PSV - FC Utrecht | Zondag 13 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Alsof het voor rust wel goed was... de eerste 25 minuten waren ook al vreselijk. Toen kwamen de goals en dat camoufleerde een hoop zwakker passen van zowel de verdedigers als de middenvelders als ook de slappe hap voorin.
Middenveld was onvoldoende vandaag. Wel blij met de winst na een Europees duel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
We moeten qua punten in ieder geval boven Ajax komen, want op doelsaldo ben je nu al kansloos
 
Met deze trainer gaat het absoluut niet lukken, indien plan A niet lukt lijkt hij voor de zoveelste keer tactisch de pedalen volledig te verliezen.

Met deze trainer sta je tweede en overwinteren we in Europa, wat willen we eigenlijk, dit seizoen opnieuw begonnen. Veel nieuwe spelers, corona bij ons toegeslagen, 9 geblesseerden. Ik zeg prima tot nu toe en ja het moet in de tweede helft elke keer beter maar dat komt goed geloof ik heilig in.
 
Met deze trainer sta je tweede en overwinteren we in Europa, wat willen we eigenlijk, dit seizoen opnieuw begonnen. Veel nieuwe spelers, corona bij ons toegeslagen, 9 geblesseerden. Ik zeg prima tot nu toe en ja het moet in de tweede helft elke keer beter maar dat komt goed geloof ik heilig in.

Als je tegen Ajax zo speelt als in de tweede helft (of eerste 25, voor IPF ) word je finaal geslacht en mag je blij zijn als het bij 3-0 verlies blijft.
 
Met deze trainer sta je tweede en overwinteren we in Europa, wat willen we eigenlijk, dit seizoen opnieuw begonnen. Veel nieuwe spelers, corona bij ons toegeslagen, 9 geblesseerden. Ik zeg prima tot nu toe en ja het moet in de tweede helft elke keer beter maar dat komt goed geloof ik heilig in.
Maar t was vandaag niet om aan te gluren, en dat is jammer want deze ploeg kan wel beter.
 
Met deze trainer sta je tweede en overwinteren we in Europa, wat willen we eigenlijk, dit seizoen opnieuw begonnen. Veel nieuwe spelers, corona bij ons toegeslagen, 9 geblesseerden. Ik zeg prima tot nu toe en ja het moet in de tweede helft elke keer beter maar dat komt goed geloof ik heilig in.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Je hebt gewoon 3 punten. Hopelijk heb je na de korte winterstop weer meer spelers ter beschikking.
 
6 schoten, waarvan 3 op doel. Het is dat je vandaag effectief bent, anders had dit zomaar 1-1 of 0-1 kunnen zijn. Utrecht schoot namelijk 15 keer, waarvan liefst 8 keer tussen de palen. Liefst 9 corners voor Utrecht, tegen 3 voor PSV. Het zijn slechts statistieken, maar toch wel schrijnend hoor, zeker als je thuis speelt.
 
Wat ben ik blij dat ik hiervoor niet naar het stadion kan om dit te aanschouwen. :zien:
Dit is niet meer te verkopen aan publiek. :sick: :sad:
Ik heb wel het idee dat op die momenten de twaalfde man enorm kan helpen. Die laten dan ook weten als het beter moet. Niet om als excuus te gebruiken, maar ik denk dat dat behoorlijk scheelt. Zeker als je Dumfries net hoort zeggen dat de overwinning terecht was. Ben benieuwd of hij dit ook gezegd had als het publiek haar ongenoegen kon uiten.
 
6 schoten, waarvan 3 op doel. Het is dat je vandaag effectief bent, anders had dit zomaar 1-1 of 0-1 kunnen zijn. Utrecht schoot namelijk 15 keer op doel, waarvan liefst 8 keer tussen de palen. Liefst 9 corners voor Utrecht, tegen 3 voor PSV. Het zijn slechts statistieken, maar toch wel schrijnend hoor, zeker als je thuis speelt.
Weken lang zeiken we dat ze niet effectief zijn, zijn ze het wel mekkeren we nog ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan