Amerika

Op twitter wordt er nu geklaagd over de macht van de Big Tech bedrijven en zogenaamde censuur. Al die berichten zijn gepost op telefoons, computers en tablets van Samsung, Apple of Microsoft mind you..

Echt, hoe dom zijn mensen tegenwoordig? En nu weet ik dat het een klein deel is.. maar toch.
 
En nu gaat een hostingservice ook voor eigen rechter spelen en apps/services verbieden, begin van het einde wat door Twitter begonnen is 🤦‍♂️
 
Wat ik me dan nog af vraag, willen je kinderen het zelf niet, of ben je gewoon heel streng?
Ze zijn nog jong oudste zeurt pas 3 jaar over fortnite. Maar speel ook bewust bepaalde (stukken van) games niet als ze er bij zijn.

En het vasthouden aan een richtlijn als streng zien vind ik wel typisch.
 
Ze zijn nog jong oudste zeurt pas 3 jaar over fortnite. Maar speel ook bewust bepaalde (stukken van) games niet als ze er bij zijn.

En het vasthouden aan een richtlijn als streng zien vind ik wel typisch.
Wij hebben het een tijdje volgehouden, maar nu (bijna 13) losgelaten.
 
Wij hebben het een tijdje volgehouden, maar nu (bijna 13) losgelaten.
Daarmee komt al een flinke lading games die hier thuis liggen vrij, ik wacht t rustig af. Vooralsnog games veel vriendjes van hem weinig dus is de aantrekkingskracht ook net supergroot, zal met de overgang naar t vervolgonderwijs ook wel weer anders worden.
 
Daarmee komt al een flinke lading games die hier thuis liggen vrij, ik wacht t rustig af. Vooralsnog games veel vriendjes van hem weinig dus is de aantrekkingskracht ook net supergroot, zal met de overgang naar t vervolgonderwijs ook wel weer anders worden.
Hier is het een groot gamefestijn met alle klas- en ploeggenoten. Om gek van te worden.
 
Jongens jongens. Gewoon weer naar pac man. Totaal zonder geweld met lieve spookjes. Veel beter..
 
Terug
Bovenaan Onderaan