Phillipp Max (V)

PSV versterkt zich met Phillip Max

link

Het is officieel

PSV heeft linkervleugelverdediger Philipp Max gekocht van FC Augsburg. De voormalig Duits jeugdinternational tekent in Eindhoven een contract voor vier seizoenen. ‘Ik wil om de prijzen gaan spelen. Dat is de reden waarom ik voor PSV heb gekozen’, aldus de 26-jarige Duitser.

ee60ec20-198e-404b-bdbe-588929ecbeed_200902PZ46944.jpg
 
Laatst bewerkt:
PSV versterkt zich met Phillip Max

link

Het is officieel

PSV heeft linkervleugelverdediger Philipp Max gekocht van FC Augsburg. De voormalig Duits jeugdinternational tekent in Eindhoven een contract voor vier seizoenen. ‘Ik wil om de prijzen gaan spelen. Dat is de reden waarom ik voor PSV heb gekozen’, aldus de 26-jarige Duitser.

ee60ec20-198e-404b-bdbe-588929ecbeed_200902PZ46944.jpg
Gave foto. Die is gemotiveerd. Dat ie maar vaak mag juichen.
 
Ere wie ere toekomt, lijkt een uitstekende transfer van JdJ. Welkom!

Ik blijf een beetje moeite met die John-credits hebben. Tuurlijk, dit vak moet je leren en dat heeft tijd nodig. Maar dit komt allemaal uit de koker en uit het netwerk van de huidige technische staf. Dat zijn namelijk de karakters met wie die spelers willen werken. Dat en kans op succes.
Als John de Jong credits wil, moet hij Hendrix, Guti, Romero en Doan voor de hoofdprijs zien te verpatsen. Dan zijn de credits voor hem. Dit ( en de transfer van de keeper) is louter en alleen te danken aan het netwerk van de technische staf.
 
Ik blijf een beetje moeite met die John-credits hebben. Tuurlijk, dit vak moet je leren en dat heeft tijd nodig. Maar dit komt allemaal uit de koker en uit het netwerk van de huidige technische staf. Dat zijn namelijk de karakters met wie die spelers willen werken. Dat en kans op succes.
Als John de Jong credits wil, moet hij Hendrix, Guti, Romero en Doan voor de hoofdprijs zien te verpatsen. Dan zijn de credits voor hem. Dit ( en de transfer van de keeper) is louter en alleen te danken aan het netwerk van de technische staf.
Heb je voor dat laatste bewijs, of is dat onder het motto: alle Duitsers kennen elkaar?
 
Hoppa! Fijn om de linksbackpositie af te kunnen sluiten; wat een hoofdpijnpositie is dat toch altijd haha. Heel goed gedaan De Jong; mag ook wel eens gezegd worden
 
Heb je voor dat laatste bewijs, of is dat onder het motto: alle Duitsers kennen elkaar?

Nee. Net zoals John de Jong ook niet alle Duitsers kent. Ik geloof wel dat het allemaal in samenspraak gaat en dat John uiteindelijk de onderhandelingen doet en zijn krabbel zet. Maar de eerste 2 inkomende transfers zijn in mijn ogen te danken aan de visie en het netwerk van de huidige technische staf. Dat zijn mensen met aanzien in Duitsland. John de Jong zegt ze niks. Maar hij krijgt de tijd om het te leren. Een netwerk bouw je op. Neemt niet weg dat ik het goed verkopen van een speler vele malen knapper vind, dan het binnenhalen van een speler. Zeker als het spelers betreft die we eerder nooit zouden kunnen krijgen. Dan heeft dat gewoon met het goede imago van de trainer te maken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een nadere kennismaking met Phillip Max

link

Waarom heb je gekozen voor PSV?
“PSV is één van de grootste clubs in Nederland. Een team dat aanvallend voetbal wil spelen, voor de prijzen speelt en ook op hoog niveau in Europa acties is. Voor mij zijn dat allemaal nieuwe ervaringen in mijn carrière.”

Wat is je eerste indruk nu je hier bent?
“Zoals ik al zei: dit is een grote club met een prachtig stadion. Ik kijk er echt naar uit om hier te spelen als alle coronaperikelen voorbij zijn en het stadion helemaal vol met supporters zit. Ik voel me enorm welkom.”

Hoe zou je jezelf als voetballer omschrijven?
“Ik ben een linkervleugelverdediger die veel energie in de wedstrijd legt en altijd honderd procent geeft. Eigenlijk vind ik dat anderen het beste over mij kunnen praten. Ik kijk er in ieder geval naar uit alles voor deze ploeg te gaan geven.”
d7497940-ba38-4631-a694-f628f8af076e_200902PZ46897.jpg

ed397a6d-276c-4541-b8ec-9ec454e2103b_2009021RL6512.jpg
 
Een nadere kennismaking met Phillip Max

link

Waarom heb je gekozen voor PSV?
“PSV is één van de grootste clubs in Nederland. Een team dat aanvallend voetbal wil spelen, voor de prijzen speelt en ook op hoog niveau in Europa acties is. Voor mij zijn dat allemaal nieuwe ervaringen in mijn carrière.”

Wat is je eerste indruk nu je hier bent?
“Zoals ik al zei: dit is een grote club met een prachtig stadion. Ik kijk er echt naar uit om hier te spelen als alle coronaperikelen voorbij zijn en het stadion helemaal vol met supporters zit. Ik voel me enorm welkom.”

Hoe zou je jezelf als voetballer omschrijven?
“Ik ben een linkervleugelverdediger die veel energie in de wedstrijd legt en altijd honderd procent geeft. Eigenlijk vind ik dat anderen het beste over mij kunnen praten. Ik kijk er in ieder geval naar uit alles voor deze ploeg te gaan geven.”
d7497940-ba38-4631-a694-f628f8af076e_200902PZ46897.jpg

ed397a6d-276c-4541-b8ec-9ec454e2103b_2009021RL6512.jpg

Hij heeft met Schmidt gesproken. Tja, als die charismatische hunk op je inspreekt ontkom je er niet meer aan natuurlijk :maniac:
 
Mijn zoon heet Max, dus dit is wel een beetje een droom die waarheid wordt voor mij.;)

Gisteren al in het AD de kop: "PSV denkt dat nieuwe aanwinst Max alles kan" Die hebben we maar even uitgeknipt voor het plakboek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan