Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

Ik was er ook ingetrapt dat dit wel de perfecte breekijzer en afmaker kon zijn, al herinner ik me ook momenten dat als die er wel was dat die amper wat kreeg dus ook niks af te maken had. Zelf kansen creëren was niet zijn ding, maar als de rest ook weinig doet dan kan je zelf weinig afmaken.
 
1,25 is bij jou 2 miljoen? Maar goed, je moet nooit de kans laten liggen om PSV extra slecht eruit te laten zien. ;)

Overigens wel goed geweest voor de friettenten in Eindhoven, deze huur.
Ja want dat maakt natuurlijk heel wat goed, dat verschil van 6-7 wanneer iemand niets toevoegt behalve de kilo’s aan zichzelf... Prima verder, jij je kop in het zand en ik PSV extra slecht er uit te laten zien. Mooie balans zou ik zeggen.
 
Ik vond 16.5 miljoen echt te veel voor een huurconstructie. Nu maar hopen dat we er een andere overrated speler voor terug kunnen krijgen, Maarja, zul je zien dat JdJ iemand haalt die echt kan voetballen.
 
Op zich zou ik het prima vinden om 18 miljoen neer te leggen in een huurconstructie, maar dan moet de speler ook wel echte meerwaarde bieden. Die meerwaarde heb ik bij Kostas niet per se gezien.
 
Ik vond 16.5 miljoen echt te veel voor een huurconstructie. Nu maar hopen dat we er een andere overrated speler voor terug kunnen krijgen, Maarja, zul je zien dat JdJ iemand haalt die echt kan voetballen.

En dan schijnt het ook nog zo te zijn dat we hem voor ruim drie maanden niet eens kunnen bezichtigen!
Afgesloten voor publiek! Zelfs voor betalende fans. Bah.

Volgens de elders geposte links heeft dat mogelijk iets met de hobby's van het koninklijk huis te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan