Games & Game Consoles

Dinsdagnacht om 00:00 zat ik al paraat om 120gb te downloaden meteen..
Het geheel is prachtig, met een goede PC op ultra waar ik het op doe is het gewoon super, ik volg een weg die ik altijd rij uit de lucht en kom dan bij me thuis :D Maar er zitten nog enorm veel buggs in, + de standaard vliegtuigen zijn gewoon matig. Over een paar maanden als je de betere payware vliegtuigen hebt + de basis die er nu is + wat paches, dan heb je gewoon magie voor je neus :)
Persoonlijk interesseer ik me totaal niet in vliegtuigen, maar het feit dat je heel de wereld rond kunt vliegen en waar het ook nog eens is zoals in het echt.. Dat trekt mijn interesse wel
 
Jep. Lekker modden dus :)
Ok, werd door mn broer op t spel gewezen, zag dat ie er ook is voor de switch maar dat je op de PC veel meer kan (door t modden) vermoed alleen dat mijn laptop hiervoor niet geschikt is. Een nieuwe aanschaffen puur voor 1 game gaat mij te ver dus moet eens nakijken of de laptop t zou redden of niet.
 
Ok, werd door mn broer op t spel gewezen, zag dat ie er ook is voor de switch maar dat je op de PC veel meer kan (door t modden) vermoed alleen dat mijn laptop hiervoor niet geschikt is. Een nieuwe aanschaffen puur voor 1 game gaat mij te ver dus moet eens nakijken of de laptop t zou redden of niet.
Cities is best een zwaar spel hoor, niet onderschatten. Modden maakt het nog zwaarder natuurlijk
 
Iemand hier die city skylines speelt?

Ik heb 'm een poos gespeeld, nu ligt hij weer aan de kant. Misschien dat ik binnenkort weer eens begin. (ook op de PC)

Cities is best een zwaar spel hoor, niet onderschatten. Modden maakt het nog zwaarder natuurlijk

Dat zeker, zeker inderdaad als je behoorlijk wat mods draait. Vooral kwa RAM is Cities echt veeleisend als je mods draait.
 
Voor degenen die een PC hebben: Football Manager 2020 en Watchdogs 2 zijn momenteel gratis op de Epic Games Store.

Sowieso de moeite waard om deze games store in de gaten te blijven houden want ze strooien wekelijks met gratis games. Heb volgens mij inmiddels al een library van 80 games opgebouwd en het zijn echt niet alleen maar prutgames.
 
Wanneer je de PC upgrade voor kleine 1400 euro + 7 dagen verlof neemt als dit spel uit komt... dan weet je dat het serieus is :cool:
Vanaf 18/8 hebben jullie hier rust :mask:


Heb je al mooie vluchten gemaakt? Nog tips voor leuke vluchten om te maken?

Ik merk wel bij de nieuwe flight simulator dat ik general aviation opeens leuk vind. In de oude flight sims was het met name airliners die ik vloog. Maar nu is het gewoon leuk om rondom huis te vliegen in een Cesena
 
Heb je al mooie vluchten gemaakt? Nog tips voor leuke vluchten om te maken?

Ik merk wel bij de nieuwe flight simulator dat ik general aviation opeens leuk vind. In de oude flight sims was het met name airliners die ik vloog. Maar nu is het gewoon leuk om rondom huis te vliegen in een Cesena

De standaard vliegtuigen vind ik wel bagger, zijn maar een paar die ik echt kan pruimen, de 172 en 208. Daar doe ik de meeste random vluchtjes over heel de wereld. Via google kies ik leuke plekken of gebieden en dan dichtstbijzijnde vliegvelden en maak daar dan tripjes. Wel de sensitivity van de controls flinks verlagen + maximaal beladen de kist, dan vliegt het wel leuk en tricky. De airliners zijn gewoon troep, ik wacht tot PMDG komt met payware kisten dat is kwaliteit.
 
De standaard vliegtuigen vind ik wel bagger, zijn maar een paar die ik echt kan pruimen, de 172 en 208. Daar doe ik de meeste random vluchtjes over heel de wereld. Via google kies ik leuke plekken of gebieden en dan dichtstbijzijnde vliegvelden en maak daar dan tripjes. Wel de sensitivity van de controls flinks verlagen + maximaal beladen de kist, dan vliegt het wel leuk en tricky. De airliners zijn gewoon troep, ik wacht tot PMDG komt met payware kisten dat is kwaliteit.

Het grote nadeel van PMDG vond ik altijd de prijs maar vooral ook de toegankelijkheid, en ik nam ook nooit de tijd om die vliegtuigen genoeg te leren kennen. Ik hoop dat Majestic een FS2020 versie maakt van hun Dash-8 van FSX. Die was voor mij perfect in de balans kwa realisme en toegankelijkheid. PMDG is wel erg hardcore voor iemand die het gewoon af en toe leuk vind een leuk vluchtje te maken van een uurtje of 2.
 
Terug
Bovenaan Onderaan