PSV - ADO Den Haag | Zondag 1 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Drie goals in de tweede helft paste beter bij het totaal beeld van de wedstrijd. Prima combinatievoetbal waarbij ook gescoord dient te worden. Daar heeft PSV volledig aan voldaan. (Mijn stokpaardje : ook eens van afstand schieten) We kunnen putten uit een voortreffelijke selectie en het doet me deugd dat de jongens van Jong PSV ingebracht werden. Ook dat geeft veel hoop en vertrouwen in de toekomst. Deze test was wel tegen ADO, het zwaardere werk moet nog komen, maar daar heb ik vertrouwen in.
 
Drie goals in de tweede helft paste beter bij het totaal beeld van de wedstrijd. Prima combinatievoetbal waarbij ook gescoord dient te worden. Daar heeft PSV volledig aan voldaan. (Mijn stokpaardje : ook eens van afstand schieten) We kunnen putten uit een voortreffelijke selectie en het doet me deugd dat de jongens van Jong PSV ingebracht werden. Ook dat geeft veel hoop en vertrouwen in de toekomst. Deze test was wel tegen ADO, het zwaardere werk moet nog komen, maar daar heb ik vertrouwen in.
De zwaarste tegenstander tot nu toe is: Corona.
 
Velen zeiden na de 13-0 van Ajax dat je dat niet als graadmeter moet zien tegen een VVV. Dit ADO was misschien nog veel slechter. De overwinning is lekker maar met meer tegenstand moet er echt nog veel beter gespeeld worden. Max zijn voorzetten beginnen een beetje op die van Manolev te lijken. Het moet allemaal net wat scherper. Zoals Malen vandaag speelde (al maanden) gaat je echt opbreken zolang hij in de basis staat. Af en toe een goal maar een houding en een uitstraling van een bosui. Boscagli speelde goed maar dat kwam omdat hij niet hoefde te verdedigen. We missen een aantal spelers nu maar op Dumfries na speelde toch vrijwel de gehele normale basis. Mauro en Rosario samen met Malen de komende weken op de bank en hopen dat Dumfries weer de Dumfries is van het afgelopen seizoen. Mvogo, Götze, Madueke, Teze, en Sangaré zijn momenteel echt top. Fein mag het ook een tijdje laten zien nu.
 
Sangare & Fein was wel leuk koppeltje om te zien, voelen elkaar goed aan en spelen goed naar voren steeds, keer wat anders dan onze standaard eerst naar achter, dan anders opzij en als het niet anders kan naar voren spelers..
Wilde deze post eigenlijk melden bij de forumleiding.
Wanneer jij positief gaat doen heeft jouw rol hier op het forum geen enkele toegevoegde waarde meer en kunnen we je net zo goed een ban geven.


😁
 
Veel te lang geleden, maar door het vertoonde spel en de vele strakke inspeelpasses werd Der Muzikant vanmiddag zo vrolijk, dat er weer cijfers aankomen:

Mvogo: 7. Weinig te doen gehad, maar alles wat hij moest doen, deed hij goed.

Thomas: 6. Prachtige goal. Lullig om hem verder heel erg te beoordelen op rechtsback, want het is geen Dumfries. Hij deed het naar behoren.
Teze: 7. Echt een kerel geworden! Door zijn snelheid kan hij met ruimte in zijn rug verdedigen. Begint onmisbaar te worden.
Boscagli: 7. Verdedigend geen ster, maar hij kan me gek genoeg steeds meer bekoren.
Mauro: 6. Beetje hetzelfde verhaal als Thomas. Die jongen heeft zes wedstrijden gespeeld dit seizoen en iedere keer op een andere positie, behalve op zijn eigen. Hij heeft bij mij de gunfactor, maar was natuurlijk wel een klein beetje de dissonant. Wel goed om erbij te hebben!

Sangaré: 10. Wat een absolute legende, alleen al door vandaag. Wint gewoon letterlijk ieder duel en zijn passing was messcherp. Hoe hij ook door die verdediging wandelde na zelf weer eens een bal veroverd te hebben, haha! Met die lange passen zit hij overal tussen. Ik heb lang geen 10 uitgedeeld, maar ik ben officieel fan.
Fein: 8. Ik heb mij lang afgevraagd wanneer we eindelijk Fein zouden zien. Ik zag de vergelijking met Pröpper voorbij komen in de wedstrijdchat, en ik snap wel waarom. Heeft iets elegants.
Ihattaren: 8. Eindelijk! Ik zag vandaag voor het eerst weer een beetje de oude Mo. Met deze spelers om hem heen kan hij echt stappen zetten. Ik had hem zijn doelpunt echt gegund.
Götze: 9. Wauw. Iedere wedstrijd, iedere actie is genieten. Speelt deze ster echt bij ons? Oprecht de beste speler en sinds Guardado de eerste speler waarbij je overduidelijk ziet dat zijn inzicht en techniek van een ander niveau zijn dan de rest van de competitie.

Malen: 5. Heeft alles wat een moderne spits nodig heeft, maar was net als donderdag (toen afgezien van zijn goals) erg ongelukkig. Gaat helemaal goedkomen, maar heeft het (mede door zijn blessures) nog niet.
Zahavi: 8. Hij verrast mij gigantisch. Een topatleet, strakke passing en een echte hangende spits die zowel ijskoud voor het doel is als oog heeft voor zijn medespelers. Heeft het inzicht dat Malen nog niet heeft.

Madueke (8) een geweldige invalbeurt, Max (7) ook prima. Leuk voor Ledezma, het volgende grote talent, dat hij bij zijn debuut een assist levert.

Ja, het was maar ADO, maar met dertien afwezige spelers en bij vlagen zulk fantastisch spel heb ik genoten!
 
Velen zeiden na de 13-0 van Ajax dat je dat niet als graadmeter moet zien tegen een VVV. Dit ADO was misschien nog veel slechter. De overwinning is lekker maar met meer tegenstand moet er echt nog veel beter gespeeld worden.
Dit zou nooit een graadmeter zijn als je 13 man mist. Eigenlijk had je niet eens een back in de selectie. Niettemin goed resultaat. Ben benieuwd als dadelijk iedereen fit is!
 
Velen zeiden na de 13-0 van Ajax dat je dat niet als graadmeter moet zien tegen een VVV. Dit ADO was misschien nog veel slechter. De overwinning is lekker maar met meer tegenstand moet er echt nog veel beter gespeeld worden. Max zijn voorzetten beginnen een beetje op die van Manolev te lijken. Het moet allemaal net wat scherper. Zoals Malen vandaag speelde (al maanden) gaat je echt opbreken zolang hij in de basis staat. Af en toe een goal maar een houding en een uitstraling van een bosui. Boscagli speelde goed maar dat kwam omdat hij niet hoefde te verdedigen. We missen een aantal spelers nu maar op Dumfries na speelde toch vrijwel de gehele normale basis. Mauro en Rosario samen met Malen de komende weken op de bank en hopen dat Dumfries weer de Dumfries is van het afgelopen seizoen. Mvogo, Götze, Madueke, Teze, en Sangaré zijn momenteel echt top. Fein mag het ook een tijdje laten zien nu.
Over Max ben ik het niet eens. Van hem komen strakke ballen over de grond. Het is dat de afronding of loopacties op die ballen nog niet goed genoeg is anders had ie al aardig wat assists gehad..
 
Velen zeiden na de 13-0 van Ajax dat je dat niet als graadmeter moet zien tegen een VVV. Dit ADO was misschien nog veel slechter. De overwinning is lekker maar met meer tegenstand moet er echt nog veel beter gespeeld worden. Max zijn voorzetten beginnen een beetje op die van Manolev te lijken. Het moet allemaal net wat scherper. Zoals Malen vandaag speelde (al maanden) gaat je echt opbreken zolang hij in de basis staat. Af en toe een goal maar een houding en een uitstraling van een bosui. Boscagli speelde goed maar dat kwam omdat hij niet hoefde te verdedigen. We missen een aantal spelers nu maar op Dumfries na speelde toch vrijwel de gehele normale basis. Mauro en Rosario samen met Malen de komende weken op de bank en hopen dat Dumfries weer de Dumfries is van het afgelopen seizoen. Mvogo, Götze, Madueke, Teze, en Sangaré zijn momenteel echt top. Fein mag het ook een tijdje laten zien nu.

Ik kom je anti-Malen propaganda weer even nuanceren. Malen is nog niet in topvorm, maar is pas halverwege de voorbereiding weer een beetje wedstrijdfit geworden. Het kan best even duren. Momenteel heeft hij ook veel moeten spelen door de coronagevallen en snap ik wel dat ie een beetje uitgeblust is en niet scherp. Nog steeds de beste afmaker die we hebben als hij zijn dag heeft. Op donderdag waren het toch wel weer zijn goals die erin gingen. Malen kan best een keer banken, maar dan vooral omwille van rust. Met een fitte selectie had Malen vandaag helemaal niet hoeven spelen en kunnen uitrusten.
 
Laatst bewerkt:
Malen. Pakt toch "gewoon" goals, al is de topscherpte en schwung er op dit moment niet. Komt die terug dan kan hij zomaar uitgroeien tot een spits van 40-50 miljoen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan