PSV zou eerder voor een Teun Koopmeijners moeten gaan als verdedigende middenvelder in combinatie met Sangare en i.p.v. Rosario voor een Oussama Tannane met 3 verdedigende spelers in onze comp vind ik overdreven.
Ik snap niet wat je bedoelt. Rosario staat nu naast Sangaré. Wil je Rosario vervangen door twee spelers?
En hoe bedoel je dat die 3 spelers overdreven zijn? Kijk je dan puur naar het middenveld? Of naar het hele elftal?

Daarnaast eens met de andere commentaren, Koopmeijners is onhaalbaar en Idrissi vanwege mentaliteit niet doen.
 
Gini heeft een aflopend contract. Ik hoef meestal geen oud spelers terug te zien, maar voor Gini zou ik wel een uitzondering willen maken. Zou hij al te porren zijn voor een terugkeer? Waarschijnlijk niet, te vroeg, maar niet geschoten is altijd mis. Op z'n minst laten weten dat PSV hem graag terug zou willen is nooit een slecht idee.
 
Gini heeft een aflopend contract. Ik hoef meestal geen oud spelers terug te zien, maar voor Gini zou ik wel een uitzondering willen maken. Zou hij al te porren zijn voor een terugkeer? Waarschijnlijk niet, te vroeg, maar niet geschoten is altijd mis. Op z'n minst laten weten dat PSV hem graag terug zou willen is nooit een slecht idee.

Een type Gini is de ontbrekende schakel, laat maar komen.
 
Nicolás De La Cruz


Leeftijd: 23
Positie: Aanvallende middenvelder
Nationaliteit: Uruguayaans
Club: River Plate
Contract tot: 2021
Prijs: Transfervrij op te halen
Hoe zit het tegenwoordig met deze speler? Ik meen me te herinneren dat hij vroeger (3-5 jaar geleden) al eens genoemd is bij PSV. Is hij nog transfervrij en zo ja, zien jullie een versterking in hem?
 
Gini heeft een aflopend contract. Ik hoef meestal geen oud spelers terug te zien, maar voor Gini zou ik wel een uitzondering willen maken. Zou hij al te porren zijn voor een terugkeer? Waarschijnlijk niet, te vroeg, maar niet geschoten is altijd mis. Op z'n minst laten weten dat PSV hem graag terug zou willen is nooit een slecht idee.
Moeilijke keuze voor Gini, Barca, Juve, of PSV......
 
Ik denk niet dat dit reeel is, maar ik zie Gini Wijnaldum graag terugkomen. Hij is waarschijnlijk transfervrij, maar ik ben bang dat hij nog een paar jaar naar een grotere club wil. Hij is nu 30.
 
Ik denk niet dat dit reeel is, maar ik zie Gini Wijnaldum graag terugkomen. Hij is waarschijnlijk transfervrij, maar ik ben bang dat hij nog een paar jaar naar een grotere club wil. Hij is nu 30.
Ja dat is natuurlijk de 'wet dream' scenario, maar dat gaat nooit gebeuren. Als hij er al niet uitkomt met Liverpool, heb ik al geruchten gehoord over PSG, Inter en natuurlijk Barca.
 
Ja dat is natuurlijk de 'wet dream' scenario, maar dat gaat nooit gebeuren. Als hij er al niet uitkomt met Liverpool, heb ik al geruchten gehoord over PSG, Inter en natuurlijk Barca.
Wijnaldum is een jankerd geworden. Hoef hem hier niet meer te zien.
 
Als ik de stats zie is dit niet de scorende middenvelder die wij zoeken. Dit is het type niet tot weinig scorend, daar hebben we dr al genoeg van
Pereiro, Mo.. zo even 2 scorende middenvelders die het toch niet konden redden hier. Onze aanvallende middenvelders moeten vooral hun verdedigende taken doen, omdat onze verdediging dat al jaren niet doet.
 
Pereiro, Mo.. zo even 2 scorende middenvelders die het toch niet konden redden hier. Onze aanvallende middenvelders moeten vooral hun verdedigende taken doen, omdat onze verdediging dat al jaren niet doet.
Mo een scorende middenvelder? Weet ie goed te verbergen. Dan nog, dat Pereiro het hier niet redde is geen reden om geen scorende middenvelder te halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan