kan je het gokken. Deze gaat al gauw naar de 6 miljoen.
 
PSV kan als ruil materiaal Viergever en Derrick Luckkassen bijvoorbeeld inzetten AZ zijn verdediging zijn ze niet zo tevreden over heb zijn beste tijd gehad.
En Schmidt maakt bijna geen gebruik van ze wij willen van ze af win win situatie.
In een deal voor Teun Koopmeiners
 
Die Jahanbaksh (of hoe je het ook schrijft) had ik best graag gehuurd. Pakt zijn goaltjes wel mee in de eredivisie.
 
Voor een miljoen kan je het gokken. Deze gaat al gauw naar de 6 miljoen.
Laat dat nou net de prijscategorie van gokjes zijn voor PSV. Ik denk verder dat je wel gelijk hebt, dat het een speler is die te groot is voor het servet en te klein voor het tafellaken. Die Koopmeiners is overigens ook geen top; maximaal niveautje De Roon oid. Zal het goed doen bij een subtopper in de Serie A, waar handelingssnelheid niet zo belangrijk is, maar in een topcompetitie gaat ie het niet redden; te traag. Daar moet je als PSV zijnde max 8 miljoen voor betalen, maar AZ al wel iets tegen de 20 verlangen.
 
Moet zeggen dat Koopmeiners zich wel bewezen heeft zichzelf staande te kunnen houden in "toppers". Pikt regelmatig zijn doelpunt mee en kan een assist geven. Zo'n hele gekke aankoop zal het niet zijn. Alleen hetgeen wat AZ vraagt is niet reëel. Geloof dat ze ergens tussen de 12 en 15 miljoen willen zien. Vooral als een PSV zich gaat melden. Huiberts krijgt kortsluiting in z'n bolleke met top 3 clubs die interesse hebben in spelers van "zijn" AZ.
Koopmeiners moet tussen de 15 en 20 miljoen euro opleveren, misschien zelfs wel 20+... dus niet haalbaar voor PSV
 
Terug
Bovenaan Onderaan