Games & Game Consoles

Je kunt bij Coolblue je schoen zetten voor de PS5. :S: Dan kiezen ze uit alle schoenzetters willekeurig mensen die een PS5 mogen bestellen.

Maar het schijnt dat ze er maar 200 hebben, dus dat is ook weer een kansloos verhaal.
 
Je kunt bij Coolblue je schoen zetten voor de PS5. :S: Dan kiezen ze uit alle schoenzetters willekeurig mensen die een PS5 mogen bestellen.

Maar het schijnt dat ze er maar 200 hebben, dus dat is ook weer een kansloos verhaal.
Nee hoor, als er 200.000 mensen meedoen heb je 0.1% kans, das niet kansloos. Maar misschien zijn wij PSV-ers beter in inschatten of iets kansloos is, of bv een kampioenschap nog mogelijk is op de laatste dag als de grootste kanshebber slechts hoeft te winnen bij een reeds gedegradeerde club :maniac:
 
Nee hoor, als er 200.000 mensen meedoen heb je 0.1% kans, das niet kansloos. Maar misschien zijn wij PSV-ers beter in inschatten of iets kansloos is, of bv een kampioenschap nog mogelijk is op de laatste dag als de grootste kanshebber slechts hoeft te winnen bij een reeds gedegradeerde club :maniac:
:sleep:
 
Nee hoor, als er 200.000 mensen meedoen heb je 0.1% kans, das niet kansloos. Maar misschien zijn wij PSV-ers beter in inschatten of iets kansloos is, of bv een kampioenschap nog mogelijk is op de laatste dag als de grootste kanshebber slechts hoeft te winnen bij een reeds gedegradeerde club :maniac:
Ja, zul je net zien dat Jethro m wint.
 
Om even een oude game op te halen. Iemand hier bekend met het spel RuneScape? Speelde ik vroeger veel en sinds een tijd weer actief op de old-school servers. (de originele game is ontwikkeld naar een game wat imo op world of Warcraft begon te lijken. Veel spelers door verloren dus besloot de ontwikkelaar om de originele game te relaunchen en alle updates te pollen, waardoor je uiteindelijk alleen wijzigingen maakt die de player base wil. Om de eerder gemaakte 'fouten' te voorkomen)
 
Runescape oud? midden zero's dacht ik?
Heb hier de GC afgestoft en ben weer begonnen aan Zelda, Ocarina of Time. Een (of misschien wel dé) klassieker in de zelda series. Denk dat ik deze game al een kleine 20 jaar heb liggen, maar heb m nog niet uitgespeeld. Met de donkere avonden in aantocht hier maar eens de tanden inzetten. Is wel ff anders dan huidige games, minder hints, meer zelf zoeken. Maar ook de ouderwetse voldoening als je wél een stap verder komt.
 
Runescape oud? midden zero's dacht ik?
Heb hier de GC afgestoft en ben weer begonnen aan Zelda, Ocarina of Time. Een (of misschien wel dé) klassieker in de zelda series. Denk dat ik deze game al een kleine 20 jaar heb liggen, maar heb m nog niet uitgespeeld. Met de donkere avonden in aantocht hier maar eens de tanden inzetten. Is wel ff anders dan huidige games, minder hints, meer zelf zoeken. Maar ook de ouderwetse voldoening als je wél een stap verder komt.

Succes met de water tempel.
 
Succes met de water tempel.
Ja, daar gaan we morgen mee starten, sta d'r nu boven.
Denk dat ik er een notitieblok bij leg, aantekeningen maken waar je en hoe je t waterniveau kan aanpassen etc.
Heb begrepen dat dit 1 van de meest frustrerende tempels uit de serie is. Alhoewel de Great Palace op de NES in Zelda II ook een aardig doolhof was.
 
Runescape oud? midden zero's dacht ik?
Heb hier de GC afgestoft en ben weer begonnen aan Zelda, Ocarina of Time. Een (of misschien wel dé) klassieker in de zelda series. Denk dat ik deze game al een kleine 20 jaar heb liggen, maar heb m nog niet uitgespeeld. Met de donkere avonden in aantocht hier maar eens de tanden inzetten. Is wel ff anders dan huidige games, minder hints, meer zelf zoeken. Maar ook de ouderwetse voldoening als je wél een stap verder komt.
Volgens mij speelde ik die vroeger op de N64. Kokiri forest muziekje is satisfying 🤔 edit: nee ik was mis en bedoelde eigenlijk deze
lost woods
 
Laatst bewerkt:
Mijn GC lag jaren lang op zolder bij m'n ouders zolder en is daarna een paar keren met mij mee verhuisd. Daardoor heb ik alleen nog maar het kubusje zelf over en de spellen. De controllers en de kabels zijn er niet meer. 😂 Waar zou ik die kunnen halen?
 
Mijn GC lag jaren lang op zolder bij m'n ouders zolder en is daarna een paar keren met mij mee verhuisd. Daardoor heb ik alleen nog maar het kubusje zelf over en de spellen. De controllers en de kabels zijn er niet meer. 😂 Waar zou ik die kunnen halen?
Fysiek zou ik ff mijn lokale gamemania bellen of ze zoiets hebben, online staan ze vast ergens, amazon voor nieuw of marktplaats?
 
Mijn GC lag jaren lang op zolder bij m'n ouders zolder en is daarna een paar keren met mij mee verhuisd. Daardoor heb ik alleen nog maar het kubusje zelf over en de spellen. De controllers en de kabels zijn er niet meer. 😂 Waar zou ik die kunnen halen?
Online is er veel te vinden en in amsterdam zit n goede zaak vlak bij CS
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan