Ibrahim Sangaré (M)

Viel me ook op. Het blijft staan dat hij in de lucht gisteren goed was, kleine kanttekening is wel dat de voorhoede van ADO niet de langste was, vooral toen Kramer er af ging. Maar hij deed het goed ja
ADO was idd niet echt een graadmeter. Toch zorgen power, (Sangare) dynamiek (Fein) en een hogere balcirculatie (Gotze en Mo) op het middenveld ervoor dat een verdediging wat anders kan gaan spelen.
 
Laatst bewerkt:
Idd. Zowel het optreden van Fein als dat van Sangare moet in een bepaald perspectief worden geplaatst. Wie zegt dat Rosario gister ook niet zo goed had gespeeld?
Klopt helemaal, iets met een zwaluw. Maar alsnog is dit natuurlijk een prima prestatie wat weer wat vertrouwen geeft.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Idd. Zowel het optreden van Fein als dat van Sangare moet in een bepaald perspectief worden geplaatst. Wie zegt dat Rosario gister ook niet zo goed had gespeeld?
Ik.
De man heeft 2,5 seizoen de kans gehad om het laten zien en is nog altijd geen zekerheidje. Hij zal ongetwijfeld nog een bijdrage gaan leveren, maar voor nu mag Fein het wel even proberen. Als zijn succesvolle optreden van gisteren een momentopname blijkt, komt Pablo wat mij betreft weer in beeld.
 
Ik.
De man heeft 2,5 seizoen de kans gehad om het laten zien en is nog altijd geen zekerheidje. Hij zal ongetwijfeld nog een bijdrage gaan leveren, maar voor nu mag Fein het wel even proberen. Als zijn succesvolle optreden van gisteren een momentopname blijkt, komt Pablo wat mij betreft weer in beeld.
En wat is dan de reden dat Fein nooit een kans kreeg al die tijd terwijl hij geen Corona of blessures had verder? Moest hij soms wennen aan het PSV-systeem, tegenwoordig die gegenpresung?
 
Voor het eerst op dit forum zeg ik: ik weet het niet hoor.
Lekker makkelijk nu je al de titel meeste voetbalkennis hebt. Had dat voor de verkiezingen gedaan 😄
Luister nou maar naar mij. PSV heeft een selectie waarmee ze kampioen kunnen worden mits Rosario en Malen hoogstens invallen bij een 3-0 voorsprong.
 
ADO was idd niet echt een graadmeter. Toch zorgt power (Sangare) en dynamiek (Fein) en een hogere balcirculatie (Gotze en Mo) op het middenveld ervoor dat een verdediging wat anders kan gaan spelen.

Soms heb je dit soort potten nodig en wordt de nood een deugd. Een team kan ineens klikken. Ik hoop dat dit zo'n wedstrijd was.
 
En wat is dan de reden dat Fein nooit een kans kreeg al die tijd terwijl hij geen Corona of blessures had verder? Moest hij soms wennen aan het PSV-systeem, tegenwoordig die gegenpresung?
Geen idee joh. Ik denk dat een trainer ook een beetje zoekt naar vastigheidjes. Pablo paste op zich bij de manier van spelen die Schmidt voor ogen heeft, dus die keuze is niet heel vreemd. Dat Fein nu door een samenloop van omstandigheden misschien nog veel beter past moet blijken, maar zou natuurlijk zomaar kunnen. De tijd zal het leren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En wat is dan de reden dat Fein nooit een kans kreeg al die tijd terwijl hij geen Corona of blessures had verder? Moest hij soms wennen aan het PSV-systeem, tegenwoordig die gegenpresung?
Het is natuurlijk ook nog eens zo dat er maar 11 op kunt stellen. Ik begrijp wel dat Schmidt in principe vasthield aan Rosario - Sangare. Nu gaan we Fein - Sangare nog een wedstrijd zien tegen PAOK, een tegenstander van een heel ander formaat dan het povere ADO. Laten we dan eens kijken off hij nog steeds zo goed is. Als dat zo is, mag hij van mij bliven staan inderdaad.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lekker makkelijk nu je al de titel meeste voetbalkennis hebt. Had dat voor de verkiezingen gedaan 😄
Luister nou maar naar mij. PSV heeft een selectie waarmee ze kampioen kunnen worden mits Rosario en Malen hoogstens invallen bij een 3-0 voorsprong.
Als Malen en Rosario iedere wedstrijd invallen bij een 3-0 voorsprong worden wij zeker kampioen ja, wij zijn immers AZ niet :cool:
 
Ik.
De man heeft 2,5 seizoen de kans gehad om het laten zien en is nog altijd geen zekerheidje. Hij zal ongetwijfeld nog een bijdrage gaan leveren, maar voor nu mag Fein het wel even proberen. Als zijn succesvolle optreden van gisteren een momentopname blijkt, komt Pablo wat mij betreft weer in beeld.
Bovendien kan Rosario zo helemaal niet spelen, dat is wel gebleken uit de afgelopen 2 seizoenen. Ondanks dat hij er groot en sterk uitziet is hij slap in de duels.
Juist daarom snap ik niet waarom Fein niet eerder een kans kreeg.
Ik denk dus oprecht dat wat IPF waarschijnlijk als grap bedoelde gewoon de reden is; dat Schmidt de totale overname van de onder zijn zegen gekomen spelers wat geleidelijk aan wilde brengen. Was volgens mij ook wat later aangesloten terwijl Rosario de hele voorbereiding had meegedraaid; dan wil je de uit beleefdheid en vanuit het oogpunt van people management spelers als Rosario nog even laten aanmodderen. Van Bommel had eigenlijk geen andere keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan