PSV - ADO Den Haag | Zondag 1 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is de 0-13 nu dan de graadmeter? Daar werd bij elke goals zo verdedigd als de 4-0 van PSV vandaag. Zij kregen vanaf de 0-1 alle tijd en ruimte om te doen wat ze wilden. Wij misten 13 spelers, dat de spelers t soms rustig aandeden is heel begrijpelijk kijkende naar de situatie.
 
Is de 0-13 nu dan de graadmeter? Daar werd bij elke goals zo verdedigd als de 4-0 van PSV vandaag. Zij kregen vanaf de 0-1 alle tijd en ruimte om te doen wat ze wilden. Wij misten 13 spelers, dat de spelers t soms rustig aandeden is heel begrijpelijk kijkende naar de situatie.
Misschien, maar tactisch klopte het vandaag. Linies goed, genoeg man achter de bal. Met Mario natuurlijk alleen al een enorm voetballende impuls op dat middenveld. Als deze selectie relatief compleet is dan kun je hiermee kampioen worden.
 
nah, Ralf Edström heeft gewoon een punt, ADO is brandhout, geen graadmeter. Mooi dat t vanmiddag goed ging maar dat geeft hooguit een zwaluw, geen zomer.

Laten we maar blij zijn dat we nu brandhout troffen in plaats van nog een ''Vitesse'' in deze moeilijke periode. Utrecht of Heerenveen uit was gewoon weer een zeperd met puntenverlies geworden met deze uitgeklede selectie die conditioneel behoorlijk getest worden vanwege gebrek aan alternatieven.
 
Ik heb net die penalty bekeken, maar wat the fuck was dat?! :ROFL:
Dat Kamphuis die beslissing niet terugdraaide is nog belachelijker dan alle dubieuze momenten van Ajax gisteren bij elkaar...
 
Ik heb net die penalty bekeken, maar wat the fuck was dat?! :ROFL:
Dat Kamphuis die beslissing niet terugdraaide is nog belachelijker dan alle dubieuze momenten van Ajax gisteren bij elkaar...
Nouuuuuu, dat is wel heel erg gechargeerd ;)
Zag net hoe Ajax 2 keer heel goedkoop aan een penalty kwam gisteren en Neres ontsnapte aan rood. Dan kan die ene misplaatste penalty voor PSV echt niet belachelijker zijn hoor :SC:
 
Nouuuuuu, dat is wel heel erg gechargeerd ;)
Zag net hoe Ajax 2 keer heel goedkoop aan een penalty kwam gisteren en Neres ontsnapte aan rood. Dan kan die ene misplaatste penalty voor PSV echt niet belachelijker zijn hoor :SC:
Ja, dat was gechargeerd. Maar die verdediger stond wel op Traoré zijn voet en het was wel een handsbal, dus daar valt nog íets voor te zeggen.
Zahavi probeert zelf contact te maken met de voet van de verdediger en tikt daarna zichzelf aan. Dat daar vervolgens drie (!) minuten naar gekeken wordt om dan alsnog niet geannuleerd te worden is echt bespottelijk.

En ja: volgens de regels had Neres rood moeten hebben. Snapte er ook helemaal niks van dat de VAR niet ingreep.
Overigens ben ik het niet helemaal eens met de regel en vind ik zoiets geen rood waard, maar oke.

Edit: schijnbaar is natrappen niet altijd meer rood en was de tweede penalty volgens de regels gewoon terecht (maar waarom Fortuna dan geen penalty kreeg na hands van Mazraoui is me nog een raadsel).
 
Laatst bewerkt:
Het logo van de KNVB is een leeuw.
De mascotte van Ajax is een lynx.
Beiden zijn katten.
De mascotte van PSV is een vos
vossen zijn hondachtigen
Katten haten honden
De KNVB haat PSV en voelt zich verwant aan Ajax.

Ik heb het complot ontmaskerd. Wordt wakker mensen!
Holy shit, alles valt op z'n plek nu. Ik snap nu ook eindelijk waarom PSV last heeft van COVID.

Kijk maar eens goed naar alle filmpjes van Lange Frans. Lange Frans = Amsterdammer = neus. Hij doet bewust alsof het virus niet bestaat, terwijl hij het virus in samenwerking met Bill Gates naar Eindhoven heeft vervoerd. Lange Frans, Bill G. en KNJB vormen de driehoek. En iedereen weet: driehoek = illuminati.
 
Holy shit, alles valt op z'n plek nu. Ik snap nu ook eindelijk waarom PSV last heeft van COVID.

Kijk maar eens goed naar alle filmpjes van Lange Frans. Lange Frans = Amsterdammer = neus. Hij doet bewust alsof het virus niet bestaat, terwijl hij het virus in samenwerking met Bill Gates naar Eindhoven heeft vervoerd. Lange Frans, Bill G. en KNJB vormen de driehoek. En iedereen weet: driehoek = illuminati.

Hebben jullie ook een pedo ring onder de Arena? Komt de elite daar samen om het bloed van kinderen te drinken?
 
Hey,, maar ik vind Rosario écht een goede speler, hoor.... Maar je hebt nu eenmaal altijd ook betere spelers.
Rosario is in potentie echt heel goed maar het probleem is dat hij niet doorpakt en zijn klasse te weinig laat zien.
Ik was echt fan van het Fein en Sangare middenveld gisteren, ik zou ze ook laten staan. Maar mensen wijzen nu min of meer terecht naar Rosario, maar misschien had Pablo tegen dit onthutsend zwakke ADO ook wel een puike wedstrijd gespeeld.
Ik kom je anti-Malen propaganda weer even nuanceren. Malen is nog niet in topvorm, maar is pas halverwege de voorbereiding weer een beetje wedstrijdfit geworden. Het kan best even duren. Momenteel heeft hij ook veel moeten spelen door de coronagevallen en snap ik wel dat ie een beetje uitgeblust is en niet scherp. Nog steeds de beste afmaker die we hebben als hij zijn dag heeft. Op donderdag waren het toch wel weer zijn goals die erin gingen. Malen kan best een keer banken, maar dan vooral omwille van rust. Met een fitte selectie had Malen vandaag helemaal niet hoeven spelen en kunnen uitrusten.
Malen speelde een hele slechte wedstrijd. Oogde wat vermoeid, maakte verkeerde keuzes, het zag er allemaal wat aarzelend uit.
Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel. Er is één ding wat Maken wel goed deed. Ik zie bijv. potentie in de lange ballen waarmee ze Malen lanceren. Volgens mij had Malen twee kansen, waarin hij eerst de ruimte indook? Ihattaren die de lange bal geeft en Malen die alert is en precies weet wanneer en waar hij moet gaan, dat kan echt een wapen worden. In minuut 33 of 34 viel dat heel erg op, ook weer een lange bal van Ihattaren en Malen rent er achterna met zijn gevoel voor ruimte, hield de bal even bij zich en leverde hem weer af bij een collega.
Jammer genoeg was dit het enige wat goed ging vandaag dus wat mij betreft heeft hij een 4 als beoordeling tegen ADO.
 
Rosario is in potentie echt heel goed maar het probleem is dat hij niet doorpakt en zijn klasse te weinig laat zien.
Ik was echt fan van het Fein en Sangare middenveld gisteren, ik zou ze ook laten staan. Maar mensen wijzen nu min of meer terecht naar Rosario, maar misschien had Pablo tegen dit onthutsend zwakke ADO ook wel een puike wedstrijd gespeeld.
Dat is waar. Toch wel benieuwd of de combinatie Fein-Sangaré ook in Griekenland potten kan breken.
 
Rosario is in potentie echt heel goed maar het probleem is dat hij niet doorpakt en zijn klasse te weinig laat zien.
Ik was echt fan van het Fein en Sangare middenveld gisteren, ik zou ze ook laten staan. Maar mensen wijzen nu min of meer terecht naar Rosario, maar misschien had Pablo tegen dit onthutsend zwakke ADO ook wel een puike wedstrijd gespeeld.

Malen speelde een hele slechte wedstrijd. Oogde wat vermoeid, maakte verkeerde keuzes, het zag er allemaal wat aarzelend uit.
Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel. Er is één ding wat Maken wel goed deed. Ik zie bijv. potentie in de lange ballen waarmee ze Malen lanceren. Volgens mij had Malen twee kansen, waarin hij eerst de ruimte indook? Ihattaren die de lange bal geeft en Malen die alert is en precies weet wanneer en waar hij moet gaan, dat kan echt een wapen worden. In minuut 33 of 34 viel dat heel erg op, ook weer een lange bal van Ihattaren en Malen rent er achterna met zijn gevoel voor ruimte, hield de bal even bij zich en leverde hem weer af bij een collega.
Jammer genoeg was dit het enige wat goed ging vandaag dus wat mij betreft heeft hij een 4 als beoordeling tegen ADO.

Als ik heel eerlijk ben, gezien de aard van zijn blessure en de tijd die het kost om echt weer wedstrijdfit te zijn, vind ik Malen op dit moment verder dan ik had verwacht.

Het is vooral jammer dat hij die werkelijk geniale pass van Mo niet met een doelpunt wist te bekronen, maar daaraan zag je duidelijk zijn vermoeidheid. Hij hing al naar achteren, veel druk op de hamstrings en het gevoelige kniegewricht. Ik vond het al heel wat dat hij de bal nog enigszins richting kruising wist te krijgen.
 
Dat is waar. Toch wel benieuwd of de combinatie Fein-Sangaré ook in Griekenland potten kan breken.

Ben ook benieuwd hoe Fein functioneert als hij écht onder druk komt te staan, maar het is een intelligente speler. Het vierkant Götze, Ihattaren, Sangare en Fein is aanvallend uitstekend - echt meer dan voldoende om ver te komen in de EL - maar ook wel erg verfijnd. Sangare moet hierin veel vuile meters maken. Maar Boscagli en Teze ontwikkelen zich ook sterk.
 
Ook Fein gaat mindere potten spelen. Maar als hij gewoon een tijdje mag blijven staan denk ik dat je meer aan hem hebt dan aan Rosario. Hij leek ook een goede klik met Sangaré te hebben. Pablo heeft veel kwaliteiten, maar mist iets. Hij lijkt soms bijna faalangstig. In ieder geval totaal niet constant genoeg voor een speler die al 2,5 jaar in de basis heeft gestaan. Ik heb zijn kwaliteiten zeker wel gezien, maar veel en veel te weinig om bij PSV te slagen.
 
Ik heb net die penalty bekeken, maar wat the fuck was dat?! :ROFL:
Dat Kamphuis die beslissing niet terugdraaide is nog belachelijker dan alle dubieuze momenten van Ajax gisteren bij elkaar...
Was helemaal niks. Als het al iets was, was het geel voor een schwalbe van Zahavi. Verder is Ajax gewoon in het zadel geholpen in een wedstrijd die niet liep. Dat was bij PSV totaal niet het geval. ADO was naar Eindhoven gekomen om niet besmet te raken. En de pingel was én geen pingel én geenszins van invloed op de wedstrijd. Toch krijg je al snel de zin ‘het middelt zich uit’ om de oren. Ik vind het echter veel treffender om de wedstrijd tegen Vitesse te vergelijken met die van Ajax tegen Fortuna: in hoeverre helpt de arbitrage je in de wedstrijd op een dag dat het niet loopt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan