PSV - Willem II | Zondag 8 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Rosario laat veel vaker zien dat hij prima kan voetballen, maar hij valt niet echt op. Als het niet loopt bij PSV is hij vaak het slachtoffer bij de PSV supporters en ik vind dat onterecht. Bij een mindere wedstrijd is hij echt niet de enige die door de ondergrens zakt.
Dat is niet wat ik daarmee bedoelde, ik had de naam Fein er bij moeten zetten dan was het misschien beter over gekomen. Je zei dat die forummers gelijk hadden maar er werd gezegd dat die vier doelpunten tegen PAOK nooit zouden vallen met Rosario in het veld.
Als een wedstrijd tegen Willem 2 dan al een bewijs is, dan is dat toch wat makkelijk en gaat het over een eenmalig optreden. Fein speelde ook een goede pot tegen ADO van vergelijkbaar niveau maar werd een paar dagen later verguisd.
Ik heb Rosario in het verleden ook iedere keer slap in zien grijpen of niets zien doen, alsof de passie dan ontbrak. Iemand met de kwaliteiten van Rosario had het gewoon veel vaker moeten laten zien.
Door die erg lange periode van slecht spelen vind ik de kritiek op Rosario dus terecht, het bashen echter niet. Nu was hij in de voorbereiding goed tegen zwakke tegenstanders, maar daarna was het weer wisselvallig terwijl ik eigenlijk gehoopt had dat hij inmiddels wel constant zou gaan worden op zijn 23e. Het is zeker goed dat hij vandaag zo speelde maar om het als bewijs te zien vind ik het wat vroeg. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, Rosario laat wat steken vallen en doet vaak in de luwte goede dingen dit seizoen, in sommige wedstrijden zoals vandaag is dat niet in de luwte. Hij deed weinig fout en viel hij ook nog eens positief op. Vind ik dan
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze op dit moment nog niet veel langer dan 1 helft vol kunnen houden dat druk zetten door al die coronagevallen. De 1 heeft corona gehad en heeft misschien nog niet die 100% energie en de ander speelt elke wedstrijd 90 minuten en dan is de energie ook wat aan het opraken. Met een fitte selectie denk ik dat we dat wel vol kunnen houden.
 
Daarom vroeg ik het. We hebbentientallen kampioenschappen gewonnen en zelfs de CL door het pannenkoekgedrag van Phillip Cocu. Nu wordt me vertelt dat dat een mythe is, daar wil ik niet aan. Ik neem aan dat DrJ dan pannenkoeken heeft gegeten deze week.
Ik heb wel aan pannenkoeken gedacht. Als dat ook telt..
 
Daarom vroeg ik het. We hebbentientallen kampioenschappen gewonnen en zelfs de CL door het pannenkoekgedrag van Phillip Cocu. Nu wordt me vertelt dat dat een mythe is, daar wil ik niet aan. Ik neem aan dat DrJ dan pannenkoeken heeft gegeten deze week.
De enige zekerheid op dit forum. Dat gaan we toch niet onderuithalen he.
 
Het leuke van dat 4-2-2-2-systeem is dat er echt van die duo's ontstaan. Een soort 'dubbele as': Teze-Boscagli, Rosario(of Fein)-Sangare, Götze-Mo (of Gakpo), Malen-Zahavi...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan