Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die kabouter was ook de trainer tegen RKC en Sparta.
Klopt maar wat voor materiaal heeft hij en ook zoveel blessures steeds ( dat smoesje gebruiken we toch ook steeds???). Kijk wat ze sinds zijn komst aan punten hebben. Dan zouden ze kampioen zijn gewoon.
 
Klopt maar wat voor materiaal heeft hij en ook zoveel blessures steeds ( dat smoesje gebruiken we toch ook steeds???). Kijk wat ze sinds zijn komst aan punten hebben. Dan zouden ze kampioen zijn gewoon.
Dat smoesje gebruikte hij zelf ook bij het niet behalen van de titel van PSV. Klagen over geen verdedigers. In dat geval zullen we nu dan ook niks aan hem hebben.
 
dat smoesje gebruiken we toch ook steeds???).
Als je ongeveer een paar wedstrijden de helft van je selectie en die van jong psv mist. Dan vind ik dat een terechte reden die gebruikt mag worden. Vind de drie vraagtekens en het woord 'smoesje' wel een beetje apart terwijl we gewoon feitelijk veel spelers misten wegens corona (+ een paar blessure gevallen).
 
Dat smoesje gebruikte hij zelf ook bij het niet behalen van de titel van PSV. Klagen over geen verdedigers. In dat geval zullen we nu dan ook niks aan hem hebben.
Trainers hebben altijd hun smoesjes en bovendien had hij destijds gewoon gelijk. Zoals altijd investeerde PSV tientallen miljoenen in middenvelders en aanvallers maar bleef voor achterin zoeken in de categorie Derijck...
Onze trainer roept ook de hele tijd van alles over de KNVB en de scheidsrechters ipv te kijken naar zijn eigen ingewikkelde systeem waarin de spelers niet tot hun recht komen.
 
Onze trainer roept ook de hele tijd van alles over de KNVB en de scheidsrechters ipv te kijken naar zijn eigen ingewikkelde systeem waarin de spelers niet tot hun recht komen.
Vind ik best meevallen. Hij mag toch gewoon kritiek hebben op het beleid van KNVB naar aanleiding van corona? Scheidsrechter had hij kritiek op tegen Vitesse. Misschien niet geheel het meest netjes om te doen. Maar goed dat heeft volgensmij iedere coach wel. Daarnaast was het ook zeker een discutabel moment.

Vond hem na Twente vrij realistisch. Volgensmij ook zonder kritiek naar externe factoren. Tenminste wat ik heb gelezen.
 
Vind ik best meevallen. Hij mag toch gewoon kritiek hebben op het beleid van KNVB naar aanleiding van corona? Scheidsrechter had hij kritiek op tegen Vitesse. Misschien niet geheel het meest netjes om te doen. Maar goed dat heeft volgensmij iedere coach wel. Daarnaast was het ook zeker een discutabel moment.

Vond hem na Twente vrij realistisch. Volgensmij ook zonder kritiek naar externe factoren. Tenminste wat ik heb gelezen.
Wanneer je te vaak kritiek uit op de arbitrage, dan ben je na de 3e keer dat je geen volle punten hebt gehaald, niet meer geloofwaardig. Dan zou iedereen zeggen dat ie misschien eerst eens Zahavi moet leren hoe hij een penalty kan nemen of Madueke leren minder druistig te zijn enz. Schmidt begint nu telkens over de arbitrage. Toen PSV een penalty mee kreeg, hoorde ik hem niet. Hij heeft na zoveel investeringen veel grotere zorgen dan de arbitrage en de KNVB, lijkt mij.
 
Wanneer je te vaak kritiek uit op de arbitrage, dan ben je na de 3e keer dat je geen volle punten hebt gehaald, niet meer geloofwaardig. Dan zou iedereen zeggen dat ie misschien eerst eens Zahavi moet leren hoe hij een penalty kan nemen of Madueke leren minder druistig te zijn enz. Schmidt begint nu telkens over de arbitrage. Toen PSV een penalty mee kreeg, hoorde ik hem niet. Hij heeft na zoveel investeringen veel grotere zorgen dan de arbitrage en de KNVB, lijkt mij.
Heeft ie gisteren ook over de arbitrage geklaagd dan? Dat lijkt me inderdaad niet nodig.
 
Ja over die penalty. Dat ze niet weten wat een penalty is enz.
Ik lees het idd op VI. Had het niet meegekregen via het ED.

Moet wel zeggen dat ik het ook weer geen gek antwoord vond (op vi dan) gezien er naar gevraagd werd. Persoonlijk vind ik het ook raar dat dit als hands bestraft word. Ofja, de regel vind ik hierin raar. Maar vond hem hier niet per se de schuld leggen bij de arbitrage. Maar misschien deed hij dit wel in het live interview. Dan geef ik je natuurlijk gelijk dat hij niet de hele tijd de vinger naar de abritage moet blijven wijzen.
 
Wel mooi dat RKC zichzelf ook eindelijk begint te belonen wanneer het moet. Daar ontbrak het vorig jaar aan terwijl het voetbal best goed was. Vind die Grim wel een leuke trainer voor dat soort clubs, ook goed dat ze hem het vertrouwen bleven geven ondanks de slechte resultaten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan