PSV zou over 1 jaartje een balletje moeten opgooien naar Dominik Szoboszlai van Red Bull Salzburg is een veelzijdige allrounder scorende middenvelder die links op het middenveld speelt.
Leest het spelletje net als een Gotze.
En doorselecteren Rosario zien te verkopen.

Ik denk dat dat wel een duur balletje gaat worden. 20 jaar, marktwaarde van 25 miljoen. Dat zijn van die pareltjes die je eerder had moeten oppikken. Hij zal volgend jaar wel Bundesliga gaan spelen.
 
Die gaan we nooit kunnen betalen. De marktwaarde volgens transfermarkt is 25 mln. Zou echt een megastunt zijn als we hem kunnen halen, omdat clubs als Arsenal en Tottenham geïnteresseerd zijn in hem. Zeker een goede speler, maar onrealistisch denk ik.
En niet te vergeten dat spelers vaak niet eens op te halen zijn voor hun marktwaarde.
 
Die gaan we nooit kunnen betalen. De marktwaarde volgens transfermarkt is 25 mln. Zou echt een megastunt zijn als we hem kunnen halen, omdat clubs als Arsenal en Tottenham geïnteresseerd zijn in hem. Zeker een goede speler, maar onrealistisch denk ik.
Beter lezen heren ik zei over 1 jaar hem halen heeft dan nog een half jaar contract dan .
I.v.m. we al bijna in 2021 zitten over 1 dag en een maand.
Transfermarkt site gokt altijd van waarde Max werd ook voor 25 milj aangeduid en ging voor 10 miljoen naar ons.

Het Monster die Koreaanse verdediger was ook in trek bij veel buitenlandse clubs zoals Hotspur en speelt nog steeds in China dat zegt dus allemaal niks als er geen club doorpakt heeft PSV altijd kans voor beide spelers.
 
PSV zou over 1 jaartje een balletje moeten opgooien naar Dominik Szoboszlai van Red Bull Salzburg is een veelzijdige allrounder scorende middenvelder die links op het middenveld speelt.
Leest het spelletje net als een Gotze.
En doorselecteren Rosario zien te verkopen.
Maar waarom zou een talent van RB leipzig naar ons komen? Hij is pas 20 en speelt best veel bij die club volgensmij.
Hoogstens als huur zou haalbaar zijn (mocht RB leipzig andere spelers halen voor zijn positie).
 
Misschien kunnen
PSV zou over 1 jaartje een balletje moeten opgooien naar Dominik Szoboszlai van Red Bull Salzburg is een veelzijdige allrounder scorende middenvelder die links op het middenveld speelt.
Leest het spelletje net als een Gotze.
En doorselecteren Rosario zien te verkopen.

Misschien kunnen we hem wel ruilen tegen Rosario.
 
Misschien kunnen


Misschien kunnen we hem wel ruilen tegen Rosario.
Te laat Lepizig heb hem al gehaald van Salzburg.

PSV moet na dit seizoen afscheid nemen en Guti proberen te verkopen en in de winterstop Hendrix om nog aan hem wat te verdienen.
Zodat we geld hebben voor een Joey Veerman van een Heerenveen.
 
Ik lees net dat Andreas Pereira, momenteel verhuurd aan Lazio Roma, weg mag bij Manchester United. Zou hij geen optie zijn om terug te keren? Wellicht is hij onhaalbaar en staat die op de radar van clubs uit grotere competities, maar ik zie hem wel eens goed kunnen renderen als 'halve-tien' naast Götze/Ihattaren/Gakpo.
 
Als Fein terug gaat naar Bayern moet je Joey Veerman halen (al is die nu al te duur). Een dergelijke speler naast Sangare en je hebt een topduo. Van Van Ginkel moet ik eerst nog maar zien dat hij nog zijn niveau van 2+ jaar geleden kan aantikken.
 
Als Fein terug gaat naar Bayern moet je Joey Veerman halen (al is die nu al te duur). Een dergelijke speler naast Sangare en je hebt een topduo. Van Van Ginkel moet ik eerst nog maar zien dat hij nog zijn niveau van 2+ jaar geleden kan aantikken.

Ik denk dat je voor Veerman ongeveer 8 miljoen kwijt zal zijn. Dan heb je, als hij dat niveau vast kan houden, wel een defensieve middenvelder die technisch iets kan. Perfect naast Sangaré. Maar het is en blijft een gok.
 
PSV zou ook voor een Teun Koopmeiners kunnen gaan van een AZ heeft ervaring en maakt ook zijn doelpuntjes mee voor een verdedigende middenvelder.
Zou een versterking zijn naast een Sangare op het middenveld.
Eerst een Rosario en Thomas en een Guti zien te verkopen die in mijn ogen niet PSV waardig zijn.
 
PSV zou ook voor een Teun Koopmeiners kunnen gaan van een AZ heeft ervaring en maakt ook zijn doelpuntjes mee voor een verdedigende middenvelder.
Zou een versterking zijn naast een Sangare op het middenveld.
Eerst een Rosario en Thomas en een Guti zien te verkopen die in mijn ogen niet PSV waardig zijn.

Koopmeiners vertrekt na dit seizoen naar een grote competitie. Die gaat ook mee naar het EK. Kun je vergeten denk ik. Fantastische speler, dat wel. Met J. Veerman maak je meer kans, hoewel ook die inmiddels wel genoeg interesse zal genereren. Zo'n complete middenvelder en de steekpass is zijn handelsmerk. Hij heeft 7 assists als centrale middenvelder en ook 4 goals. Sangare er naast en je hebt een duo met perfecte balans.
 
PSV zou ook voor een Teun Koopmeiners kunnen gaan van een AZ heeft ervaring en maakt ook zijn doelpuntjes mee voor een verdedigende middenvelder.
Zou een versterking zijn naast een Sangare op het middenveld.
Eerst een Rosario en Thomas en een Guti zien te verkopen die in mijn ogen niet PSV waardig zijn.

Moet zeggen dat Koopmeiners zich wel bewezen heeft zichzelf staande te kunnen houden in "toppers". Pikt regelmatig zijn doelpunt mee en kan een assist geven. Zo'n hele gekke aankoop zal het niet zijn. Alleen hetgeen wat AZ vraagt is niet reëel. Geloof dat ze ergens tussen de 12 en 15 miljoen willen zien. Vooral als een PSV zich gaat melden. Huiberts krijgt kortsluiting in z'n bolleke met top 3 clubs die interesse hebben in spelers van "zijn" AZ.
 
Moet zeggen dat Koopmeiners zich wel bewezen heeft zichzelf staande te kunnen houden in "toppers". Pikt regelmatig zijn doelpunt mee en kan een assist geven. Zo'n hele gekke aankoop zal het niet zijn. Alleen hetgeen wat AZ vraagt is niet reëel. Geloof dat ze ergens tussen de 12 en 15 miljoen willen zien. Vooral als een PSV zich gaat melden. Huiberts krijgt kortsluiting in z'n bolleke met top 3 clubs die interesse hebben in spelers van "zijn" AZ.
Misschien met Bruma en Luckassen als wisselgeld (utopische gedachte).
 
Moet zeggen dat Koopmeiners zich wel bewezen heeft zichzelf staande te kunnen houden in "toppers". Pikt regelmatig zijn doelpunt mee en kan een assist geven. Zo'n hele gekke aankoop zal het niet zijn. Alleen hetgeen wat AZ vraagt is niet reëel. Geloof dat ze ergens tussen de 12 en 15 miljoen willen zien. Vooral als een PSV zich gaat melden. Huiberts krijgt kortsluiting in z'n bolleke met top 3 clubs die interesse hebben in spelers van "zijn" AZ.
Vooral dit. AZ vraagt meestal 2x de hoofdprijs. Waardoor zo een speler toch een risico blijft.

Mee eens anders. Als je Koopmeiners onder de 10 miljoen kunt kopen dan altijd doen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vooral dit. AZ vraagt meestal 2x de hoofdprijs. Waardoor zo een speler toch een risico blijft.

Mee eens anders. Als je Koopmeiners onder de 10 miljoen kunt kopen dan altijd doen.

Ja, zodra AZ 13 miljoen vraagt is de investering het gewoon niet waard. Zo'n jongen gaat na een paar goede seizoenen niet meer dan 18 miljoen opleveren. 5 miljoen winst en misschien nog aantal bonussen maar wellicht is dat al te hoog ingeschat (ge wit t nie he).

Controlerende middenvelders vanuit PSV naar andere clubs levert niet heel veel op. Aanvallers ander verhaal. Tenzij je bij Ajax voetbalt en Overmars de zaakjes regelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan