Feyenoord

Ach, Feyenoord fans aan het vechten in Duisburg. Blijft toch een sneue club qua supporters.
 
Ach, Feyenoord fans aan het vechten in Duisburg. Blijft toch een sneue club qua supporters.

Zeker 50 arrestaties.
Zeker vijftig Feyenoord-hooligans gearresteerd na vechtpartij in Duisburg

link

Nederlandse en Duitse hooligans zijn de confrontatie met elkaar aangegaan in Duisburg, waar Feyenoord vandaag speelt. Zeker vijftig relschoppers zijn door de politie gearresteerd. Dat melden Duitse media, die spreken van een wilde vechtpartij.

Dat ze maar lang opgesloten worden. :fb:

Het voetbaltoernooi in het stadion vindt vanwege het coronavirus plaats zonder toeschouwers. Zo’n tweehonderd fans kwamen toch op het toernooi af. :FP: :maniac:
 
Feyenoord is bezig met twee Portugezen:
 
Feyenoord heeft 0-0 gespeeld tegen Arminia Bielefeld, nieuwkomer in de Bundesliga.

Voor ieder die te veel aan de oefenwedstrijden wilde tillen en schrokken van Feyenoord tegen Dortmund. Ze zijn nog steeds niks. Ons seizoen zit er nog niet op.
 
Ik begrijp dat Feyenoord een Servische slager heeft gekocht. Moeten we jaloers of bang zijn?
 
Ik begrijp dat Feyenoord een Servische slager heeft gekocht. Moeten we jaloers of bang zijn?
Ze hebben hem gehuurd. Denk alle 2 niet. Hij is weg gegaan bij anderlecht omdat hij het niveau omhoog bracht. Dus zal wel niet heel hoogstaand zijn maar degelijk
 
Wat een ontzettend dom volk zit daar op de tribune zeg. Nou wisten we dat natuurlijk al, maar ze bevestigen het volledig.

Dat je emotie toont bij een doelpunt of een gemiste kans snap ik helemaal, dat zul je overal gaan zien. Maar met z'n allen op een kluitje zitten, doodleuk liedjes gaan zingen of schreeuwen alsof er niets aan de hand is en dat nota bene bij de eerste wedstrijd is echt stuitend. En dan staat er na afloop zo'n oetlul voor de camera die zegt dat iedereen netjes op anderhalve meter zit (not) en dat er dan helemaal niks kan gebeuren!

Die Kuip zit binnen de kortste keren weer leeg, mark my words.
 
Wat een ontzettend dom volk zit daar op de tribune zeg. Nou wisten we dat natuurlijk al, maar ze bevestigen het volledig.

Dat je emotie toont bij een doelpunt of een gemiste kans snap ik helemaal, dat zul je overal gaan zien. Maar met z'n allen op een kluitje zitten, doodleuk liedjes gaan zingen of schreeuwen alsof er niets aan de hand is en dat nota bene bij de eerste wedstrijd is echt stuitend. En dan staat er na afloop zo'n oetlul voor de camera die zegt dat iedereen netjes op anderhalve meter zit (not) en dat er dan helemaal niks kan gebeuren!

Die Kuip zit binnen de kortste keren weer leeg, mark my words.

Gewoon de stop eruit trekken dan loopt de troep het riool in. ;)
:unsure: Ze roeien zichzelf uit. De nieuwe Kuip hoeft er niet meer te komen. Ze kunnen voortaan de thuiswedstrijden in Kralingen spelen. :sneaky:
 
Burgemeester Aboutaleb waarschuwt Feyenoord voor wedstrijden zonder publiek

link

De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb heeft Feyenoord en de fans van de club gewaarschuwd dat bij thuiswedstrijden mogelijk geen publiek meer mag zijn als de coronaregels worden overtreden. Aboutaleb reageert op de ophef rond de wedstrijd zondag in De Kuip tegen FC Twente toen een deel van de fans van de club juichte, joelde en geen anderhalve meter afstand hield.

Aboutaleb waarschuwt de club dat hij niet zal schromen om helemaal geen fans toe te laten bij de thuiswedstrijden als er sprake is van een massale overtreding.

De burgemeester wil ook dat Feyenoord meer stewards inzet. Deze extra 25 stewards moeten erop toezien dat het publiek anderhalve meter afstand houdt.

Daar heb je het al. Er zullen meer burgemeesters volgen en binnen de kortste keren spelen alle clubs zonder publiek. :cautious:
 
Daar heb je het al. Er zullen meer burgemeesters volgen en binnen de kortste keren spelen alle clubs zonder publiek. :cautious:

En als we heel eerlijk zijn is dat in het licht van alle genomen maatregelen heel logisch. Ik denk dat het een tikkie naïef was om van supporters te verwachten dat ze 'hoera' fluisteren na een goal (ja, echt een suggestie van Rutte). Al is het maar omdat er in iedere harde ken, en ik zal niet generaliseren, wel een paar rondlopen die het allemaal, ehm, wat minder nauw nemen.

Het is volgens mij niet te voorkomen dat ze in het stadion gaan joelen en vieren.
 
En als we heel eerlijk zijn is dat in het licht van alle genomen maatregelen heel logisch. Ik denk dat het een tikkie naïef was om van supporters te verwachten dat ze 'hoera' fluisteren na een goal (ja, echt een suggestie van Rutte). Al is het maar omdat er in iedere harde ken, en ik zal niet generaliseren, wel een paar rondlopen die het allemaal, ehm, wat minder nauw nemen.

Het is volgens mij niet te voorkomen dat ze in het stadion gaan joelen en vieren.
Daar denkt Mvogo anders over :maniac:
 
En als we heel eerlijk zijn is dat in het licht van alle genomen maatregelen heel logisch. Ik denk dat het een tikkie naïef was om van supporters te verwachten dat ze 'hoera' fluisteren na een goal (ja, echt een suggestie van Rutte). Al is het maar omdat er in iedere harde ken, en ik zal niet generaliseren, wel een paar rondlopen die het allemaal, ehm, wat minder nauw nemen.

Het is volgens mij niet te voorkomen dat ze in het stadion gaan joelen en vieren.

Dat dus. Helaas is er niets wat ervoor kan zorgen dat we bepaalde bacteriën niet verder kunnen verspreiden, iets wat je voor de mond kunt doen ofzo. Gemiste kans.
 
Dat dus. Helaas is er niets wat ervoor kan zorgen dat we bepaalde bacteriën niet verder kunnen verspreiden, iets wat je voor de mond kunt doen ofzo. Gemiste kans.

Tja, de discussie over het nut van een niet medisch mondkapje en de schaarste rondom de mondkapjes in het algemeen blijft sowieso een dingetje. ;)
 
Tja, de discussie over het nut van een niet medisch mondkapje en de schaarste rondom de mondkapjes in het algemeen blijft sowieso een dingetje. ;)
De niet-medische mondkapjes zijn inderdaad een gedrocht in veel situaties, volkomen ineffectief. Maar bij voldoende voorraad medische mondkapjes kan je ze gewoon distribueren. Je zou ze als voorwaarde voor toegang kunnen uitdelen bij de ingang van stadions.En erop toezien mbv stewards.
Als consument kan ik de medische mondkapjes nog steeds kopen via een aantal kanalen.
Dus zorg dat er voldoende aanvoer is voor die dingen.
 
De niet-medische mondkapjes zijn inderdaad een gedrocht in veel situaties, volkomen ineffectief. Maar bij voldoende voorraad medische mondkapjes kan je ze gewoon distribueren. Je zou ze als voorwaarde voor toegang kunnen uitdelen bij de ingang van stadions.En erop toezien mbv stewards.
Als consument kan ik de medische mondkapjes nog steeds kopen via een aantal kanalen.
Dus zorg dat er voldoende aanvoer is voor die dingen.

Niet medische mondmaskers draag je niet voor jezelf maar voor je omgeving - en zijn op dat punt wel effectief bij mijn weten?
 
Niet medische mondmaskers draag je niet voor jezelf maar voor je omgeving - en zijn op dat punt wel effectief bij mijn weten?
Ja en nee. Het punt is dat de niet-medische mondkapjes nog steeds aerosolen doorlaten, zowel in als uit (het gewone ademen). In afgesloten ruimtes zoals OV of sommige scholen en kantoren blijven die lang hangen in de lucht en gaan een stuk verder dan 1.5 meter. Ze zijn wel redelijk effectief tegen particles, het niezen en hoesten.
Maar in matig geventileerde ruimtes heb je niet voldoende aan een homemade masker.
 
Niet medische mondmaskers draag je niet voor jezelf maar voor je omgeving - en zijn op dat punt wel effectief bij mijn weten?
Ik heb nu toch wel het idee dat landen waar ze veelal gebruikt / verplicht zijn het aantal besmettingen substantieel minder is.
En zeker, nu alles meer geopend is is het wel een herinnering dat de dingen nog lang niet normaal zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan