Games & Game Consoles

Het grote nadeel van PMDG vond ik altijd de prijs maar vooral ook de toegankelijkheid, en ik nam ook nooit de tijd om die vliegtuigen genoeg te leren kennen. Ik hoop dat Majestic een FS2020 versie maakt van hun Dash-8 van FSX. Die was voor mij perfect in de balans kwa realisme en toegankelijkheid. PMDG is wel erg hardcore voor iemand die het gewoon af en toe leuk vind een leuk vluchtje te maken van een uurtje of 2.

De Q400 van hun heb ik ook veel gedaan op P3D, was ook behoorlijk tricky :D
Maar PMDG blijft mijn kindje, tricky maar gewoon de beste van de beste, maar je moet er flink tijd in steken ja. Ik maak alle promotiefilmpjes voor Captain Sim producten, heb alles van hun gratis altijd, maar das een simpele middenmoot qua fun/realisme altijd.
 
De opdracht van t forum om er een mooie dag van te maken is al deels geslaagd, vanmiddag een ouwe game uitgespeeld, super metroid (1994).
 
Het heeft me een paar uur gekost, maar ik heb vanmiddag dan eindelijk Zelda Breath of the Wild uitgespeeld.

Ik vind Hyrule Castle en het gevecht met Ganon alleen een flinke anti-climax. Ik had verwacht dat het kasteel een soort supershrine zou zijn waarin je allemaal puzzels moest oplossen waarbij je al je powers moet gebruiken en je steeds dieper het kasteel binnendringt om uiteindelijk een episch gevecht met Ganon aan te gaan aan de zijde van prinses Zelda. Maar als je een beetje je best doet kun je zo linea recta naar Ganon lopen en het gevecht vond ik ook maar mwah. Een Lynel is veel moeilijker te verslaan. Vervolgens komt hij er nog eens als ultra Ganon eruit en hoef je alleen een paar pijlen op 'm te schieten. Als klap op de vuurpijl krijg je nog een mini-scene te zien met Zelda en daarna spawn je gewoon weer op de plek van vlak voor het gevecht alsof er niks gebeurd is.

Ik vind het echt een epische game, een van de beste die ik ooit gespeeld heb, zo ontzettend uitgebreid en zo groot. Maar dan verwacht ik ook dat er een Grande Finale komt die je doet wegblazen en een post-game waarin Hyrule een zucht van opluchting beleeft dat Ganon is verslagen. Dit was een beetje een slap aftreksel.
 
Het heeft me een paar uur gekost, maar ik heb vanmiddag dan eindelijk Zelda Breath of the Wild uitgespeeld.

Ik vind Hyrule Castle en het gevecht met Ganon alleen een flinke anti-climax. Ik had verwacht dat het kasteel een soort supershrine zou zijn waarin je allemaal puzzels moest oplossen waarbij je al je powers moet gebruiken en je steeds dieper het kasteel binnendringt om uiteindelijk een episch gevecht met Ganon aan te gaan aan de zijde van prinses Zelda. Maar als je een beetje je best doet kun je zo linea recta naar Ganon lopen en het gevecht vond ik ook maar mwah. Een Lynel is veel moeilijker te verslaan. Vervolgens komt hij er nog eens als ultra Ganon eruit en hoef je alleen een paar pijlen op 'm te schieten. Als klap op de vuurpijl krijg je nog een mini-scene te zien met Zelda en daarna spawn je gewoon weer op de plek van vlak voor het gevecht alsof er niks gebeurd is.

Ik vind het echt een epische game, een van de beste die ik ooit gespeeld heb, zo ontzettend uitgebreid en zo groot. Maar dan verwacht ik ook dat er een Grande Finale komt die je doet wegblazen en een post-game waarin Hyrule een zucht van opluchting beleeft dat Ganon is verslagen. Dit was een beetje een slap aftreksel.
Helemaal eens, soort van afgeraffelde film / boek. Maarre heb je alle shrines, heb je alle outfits volledig geupgrade, heb je alle korok-seeds. Zo niet, succes :D
 
Helemaal eens, soort van afgeraffelde film / boek. Maarre heb je alle shrines, heb je alle outfits volledig geupgrade, heb je alle korok-seeds. Zo niet, succes :D
Nee, nog lang niet! Ik las dat er 900 Korok seeds waren. o.O

Ik heb er nu 80 ofzo en ik dacht dat ik er wel bijna was...
 
Nee, nog lang niet! Ik las dat er 900 Korok seeds waren. o.O

Ik heb er nu 80 ofzo en ik dacht dat ik er wel bijna was...
80 :eek: dan had je wel rete weinig ruimte voor wapens... ik heb er nu iets van 600, maar speel nog maar heel af en toe.

Maar ik heb nu als ik t goed heb 9 zelda titels uitgespeeld, maar dit was qua boss-battle echt de minste.
 
80 :eek: dan had je wel rete weinig ruimte voor wapens... ik heb er nu iets van 600, maar speel nog maar heel af en toe.

Maar ik heb nu als ik t goed heb 9 zelda titels uitgespeeld, maar dit was qua boss-battle echt de minste.
Dat was soms wel frustrerend ja. :zien: Maar uiteindelijk had ik iets van 12 zwaarden, 8 bogen en 6 schilden ofzo. Had niet het gevoel dat ik iets tekort kwam. Moest alleen af en toe kiezen.
 
De laatste dagen zie ik iedereen het weer over FM hebben dus ik dacht, laat ik ook eens een save spelen. Ik heb het gratis op EPIC Games gekregen maar ik kan geen database met de huidige transfers vinden die via EPIC werkt. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
 
Voor degenen die een PC hebben: Football Manager 2020 en Watchdogs 2 zijn momenteel gratis op de Epic Games Store.

Sowieso de moeite waard om deze games store in de gaten te blijven houden want ze strooien wekelijks met gratis games. Heb volgens mij inmiddels al een library van 80 games opgebouwd en het zijn echt niet alleen maar prutgames.
Heb Idd ook FM20 gedownload. Is wel echt verandert qua look de laatste jaren. Speelde FM16 als laatste.
ben maar niet verder gegaan met spelen.. merkte al m’n verslaving signalen weer opkomen.. niet goed voor mij dat spel 🤣
 
Heb gisteren voor het eerst sinds maanden weer gegamed. FIFA 21, wat gewonnen maar meteen ook drie verliespartijen. In FIFA12 oefende ik veel en won ik de divisie 1 regelmatig maar in de nieuwe FIFAs lukt het gewoon niet meer. Misschien moet ik weer filmpjes gaan bekijken of ben ik aan het aftakelen als een oude voetballer ;P Het is wel weer leuk om een nieuw teampje te vormen en dit keer krijg je op het begin meer munten. Ook wel heel fijn is dat fitness kaarten niet meer nodig zijn
 
En het verdedigen is makkelijker geworden. Net een rode kaart voor Blind in Fut, volgende wedstrijd komt hij er weer in en weer rood. Die gast is echt veel te traag haha, toch een gelijkspel en twee keer winst.
Potje daarvoor stond ik ook voor maar toen werd de wedstrijd onderbroken en was ik mijn punten kwijt.🤔
Mijn basis: Onana Dumfries totw, Aké, Blind, Tagliafico, De Roon, Anthony, Promes, Bergwijn, Malen, Depay.
Ik heb ook nog De Vrij maar die haalt de chemistry naar beneden met zes, dus die bankt.
 
Met de kleine aantallen wat nu naar NL komen, word het nog wachten vrees ik..
Ik vermaak me gelukkig met me liefde de flight sim, die met de dag leuker word nu het groeit :D

Ff snel gemaakt net =]
Gevoelsmatig klap je die wielen laat in? Is dit jouw YT-kanaal?
 
Met de kleine aantallen wat nu naar NL komen, word het nog wachten vrees ik..
Ik vermaak me gelukkig met me liefde de flight sim, die met de dag leuker word nu het groeit :D

Ff snel gemaakt net =]
Ik heb even een beetje lopen scrollen, waarom zie je tussendoor fragmenten van volleyballers en worstelaars?
 
Terug
Bovenaan Onderaan