Algemene transfergeruchten

Ow en Ihattaren naar Ajax? Zijn we nog steeds dat doemscenario aan het bespreken? Gaat gewoon niet gebeuren. Dat flik je niet tegenover een club en supporters die zo voor je klaar hebben gestaan na alles en je op je 17e al zo in je hart hebben gesloten. Dan ben je gewoon een rat, dat is Mo niet :clap:
Heeft hij zijn contract verlengd dan? Volgens mij zijn ze er nog niet uit met meneer en zijn zaakwaarnemer. Ja en die is een echte rat.
 
Ajax schijnt interesse te hebben. Psv schijnt 25 m te vragen. Voor Ajax ideale opvolger Ziyech maar transfer zal wel te gevoelig liggen. Heb ook het idee dat Ihattaren wel een psver is. Daarentegen kan ie bij Ajax c.l spelen en is de reputatie van Ajax tov PSV wereldwijd groter waardoor de kans op een transfer naar Europese top groter is.
Ook denk ik dat het team van Ajax beter is als die van PSV. Psv zal moeten verkopen en zit opgescheept met dure aankopen als Bruma en die zuid Amerikaan die nu weer verhuurd is aan oude club. Tuurlijk heeft Ajax ook dit soort domme dure aankopen maar die hebben meer vet op de botten waardoor de gevolgen minder groot is.

Ik verwacht dat PSV een sterkhouder a la dumfries / Ihattaren zal moeten verkopen en middelmaat a la zeefuik zal halen.

Ajax gaat er ook vast op achteruit na verlies Ziyech en mogelijk Onana maar die hebben wel meer geld om enigszins gelijkwaardige speler in te kopen.
Hoe kom je aan €25 miljoen?
 

Hlouzek, een groot talent. Huur misschien?
Zou mooi zijn, ziet er op de filmpjes ook al vrij sterk uit voor zijn leeftijd. Kan ook op de flanken, misschien gaat Schmidt wel 4-4-2 spelen en dan heb je met Donyell en deze Hlozek toch een aardig spitsenkoppel hoor. Ik denk dat 20 miljoen overdreven is voor een talent uit de Tsjechische competitie.
 
Je bent toch kansloos als Leipzig en Atleti interesse tonen? Dat heeft Ajax ook gezien met die Lainez. Zelfs Betis kon een Ajax aftroeven ( misschien zijn ze achteraf wel blij maar toch).
 
En wat als Mo toch graag naar Ajax wil ivm CL?

Ihattaren naar Ajax lijkt me om meerdere redenen - sentimenten, "Ajax-premium" bovenop vraagprijs, zaakwaarnemer Rioolrat - een utopie.

Fun fact: zijn schattige neefje Bilal Ihattaren (5) maakt wel de overstap naar de jeugdopleiding ("Mini's") van Ajax. Laten we dan maar hopen dat hij net zo goed wordt.
 
Ihattaren naar Ajax lijkt me om meerdere redenen - sentimenten, "Ajax-premium" bovenop vraagprijs, zaakwaarnemer Rioolrat - een utopie.

Fun fact: zijn schattige neefje Bilal Ihattaren (5) maakt wel de overstap naar de jeugdopleiding ("Mini's") van Ajax. Laten we dan maar hopen dat hij net zo goed wordt.
5 jaar. Is het dan voetballen? Of meer algemeen fysieke ontwikkeling? :S:
 
Ik weet niet zo goed waarom, maar ik heb het gevoel dat Mo weg wil bij PSV. Ik hoop dat Ajax in zijn ogen geen keuze is, maar als het waar blijkt te zijn dan zullen we zien hoe hij daarop reageert.
Ik ben er ook bang voor. En met z'n huidige contract, als hij niet verlengt, gaan we er never nooit 25m voor krijgen.
 
Ik heb helaas ook het idee dat Mo graag ervandoor wilt gaan. Kan ook te maken hebben met Mark van Bommel. Die zowel bij PSV-19 als bij het eerste elftal een grote rol heeft gespeeld in de opmars van Ihattaren. Voor 25 miljoen kan ik me niet voorstellen dat hij gaat. Er zullen genoeg clubs zijn die nog wel iets meer bieden, zeker gezien zijn status in het buitenland. Waar eerst werd gesproken van een bedrag van 50 miljoen zal dat nu tussen de 30 en 35 eindigen. Maar als het om een directe concurrent gaat zal dit absoluut niet lager liggen. Ik zou het vooral voor hem heel erg zonde vinden. We hebben hem door het overlijden van zijn vader en de hectische periode eromheen heel snel heel goed leren kennen. En ik vind zijn uitstraling echt heel anders dan de andere jonge jongens die vroeg bij psv zijn vertrokken (Bakkali, Labyad, Aisatti). Ik zou het echt zonde vinden als hij de violgende is die ruim voor z'n 20ste vertrekt. We hebben allemaal gezien hoen het Bakkali en Aisatti is vergaan... en ook Labyad heeft nou niet echt geweldige stappen gemaakt
Iemand met een jeugdcontract voor 30-35M??? Lijkt me uitgesloten, denk maar eerder aan 10-15m, hij heeft Raiola als zaakwaarnemer. Ik hoop dat hij gewoon gaat verlengen, maar als hij dat niet doet gaan we enorm teleurgesteld worden hier.
 
Ihattaren naar Ajax lijkt me om meerdere redenen - sentimenten, "Ajax-premium" bovenop vraagprijs, zaakwaarnemer Rioolrat - een utopie.

Fun fact: zijn schattige neefje Bilal Ihattaren (5) maakt wel de overstap naar de jeugdopleiding ("Mini's") van Ajax. Laten we dan maar hopen dat hij net zo goed wordt.
Ach 5 jaar, de wijsheid komt met de jaren zegt men:maniac:
 
Iemand met een jeugdcontract voor 30-35M??? Lijkt me uitgesloten, denk maar eerder aan 10-15m, hij heeft Raiola als zaakwaarnemer. Ik hoop dat hij gewoon gaat verlengen, maar als hij dat niet doet gaan we enorm teleurgesteld worden hier.
Heeft geen jeugdcontract
 
Terug
Bovenaan Onderaan