Feyenoord

Nep Scout

Basisspeler
Ik zie Feyenoord ook niet zoveel beter worden eigenlijk. Advocaat is niet echt een iemand die jeugdspelers inpast. Die wilt graag 'bewezen' (aangekochte) spelers opstellen. Zoveel geld heeft Feyenoord niet, en hun jeugd komt ook al jaren niet meer bovendrijven op een enkeling na.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
On topic: ik denk dat alles rondom Feyenoord al zo'n beetje gezegd is. Ik zou een slotje niet erg vinden (a) :maniac:

RAZINHO

International
Ineens hebben ze praatjes in Rotterdam.. zijn zeker vergeten uit welk dal ze komen.
Maar Feyenoord zit nu wel in de lift, terwijl het al maanden slecht gaat met PSV en ik zou het een wonder vinden als PSV uiteindelijk hoger eindigt dan Feyenoord. Dus, voorlopig zit PSV diep in het dal....

Der Jaufe

Bondscoach
Maar Feyenoord zit nu wel in de lift, terwijl het al maanden slecht gaat met PSV en ik zou het een wonder vinden als PSV uiteindelijk hoger eindigt dan Feyenoord. Dus, voorlopig zit PSV diep in het dal....
Ze hebben t knap lastig tegen Fortuna op dit moment. Dus de lift hapert kennelijk n beetje.

PSVynadaMas

Invaller
Tja, 3 minuten te gaan, dan denk ik ik ga wel ff kijken hoe het gaat bij de penaltyserie. Maar nee hoor, gasten scoren in de laatste minuut de 1-2.

Dit is wat flow met je doet.

Nep Scout

Basisspeler
Feyenoord heeft in feite gewoon gelijk gespeeld tegen Fortuna. Als PSV in de 120ste minuut had gewonnen en was doorgegaan, was het gewoon schandalig. Nu is het de 'flow' waar ze in zitten..?

IPF

Forummer van het jaar 2015
Feyenoord heeft in feite gewoon gelijk gespeeld tegen Fortuna. Als PSV in de 120ste minuut had gewonnen en was doorgegaan, was het gewoon schandalig. Nu is het de 'flow' waar ze in zitten..?
Als je zoveel achter elkaar wint, dan zit je idd in een flow. Toen PSV in de laatste minuten scoorde, vond ik het een mentale kwaliteit. Als Feyenoord dat ook steeds doet, dan ga ik niet opeens mijn mening veranderen.

Nep Scout

Basisspeler
Ik weet het niet hoor. Als ze echt in een winnende flow zaten, dan zou ik verwachten dat ze het in de reguliere tijd hadden beslist. Het is dat het een bekerwedstrijd is..

Ongezouten

Trainer Coach
Als je zoveel achter elkaar wint, dan zit je idd in een flow. Toen PSV in de laatste minuten scoorde, vond ik het een mentale kwaliteit. Als Feyenoord dat ook steeds doet, dan ga ik niet opeens mijn mening veranderen.
Dat vond ik toen mazzel, toen Twente het deed en kampioen werd vond ik het mazzel, en als Feyenoord het nu ook doet vind ik het ook nog steeds mazzel. Bij geen van de drie ging of gaat het gepaard met goed voetbal namelijk. Ook best consequent van me eigenlijk:unsure: :grin:

• Haha
Reactions: IPF

Sailors

Basisspeler
Hoe is het mogelijk dat Feijenoord blijft doorpakken op de transfermarkt zonder geld en wij eigenlijk niks doen, is dat het verschil tussen Arnesen en JdJ?

RAZINHO

International
Ik heb Feyenoord nog geen 35 miljoen zien uitgeven hoor dit seizoen. Wie wat bewaard heeft wat.
Ja, als je als een kip zonder kop ( JDJ ) ruim 30 miljoen verbrast aan Bruma, Baumgartl en Doan, dan moet je eerst je paradepaard verkopen ( Bergwijn ) om een speler als Rodriguez te kunnen halen, weliswaar huur, maar goed....JDJ deed al reuze moeilijk om 8-9 miljoen euro te bieden voor Van Aanholt....kan je nagaan ....

Bovenaan Onderaan