PAOK Saloniki - PSV | Donderdag 5 november | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Andere met Ronaldo, Messi of Ibrahimovic vergelijken hoort een directe ban te zijn op dit forum, dat is te fout :lmao:
 
Alhoewel we afgelopen zondag tegen een wel heel zwakke ADO speelden, zou ik graag willen dat Schmidt op 1 speler na, dezelfde spelers in dezelfde opstelling het veld op stuurt. De enige speler die ik eruit wil is Mauro en voor hem in de plaats zou ik Madueke laten starten. Vooral het middenveld met Gotze, Sangare en Ihattaren was fantastisch om naar te kijken, uiteraard wel met de kanttekening dat ADO belabberd en zonder enige inspiratie voetbalde.
 
Alhoewel we afgelopen zondag tegen een wel heel zwakke ADO speelden, zou ik graag willen dat Schmidt op 1 speler na, dezelfde spelers in dezelfde opstelling het veld op stuurt. De enige speler die ik eruit wil is Mauro en voor hem in de plaats zou ik Madueke laten starten. Vooral het middenveld met Gotze, Sangare en Ihattaren was fantastisch om naar te kijken, uiteraard wel met de kanttekening dat ADO belabberd en zonder enige inspiratie voetbalde.

Madueke op linksback? :eek:
 
Alhoewel we afgelopen zondag tegen een wel heel zwakke ADO speelden, zou ik graag willen dat Schmidt op 1 speler na, dezelfde spelers in dezelfde opstelling het veld op stuurt. De enige speler die ik eruit wil is Mauro en voor hem in de plaats zou ik Madueke laten starten. Vooral het middenveld met Gotze, Sangare en Ihattaren was fantastisch om naar te kijken, uiteraard wel met de kanttekening dat ADO belabberd en zonder enige inspiratie voetbalde.
Neem aan dat Max gewoon. Gaat starten als LB. dan kan Madueke de vervanger zijn van Malen. Die heeft blijkbaar echt rust nodig. Hoop daarom dat Gakpo weer snel aansluit.
 
Wat een optimisme. :)
We hebben het altijd moeilijk tegen dat soort ploegen. Zeker uit. Geluk bij een ongeluk dat het nu geen heksenketel wordt, maar ik ben nog niet zo zeker van een goed resultaat.
Zover ik me heugen kan, doet PSV het altijd goed tegen Griekse ploegen. Wat te denken van de 3-0 thuis tegen AEK Athene?
Volgens mij hebben we er maar 1 verloren, nog teveel natuurlijk.
Ik ga voor een 0-4 :PSV:
 
Ben er niet gerust op. Dit voelt aan als LASK vorig jaar. Daarnaast, wanneer heeft PSV de afgelopen jaren nou eens een goed resultaat geboekt tegen een tegenstander die op papier wat voorstelt? :rolleyes: PSV wint alleen van de kleintjes, maar laat het tegen de op papier lastige tegenstanders bijna altijd liggen. Na het CL succes van 15/16 wist PSV niet te winnen van o.a. Rostov, verspilde het 4x(!) een voorsprong tegen Inter en Tottenham en LASK herinneren we ons ook nog wel. Een nipte zege op Sporting Lissabon (waar een vette uitnederlaag tegenover stond), dat is het wel. Dit seizoen is een nederlaag tegen de eerste serieuze Europese tegenstander (Granada) ook al weer binnen. Nee, geen reden bij mij om optimistisch te zijn over deze uitwedstrijd.
 
Iedereen gaat er maar vanuit dat de spelers die met Corona besmet zijn geweest direct fit genoeg zijn om te spelen. Het kan natuurlijk meer tijd vergen om fit te worden. :cautious: Niet iedereen heeft geen of milde klachten. :rolleyes:
Klopt maar dacht dat Gakpo al best een tijdje mee trainde? Alleen niet mee mocht spelen. Denk dat hij er dan wel direct kan staan of als invaller (die komen we ook te kort )
 
Ben er niet gerust op. Dit voelt aan als LASK vorig jaar. Daarnaast, wanneer heeft PSV de afgelopen jaren nou eens een goed resultaat geboekt tegen een tegenstander die op papier wat voorstelt? :rolleyes: PSV wint alleen van de kleintjes, maar laat het tegen de op papier lastige tegenstanders bijna altijd liggen. Na het CL succes van 15/16 wist PSV niet te winnen van o.a. Rostov, verspilde het 4x(!) een voorsprong tegen Inter en Tottenham en LASK herinneren we ons ook nog wel. Een nipte zege op Sporting Lissabon (waar een vette uitnederlaag tegenover stond), dat is het wel. Dit seizoen is een nederlaag tegen de eerste serieuze Europese tegenstander (Granada) ook al weer binnen. Nee, geen reden bij mij om optimistisch te zijn over deze uitwedstrijd.
Ik wel. Zie PSV steeds sterker worden. 0-5
3 keer Zahavi en 2 keer Noni.
 
We spreken elkaar donderdag wel weer, na een 2-1 nederlaag of 1-1 gelijkspel, nadat we het meepraat topic weer vol hebben gepropt met reacties omtrent hoe slecht, voorspelbaar we spelen en welke spelers het vandaag weer niet hadden :p
Ik heb wel het gevoel dat we gaan winnen, maar wel met nipte cijfers. 2-1 of zo.
 
Ik heb wel het gevoel dat we gaan winnen, maar wel met nipte cijfers. 2-1 of zo.
0-5 is ook wat overdreven maar ik voorzie geen enkel probleem deze wedstrijd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan