Algemene transfergeruchten

De bedragen tussen 8-10 miljien voor een jonge back uit de Poolse competitie is gewoon lachwekkend. Of jij dit nu een negatieve benadering vindt of niet.
Als dat betaald zou worden, dan is dat erg fors. Maar het is enkel een vraagprijs. Misschien kan je hem voor 5 miljoen oppikken. Supporters zijn natuurlijk ook impulsief. Een JdJ wordt afgeschoten door de supporters als hij hem niet haalt en vervolgens elders erg goed blijkt te zijn. Ik ken hem niet, dus heb er geen mening over. Liever een echte LB, zoals Rodriguez, van Aanholt of Willems.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als dat betaald zou worden, dan is dat erg fors. Maar het is enkel een vraagprijs. Misschien kan je hem voor 5 miljoen oppikken. Supporters zijn natuurlijk ook impulsief. Een JdJ wordt afgeschoten door de supporters als hij hem niet haalt en vervolgens elders erg goed blijkt te zijn. Ik ken hem niet, dus heb er geen mening over. Liever een echte LB, zoals Rodriguez, van Aanholt of Willems.
Wat is tegenwoordig een echte LB? Het is juist in de eredivisie handig om een zeer aanvallende back te hebben. Het bewijs ervan loopt bij PSV op rechtsback. Dus ik snap deze meningen niet zo goed. Een back die aanvallend sterk is kan juist wat toevoegen aan het spel
 
8-10 miljoen voor een mislukte middenvelder die omgevormd is tot back. Hebben we echt geen middelmatige middenvelders rondlopen in de jeugd die we kunnen reduceren tot back? Betis haalt zo’n jongen makkelijk binnen voor de breedte. Bij ons moet hij er met zo’n bedrag meteen staan. Betis betaalt ook zomaar 15 miljoen voor een 17 jarige en concurreert toch met Ajax.
Ik voel een Baumgartltje aankomen.

Betis? Is dat die club die nooit betaalt?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat is tegenwoordig een echte LB? Het is juist in de eredivisie handig om een zeer aanvallende back te hebben. Het bewijs ervan loopt bij PSV op rechtsback. Dus ik snap deze meningen niet zo goed. Een back die aanvallend sterk is kan juist wat toevoegen aan het spel
Bedoel meer iemand die van nature linksback is in plaats van een middenvelder die is omgevormd. Natuurlijk zie ik dan graag een aanvallend ingestelde speler.
 
Ik lees in het ED het volgende:
' Er kan ook een scenario ontstaan waarin PSV een van de kroonjuwelen uit de selectie moet verkopen, waarbij het nu twijfelachtig is wat buitenlandse clubs nog gaan betalen. '

Dan denk ik onmiddellijk aan Ihattaren.

Maar blijkbaar ( gelukkig) niet naar een club boven de rivieren, maar naar het buitenland?

Zeg het maar als ik te kort door de bocht ga.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees in het AD het volgende:
' Er kan ook een scenario ontstaan waarin PSV een van de kroonjuwelen uit de selectie moet verkopen, waarbij het nu twijfelachtig is wat buitenlandse clubs nog gaan betalen. '

Dan denk ik onmiddellijk aan Ihattaren.

Maar blijkbaar ( gelukkig) niet naar een club boven de rivieren, maar naar het buitenland?

Zeg het maar als ik te kort door de bocht ga.
Ajax schijnt interesse te hebben. Psv schijnt 25 m te vragen. Voor Ajax ideale opvolger Ziyech maar transfer zal wel te gevoelig liggen. Heb ook het idee dat Ihattaren wel een psver is. Daarentegen kan ie bij Ajax c.l spelen en is de reputatie van Ajax tov PSV wereldwijd groter waardoor de kans op een transfer naar Europese top groter is.
Ook denk ik dat het team van Ajax beter is als die van PSV. Psv zal moeten verkopen en zit opgescheept met dure aankopen als Bruma en die zuid Amerikaan die nu weer verhuurd is aan oude club. Tuurlijk heeft Ajax ook dit soort domme dure aankopen maar die hebben meer vet op de botten waardoor de gevolgen minder groot is.

Ik verwacht dat PSV een sterkhouder a la dumfries / Ihattaren zal moeten verkopen en middelmaat a la zeefuik zal halen.

Ajax gaat er ook vast op achteruit na verlies Ziyech en mogelijk Onana maar die hebben wel meer geld om enigszins gelijkwaardige speler in te kopen.
 
Ajax schijnt interesse te hebben. Psv schijnt 25 m te vragen. Voor Ajax ideale opvolger Ziyech maar transfer zal wel te gevoelig liggen. Heb ook het idee dat Ihattaren wel een psver is. Daarentegen kan ie bij Ajax c.l spelen en is de reputatie van Ajax tov PSV wereldwijd groter waardoor de kans op een transfer naar Europese top groter is.
Ook denk ik dat het team van Ajax beter is als die van PSV. Psv zal moeten verkopen en zit opgescheept met dure aankopen als Bruma en die zuid Amerikaan die nu weer verhuurd is aan oude club. Tuurlijk heeft Ajax ook dit soort domme dure aankopen maar die hebben meer vet op de botten waardoor de gevolgen minder groot is.

Ik verwacht dat PSV een sterkhouder a la dumfries / Ihattaren zal moeten verkopen en middelmaat a la zeefuik zal halen.

Ajax gaat er ook vast op achteruit na verlies Ziyech en mogelijk Onana maar die hebben wel meer geld om enigszins gelijkwaardige speler in te kopen.
Voor een bedrag van 25 miljoen gaan zij hem aan Ajax niet van de hand doen. Ik verwacht eigenlijk ook dat hij zijn contract gewoon gaat verlengen.

Er komt ook talent terug van verhuur, zoals Mauro Jr en Romero (deze laatste begon weer in vorm te komen bij zijn oude club). Met een paar gerichte aankopen kan PSV gewoon een representatief elftal neerzetten dat meespeelt voor het kampioenschap. Hebben nog een goede LB, CV en middenvelder nodig naar mijn mening. In hoeverre dat haalbaar is zal moeten blijken.
 
Voor een bedrag van 25 miljoen gaan zij hem aan Ajax niet van de hand doen. Ik verwacht eigenlijk ook dat hij zijn contract gewoon gaat verlengen.

Er komt ook talent terug van verhuur, zoals Mauro Jr en Romero (deze laatste begon weer in vorm te komen bij zijn oude club). Met een paar gerichte aankopen kan PSV gewoon een representatief elftal neerzetten dat meespeelt voor het kampioenschap. Hebben nog een goede LB, CV en middenvelder nodig naar mijn mening. In hoeverre dat haalbaar is zal moeten blijken.

Ik weet niet zo goed waarom, maar ik heb het gevoel dat Mo weg wil bij PSV. Ik hoop dat Ajax in zijn ogen geen keuze is, maar als het waar blijkt te zijn dan zullen we zien hoe hij daarop reageert.
 
Ik weet niet zo goed waarom, maar ik heb het gevoel dat Mo weg wil bij PSV. Ik hoop dat Ajax in zijn ogen geen keuze is, maar als het waar blijkt te zijn dan zullen we zien hoe hij daarop reageert.
Ik snap wat je bedoelt. Hij keek het 2e halfjaar vaak of hij er minder zin in had. Had natuurlijk ook een heftig jaar met het verlies van zijn vader, de tegenvallende resultaten, een trainer die ontslagen werd en zijn maatje Bergwijn die plotseling vertrok.

Dat in ogenschouw nemende denk ik dat hij ook realiseert dat hij goed op zijn plek zit. Hij speelt bijna alles op jonge leeftijd en wordt aan alle kanten erg gewaardeerd als speler en persoon. Toekomst zal het uitwijzen.
 
Ik heb helaas ook het idee dat Mo graag ervandoor wilt gaan. Kan ook te maken hebben met Mark van Bommel. Die zowel bij PSV-19 als bij het eerste elftal een grote rol heeft gespeeld in de opmars van Ihattaren. Voor 25 miljoen kan ik me niet voorstellen dat hij gaat. Er zullen genoeg clubs zijn die nog wel iets meer bieden, zeker gezien zijn status in het buitenland. Waar eerst werd gesproken van een bedrag van 50 miljoen zal dat nu tussen de 30 en 35 eindigen. Maar als het om een directe concurrent gaat zal dit absoluut niet lager liggen. Ik zou het vooral voor hem heel erg zonde vinden. We hebben hem door het overlijden van zijn vader en de hectische periode eromheen heel snel heel goed leren kennen. En ik vind zijn uitstraling echt heel anders dan de andere jonge jongens die vroeg bij psv zijn vertrokken (Bakkali, Labyad, Aisatti). Ik zou het echt zonde vinden als hij de violgende is die ruim voor z'n 20ste vertrekt. We hebben allemaal gezien hoen het Bakkali en Aisatti is vergaan... en ook Labyad heeft nou niet echt geweldige stappen gemaakt
 
Het Belgischie Nieuwsblad meld dat centrale verdediger Vanheusden in de belangstelling zou staan van een nader te noemen eredivisieploeg. Vanheusden speelde vorig jaar voor Inter en was na het Lyanco-fiasco een van de spelers waar PSV serieus naar keek. Persoonlijk zou ik het een heerlijke vervanger vinden van Schwaab. Met Vanheusden, Baumgartl en Obispo heb je 3 jongens waar je de komende 5 jaar mee klaar ent
 
Het Belgischie Nieuwsblad meld dat centrale verdediger Vanheusden in de belangstelling zou staan van een nader te noemen eredivisieploeg. Vanheusden speelde vorig jaar voor Inter en was na het Lyanco-fiasco een van de spelers waar PSV serieus naar keek. Persoonlijk zou ik het een heerlijke vervanger vinden van Schwaab. Met Vanheusden, Baumgartl en Obispo heb je 3 jongens waar je de komende 5 jaar mee klaar ent

Even een correctie. Vanheusden begon in de jeugd van Standard, werd toen overgenomen door Inter en speelde daar vervolgens in O17 en O19. 2 jaar geleden werd hij verhuurd aan Standard, die hem daarna vorig jaar zomer voor 11 miljoen overnamen van Inter. 20 jarige verdediger die alles speelt bij Standard met een marktwaarde van 13,5 miljoen. Reken maar dat je die over kunt nemen voor een prijs die wij niet gaan betalen op dit moment, helaas.
 
Ow en Ihattaren naar Ajax? Zijn we nog steeds dat doemscenario aan het bespreken? Gaat gewoon niet gebeuren. Dat flik je niet tegenover een club en supporters die zo voor je klaar hebben gestaan na alles en je op je 17e al zo in je hart hebben gesloten. Dan ben je gewoon een rat, dat is Mo niet :clap:
 
Ow en Ihattaren naar Ajax? Zijn we nog steeds dat doemscenario aan het bespreken? Gaat gewoon niet gebeuren. Dat flik je niet tegenover een club en supporters die zo voor je klaar hebben gestaan na alles en je op je 17e al zo in je hart hebben gesloten. Dan ben je gewoon een rat, dat is Mo niet :clap:

Nee, ik dacht het niet. Als Mo gaat, dan is het naar het buitenland, als ik de journalist goed begrijp.
Maar inderdaad, dat zou zo maar kunnen; hij straalt weinig plezier uit de laatste tijd.

( Los daarvan, ik vind gevoelsmatig het begrip 'afjaagvoetbal' ook niet goed passen bij de stijl van Mo) .
 
Ajax schijnt interesse te hebben. Psv schijnt 25 m te vragen. Voor Ajax ideale opvolger Ziyech maar transfer zal wel te gevoelig liggen. Heb ook het idee dat Ihattaren wel een psver is. Daarentegen kan ie bij Ajax c.l spelen en is de reputatie van Ajax tov PSV wereldwijd groter waardoor de kans op een transfer naar Europese top groter is.
Ook denk ik dat het team van Ajax beter is als die van PSV. Psv zal moeten verkopen en zit opgescheept met dure aankopen als Bruma en die zuid Amerikaan die nu weer verhuurd is aan oude club. Tuurlijk heeft Ajax ook dit soort domme dure aankopen maar die hebben meer vet op de botten waardoor de gevolgen minder groot is.

Ik verwacht dat PSV een sterkhouder a la dumfries / Ihattaren zal moeten verkopen en middelmaat a la zeefuik zal halen.

Ajax gaat er ook vast op achteruit na verlies Ziyech en mogelijk Onana maar die hebben wel meer geld om enigszins gelijkwaardige speler in te kopen.
Ik verwacht niet dat Mo voor 25 is op te halen, bovendien wil hij bijtekenen.
 
Ow en Ihattaren naar Ajax? Zijn we nog steeds dat doemscenario aan het bespreken? Gaat gewoon niet gebeuren. Dat flik je niet tegenover een club en supporters die zo voor je klaar hebben gestaan na alles en je op je 17e al zo in je hart hebben gesloten. Dan ben je gewoon een rat, dat is Mo niet :clap:

Misschien is Mo wel een slimme rat, soort van 5de ninja turtle.
- Meer geld, meer CL, meer kans op kampioenschap, zijn waarde gaat er direct 40% op vooruit, meer egoboost, en dat allemaal op 90 kilometer verder hmm... :unsure: Mo ziet van dicht bij dat dir PSV los zand is, dus een uitweg naar boven is vrij logisch, en dan is ajaks die optie ook
 
Waar rook is...

Maar aan de andere kant zegt Raiola blijkbaar:

' Volgens zijn zaakwaarnemer ( Ihattaren) Mino Raiola is het voor zijn pupil niet de juiste tijd om een overstap te maken. Ihattaren heeft nog een contract tot medio 2022 en zou zich in Eindhoven het beste kunnen ontwikkelen. '


Donyell Malen als cashcow lijkt mij minder waarschijnlijk, na zijn zware blessure.....

Of zouden Dumfries en Guti zorgen voor de 20 miljoen voor Hlouzek?

( Speculeren is altijd leuk. Maar ook gevaarlijk. Zeker in Coronatijd/ komkommertijd, ik weet het ) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan