FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
EncdtebXIAIpUT8
 
Wellicht, maar Jamie heeft wel een punt, toch?
Als je de schijn al tegen hebt kan je de laatste zin denigrerend zien. Ik denk ook dat hij dat dit keer niet zo bedoelde.
 
Ze staan op t middenveld.
Ook Gotze kan wel een goaltje maken, heeft ie laten zien.

Maar jij bedoelt de controlerende twee?
Ik bedoel dat je op het middenveld gewoon mensen moet hebben lopen die regelmatig een goaltje meepikken. Götze is een goed voorbeeld. Maar verder is het magertjes.
 
Het elftal is opnieuw niet in balans. De middenvelders scoren niet, geen enkele middenvelder duikt de 16 in. Zahavi is, en dat heb ik al vanaf het begin gezegd, niet de spits die voor dit systeem nodig is. Een dure kracht die zijn draai maar niet kan vinden. Dit soort jongens zijn gehaald om de rest op te jutten, om de leiding te nemen in het veld als het minder gaat, jongens zoals Götze en Zahavi of Max die moeten zeggen oké jongens, nu is het klaar, nu zijn wij de baas. Maar niets van dat... Niets terug te zien van überhaupt een leider op het veld. Was dat niet het probleem onder van Bommel? Hoelang willen we nog zeggen dat we niet in dezelfde opstelling hebben kunnen spelen? En je grootste talent is inmiddels een bankzitter; al 4 maanden kan je een jongen van 18 niet fit krijgen zodat hij 90 minuten “Volgass” kan geven. Waar kom je dit nog tegen, bij welke topclub?
Ik begin toch te verlangen naar een coach als Advocaat, zonder al te veel poe ha maar gewoon simpel spelen en realistisch spelen naar je materiaal. Die kan een Zahavi wel in zijn kracht zetten en stopt heel wat peper in Mo zijn kont. Dan was hij al 3 maanden geleden al fit geweest. PSV speelt te moeilijk en erg slordig. Als je nu al zoveel punten laat liggen, dan kun je de maand januari maar beter overslaan.
Verlangen naar Advocaat, dat nooit, maar ik snap je punt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is gewoon waardeloos. Het begint al dat Malen het hele seizoen voor eigen succes gaat en dat Zahavi elke week denkt waarom speel je die niet.... Zahavi gaat ook voor eigen succes omdat hij niet scoort en zo maken we onze kansen niet af. Dan krijgen we een domme penalty tegen en kan niemand meer voetballen alles gaat lang. iedereen is vermoeid. Max is op aan het einde maar krijgt alle ballen op dat moment. 4 punten achter... wordt nog een lastig seizoen zo.
Ik denk dat Zahavi zijn eerstvolgende penalty wel overspeelt.
 
Ik bedoel dat je op het middenveld gewoon mensen moet hebben lopen die regelmatig een goaltje meepikken. Götze is een goed voorbeeld. Maar verder is het magertjes.

yep, helemaal eens. Dat was / is ook het probleem met “het blok” centraal op het middenveld.

Dat was zoveel beter met spelers als Van Ginkel, Propper, Guardado en - iets langer geleden - Van Bommel.

En ja, dan gaat de discussie vrijwel direct over in die over de al jaren ondermaatse kwaliteit van het centrale verdedigingsduo.
 
Verlangen naar Advocaat, dat nooit, maar ik snap je punt.
Dat was ook idd alleen als voorbeeld bedoeld. Ik verlang naar simpel spelen en gewoon winnen, in de competitie en in Europa. Het lijkt of we de spelers niet beter zien worden.
 
Dat was ook idd alleen als voorbeeld bedoeld. Ik verlang naar simpel spelen en gewoon winnen, in de competitie en in Europa. Het lijkt of we de spelers niet beter zien worden.
Nou, ik wil best graag het spel van de eerste helft een hele wedstrijd lang blijven zien, zolang ze de kansen maar eens gewoon benutten en er niet 20 om zeep helpen. Het helpt natuurlijk ook niet dat niet alleen Malen, maar ook Zahavi, Madueke en Gakpo allemaal voor eigen succes gaan, en hun eigen bv'tje zijn daar voorin. Of, toegevoegd, dat ze de verkeerde keuzes maken. Misschien toch een gebrek aan kwaliteit.
 
Ik ga nog 1 keer tegen het zere been van alle Rosario-adepten aanschoppen:
Deze speler voegt werkelijk niks toe. Het is een angsthaas eersteklas die hooguit in bloedvorm en met de juiste personen om zich heen iets te zoeken heeft in het eerste van psv. Ik hoop van harte dat Ginkel na de winterstop vrij snel mee gaat doen. Met Ginkel, Sangaré, Götze en Ihattaren hebben we een sterk middenveld. Nu is het gewoon niet complementair. Het maakt elkaar niet sterker, het voegt te weinig toe en er wordt veel, maar dan ook veel te weinig gevaar gesticht vanuit het middenveld. Offensief dan he. ;)
 
Is vorig seizoen niet gespeeld
Klinkt raar misschien maar houdt dit vol. Gewoon antwoord geven zonder nutteloze toevoegingen.
Ik heb er ook 5 jaar over gedaan hoor dus mijn steun heb je nog wel even 😄
 
Is helemaal niet denigrerend bedoeld. Gewoon een vraag wat hij bedoeld met vorig jaar, want vorig jaar waren de uitslagen beduidend minder. maar blijkbaar mag ik hier niks meer vragen
:)
 
Ja ik vond hem vorig jaar een fantastisch talent.

Nee ik vond hem niet fantastisch vorig seizoen. Hij blinkte uit in een zwak psv op basis van techniek. Maar had nog veel te leren. Dit seizoen moet hij gewoon weer stappen maken. Zijn bepalend vermogen (goals en assists) is echt nog te laag voor de posities die hij ambieert. Hij heeft volgensmij nog geen 5 eredivisie goals op zijn naam. Als je dat vergelijkt met Madueke en Gakpo zijn deze terecht op dit moment verder. Dan heb je nog Gotze. Nouja die is sws verder.

Verder vind ik hem nog genoeg spelen (vlgms 7 wedstrijden meegedaan oid). Dus echt verpieteren zou die niet moeten doen. Of het moet mentaal zijn maar dan stel ik vraagtekens of hij uberhaupt de top aan kan.

Kijk als Mo vandaag (of al die andere wedstrijden) nu eens eve lekker de bal in de kruising pakt. Ja dan kunnen we gaan roepen om plaats te maken in de basis. Momenteel is het beste voor hem en psv dat hij zichzelf verbeterd en zich knokt in de basis. Want even serieus een Mo iedere wedstrijd in de basis die niets brengt. Maakt hem echt niet meer waard dan een Mo die een stapje terug doet en in de basis komt wanneer hij wedstrijden gaat bepalen. Want die toekomst heeft hij zeker nog bij psv en daar heb ik ook vertrouwen in. Als hij tenminste hard blijft werken.
Die jongen is 18. Heeft vertrouwen en een bak aan wedstrijden nodig.
 
Kijk even terug hoe de inworpen werden genomen. Straalde geen overwinning mentaliteit uit En leverde alleen maar bal verlies op.
Inworpen zijn al hele seizoen een issue. Binnen anderhalve seconde bal bij tegenstander. Geheid. Ook bij inworp tegenstander gaat het mis. Wordt geen druk gezet...En met nog minder dan 2 minuten te gaan moet er iemand anders komen om een ingooi over 5 meter te doen. Schiet mij maar lek.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan