Ibrahim Sangaré (M)

Hij was erg goed gisteren, maar zoals Bruggink & Perez al aangaven had dat ook veel met Fein te maken. Doet ergens (hebben jullie dat ook?) wel pijn als zij straks het middenveld vormen en er geen ruimte meer is voor Rosario..
 
Hij was erg goed gisteren, maar zoals Bruggink & Perez al aangaven had dat ook veel met Fein te maken. Doet ergens (hebben jullie dat ook?) wel pijn als zij straks het middenveld vormen en er geen ruimte meer is voor Rosario..
Het beste middenveld moet spelen.

Ik gun Rosario het allerbeste, maar als blijkt dat Sangaré-Fein het beste duo is, zal de keuze daarop moeten vallen. Laten we het de aankomende weken aankijken, ook tegen tegenstanders die niet de anderhalve meter afstand bewaren.
 
Hij was erg goed gisteren, maar zoals Bruggink & Perez al aangaven had dat ook veel met Fein te maken. Doet ergens (hebben jullie dat ook?) wel pijn als zij straks het middenveld vormen en er geen ruimte meer is voor Rosario..
Rosario?? Die mag de bank gaan warm houden wat mij betreft. Fein is zoveel beter van wat ik gisteren gezien heb. Die passt pas echt goed naar voren, zit veel meer bovenop zijn tegenstander en is verdedigend 10x beter dan Rosario.
 
Fein speelde heel goed hoor, maar wel knap om deze krachtige uitspraken te doen na de wedstrijd tegen ADO.
Alleen de besten kunnen dat meteen zien :ROFL:;). Maar zonder gekheid. ADO is geen graadmeter, maar je ziet toch gelijk aan die jongen dat zijn balbehandeling veel beter is dan die van Pablo?! En dat zonder noemenswaardige speelminuten. Rosario heeft 2 seizoenen de tijd gehad om dat te bereiken en is er nog niet. Dussssss.....
 
Alleen de besten kunnen dat meteen zien :ROFL:;). Maar zonder gekheid. ADO is geen graadmeter, maar je ziet toch gelijk aan die jongen dat zijn balbehandeling veel beter is dan die van Pablo?! En dat zonder noemenswaardige speelminuten. Rosario heeft 2 seizoenen de tijd gehad om dat te bereiken en is er nog niet. Dussssss.....
Ik ben toch nog wat voorzichtiger. Ik was natuurlijk gisteren zeer enthousiast hoe hij speelde, net zo enthousiast toen Guti zijn eerste wedstrijd speelde. Ik blijf me alleen afvragen waarom hij niet eerder een kans heeft gekregen als dit zijn normale niveau is.
 
Ook Boscagli speelde gisteren beter. Hij kon dingen nu oplossen zonder het duel aan de gaan. Zijn timing (zowel koppend als bij onderscheppingen) viel me positief op.
 
Ook Boscagli speelde gisteren beter. Hij kon dingen nu oplossen zonder het duel aan de gaan. Zijn timing (zowel koppend als bij onderscheppingen) viel me positief op.

Die had een paar lekkere acties, ja. Beetje alsof hij in slow-motion alle kogels wist te ontwijken, weet je wel. Zag er makkelijk uit.
 
Ik ben toch nog wat voorzichtiger. Ik was natuurlijk gisteren zeer enthousiast hoe hij speelde, net zo enthousiast toen Guti zijn eerste wedstrijd speelde. Ik blijf me alleen afvragen waarom hij niet eerder een kans heeft gekregen als dit zijn normale niveau is.
Het omgekeerde vraag ik me vaak af bij Rosario. Waarom speelt hij als dit zijn normale niveau is? :unsure:
 
Hij was erg goed gisteren, maar zoals Bruggink & Perez al aangaven had dat ook veel met Fein te maken. Doet ergens (hebben jullie dat ook?) wel pijn als zij straks het middenveld vormen en er geen ruimte meer is voor Rosario..
Dat kan een factor zijn maar als hij vorige keer bij wijze van 10 simpele passes alsnog te zacht in speelt en nu misschien 2 keer dan komt het voornamelijk door hem zelf.
 
Ook Boscagli speelde gisteren beter. Hij kon dingen nu oplossen zonder het duel aan de gaan. Zijn timing (zowel koppend als bij onderscheppingen) viel me positief op.
Viel me ook op. Het blijft staan dat hij in de lucht gisteren goed was, kleine kanttekening is wel dat de voorhoede van ADO niet de langste was, vooral toen Kramer er af ging. Maar hij deed het goed ja
 
Terug
Bovenaan Onderaan