Feyenoord

Er loopt aardig wat middelmaat bij Feyenoord rond, maar zo'n Senesi, Bijlow, Haps en wellicht Texeira zijn prima spelers. Naast dat Berghuis natuurlijk een goeie speler is.
 
Er loopt aardig wat middelmaat bij Feyenoord rond, maar zo'n Senesi, Bijlow, Haps en wellicht Texeira zijn prima spelers. Naast dat Berghuis natuurlijk een goeie speler is.
Nou ik vond het centrale duo bij hen gewoon uitstekend, het beste centrale duo van de Eredivisie als je het mij vraagt: Senesi en Spaijc.
Met Texeira hebben ze echt kwaliteit toegevoegd aan het middenveld. Speelde heel goed! En als zelfs Linsen gaat scoren, dan weet je dat Feyenoord de stijgende lijn te pakken heeft.
 
Er loopt aardig wat middelmaat bij Feyenoord rond, maar zo'n Senesi, Bijlow, Haps en wellicht Texeira zijn prima spelers. Naast dat Berghuis natuurlijk een goeie speler is.
Die Texeira is een gouden vondst....maar ja, onze scouts hebben geen oog voor dit soort goedkope pareltjes binnen de Europese competitie...
 
Feyenoord heeft een lastige ploeg om te bespelen. Achterin meer dan degelijk, behoorlijk middenveld een voorin Berghuis....Doen gewoon mee om het kampioenschap
En ze lijken ook dit seizoen weer het geluk aan hun zijde te hebben. Die factor mag ook niet onderschat worden. Dat ene balletje dat net binnenkant paal erin gaat via het been van een tegenstander en een voorbij vliegende duif kan op termijn geloof in zo'n ploeg brengen. Wij hebben al vaak pech gehad, wat niet vreemd is natuurlijk, met Nick "The Jinxer" Viergever in je selectie, en dan ga je toch je wedstrijden in met wind tegen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En ze lijken ook dit seizoen weer het geluk aan hun zijde te hebben. Die factor mag ook niet onderschat worden. Dat ene balletje dat net binnenkant paal erin gaat via het been van een tegenstander en een voorbij vliegende duif kan op termijn geloof in zo'n ploeg brengen. Wij hebben al vaak pech gehad, wat niet vreemd is natuurlijk, met Nick "The Jinxer" Viergever in je selectie, en dan ga je toch je wedstrijden in met wind tegen.
Ik vond ze vooral achterin heel stabiel en de komst van die Texeira geeft hun middenveld echt een impuls. Twee zaken die PSV juist niet goed voor elkaar heeft.
 
Gisteren maar weer aangetoond dat de overwinning van Feyenoord bij Willem 2 niets voorstelde. Thuis tegen de topclubs Ado den Haag en Sparta is het erbarmelijk.
 
Feyenoord heeft de investeringsbank Lazard in handen genomen ik de weg naar een externe financiële injectie voor de club te onderzoeken. Dat staat los van het mee investeren in het stadion. Benieuwd waar dit toe gaat leiden.
 
Wat is die Mathijssen toch een achterbakse oudje zeg. Vorig jaar met Lens en nu weer met Bruma ruzie uitlokken. En dan komt die achterlijke ex-ADOultra uit Den Haag ook nog telkens verhaal halen. Ik hoop toch zo dat die Mathijssen en Immers straks hier in Eindhoven hard aangepakt worden.
Begin een soort Portugal-gevoel te ontwikkelen tav Feyenoord :braak:

Mooi, die eerste post hier :lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan