EbXvE7PXYAY_Zz_


Want zo tikt Johan...

Dit klinkt eerlijk gezegd geloofwaardiger dan dat Johan en Gijp niet wisten dat er gasten waren uitgenodigd. Los van de vraag of het goed is of niet om die gasten aan de centrale tafel te zetten.
 
Ik vind die tekst "niet-witte" mensen wel gevaarlijk. Er wordt vol mee geopend, maar het komt in geen een citaat daaronder terug, dus vraag me af of dat daadwerkelijk gezegd is. Heeft iemand het fragment gisteren gehoord?
 
Ik vind die tekst "niet-witte" mensen wel gevaarlijk. Er wordt vol mee geopend, maar het komt in geen een citaat daaronder terug, dus vraag me af of dat daadwerkelijk gezegd is. Heeft iemand het fragment gisteren gehoord?

Twitter beweert van wel, maar daar wordt ook gezegd dat gasten nooit aan de grote tafel zitten. Ik kijk nooit, dus ik heb geen idee wat de setting is.
 
Twitter beweert van wel, maar daar wordt ook gezegd dat gasten nooit aan de grote tafel zitten. Ik kijk nooit, dus ik heb geen idee wat de setting is.

Dat is waar. Je hebt de 'vaste gasten' Boskamp, Kieft, Kraaij, maar verder zitten gasten in de zaal, ook vaak terugkerende gasten als Nijhuis. Maar hoe dat zit met corona... Heeft het zin om gasten in een vrijwel lege zaal te zetten? Kan je dan nog een echt gesprek voeren? Het lijkt mij raar, eerlijk gezegd.
 
Is maar 1 kandidaat geschikt om Genee te vervangen.. en wie het daar niet mee is moet gewoon per direct tot 1 januari een ban krijgen hier

Hélène Hendriks
Lijkt mij inderdaad een goeie keuze. Laat niet alles om haar heen draaien, kan wel tegen een grap en weet op voetbalniveau ook nog wat toe te voegen (itt mensen die niet uit de voetbalwereld komen). Daarnaast heeft ze al aardig wat ervaring met de mannen.
 
Ik vind die tekst "niet-witte" mensen wel gevaarlijk. Er wordt vol mee geopend, maar het komt in geen een citaat daaronder terug, dus vraag me af of dat daadwerkelijk gezegd is. Heeft iemand het fragment gisteren gehoord?
Ja ik heb het gehoord. Genee zei helemaal niet dat Johan niet met donkere mensen aan tafel wilde zitten... Hij had alleen tegen hem gezegd dat het in deze specifieke situatie heel ongelukkig zou zijn als een zwarte vrouw en Bousatta juist met zo’n discussie op de tweede rang zouden gaan zitten, dat dat juist vragen zou gaan oproepen bij de kijker.
 
Lijkt mij inderdaad een goeie keuze. Laat niet alles om haar heen draaien, kan wel tegen een grap en weet op voetbalniveau ook nog wat toe te voegen (itt mensen die niet uit de voetbalwereld komen). Daarnaast heeft ze al aardig wat ervaring met de mannen.
Jammer alleen dat ze zo anti PSV is....
 
Ja ik heb het gehoord. Genee zei helemaal niet dat Johan niet met donkere mensen aan tafel wilde zitten... Hij had alleen tegen hem gezegd dat het in deze specifieke situatie heel ongelukkig zou zijn als een zwarte vrouw en Bousatta juist met zo’n discussie op de tweede rang zouden gaan zitten, dat dat juist vragen zou gaan oproepen bij de kijker.

Dat is een belangrijk verschil...
 
Is die Tom Egbers niet iets, zou toch wel grappig zijn. Dan loopt het helemaal uit de hand qua regie.
 
Ik denk dat het Jan Joost van Gangelen wordt. Die wordt ook met de dag irritanter, derhalve een ideale presentator voor Veronica Inside.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Ja ik heb het gehoord. Genee zei helemaal niet dat Johan niet met donkere mensen aan tafel wilde zitten... Hij had alleen tegen hem gezegd dat het in deze specifieke situatie heel ongelukkig zou zijn als een zwarte vrouw en Bousatta juist met zo’n discussie op de tweede rang zouden gaan zitten, dat dat juist vragen zou gaan oproepen bij de kijker.
En Johan had er vooral moeite mee dat hij niet op zijn 'eigen' plekje kon zitten. (Dat gaf hij tussen neus en lippen ook nog even aan tijdens de uitzending) Waarom hij dat vervelend vindt weet ik niet, het lijkt mij op dat moment niet iets om je druk over te maken, maar dat was wat het was. Het had niets te maken met kleur, sexe, favoriete gerecht of weet ik wat.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan