Ik hoop eigenlijk dat men creatief bezig gaat en in Rusland gaat scouten of in Italië. Daar is CVM echt een vak en lopen zat goede spelers rond
 
Duits-Italiaans, misschien kan Schmidt hem charmeren :maniac: Bologna had als ik het me goed herinner vorig jaar nog interesse in Hendrix, ruildeal?
 
Duits-Italiaans, misschien kan Schmidt hem charmeren :maniac: Bologna had als ik het me goed herinner vorig jaar nog interesse in Hendrix, ruildeal?
Heb je je sollicitatie brief al ingeleverd bij Toon?
 
Onlangs gelinkt aan Leicester, betwijfel of hij hier wel wil komen. Is een scorende middenvelder en volgens mij echt box to box die de volle 90 minuten heen en weer rent.
 
Groningen wordt overal een beetje afgebrand, maar ik denk dus dat ze gaan verrassen. Misschien nog niet de komende weken, maar er zit voetbal in die ploeg. Harroui zou een aanwinst zijn.

Dan Joey Veerman maar.
Dat denk ik ook. Prima team, denk ik.

Maar ja, wij hebben misschien toch een geografisch gekleurde bril.
 
Groningen wordt overal een beetje afgebrand, maar ik denk dus dat ze gaan verrassen. Misschien nog niet de komende weken, maar er zit voetbal in die ploeg. Harroui zou een aanwinst zijn.

Dan Joey Veerman maar.
Ik had juist het idee dat bij Groningen alles op Robben werd gezet. Zodra robben uitviel vond ik weinig meer aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan