Algemene transfergeruchten

Je bent toch kansloos als Leipzig en Atleti interesse tonen? Dat heeft Ajax ook gezien met die Lainez. Zelfs Betis kon een Ajax aftroeven ( misschien zijn ze achteraf wel blij maar toch).
Was het geen oude bekende van Roger, zou mee kunnen spelen
 
Heeft geen jeugdcontract
Hij heeft toch het contract wat hij op z'n 16e getekend heeft, op z'n 17e verlengd en opgewaardeerd? Een contract voor max 3 jaar en getekend voordat hij definiteidf doorbrak. Ik vermoed dat dat geen topcontract is.
 
Hij heeft toch het contract wat hij op z'n 16e getekend heeft, op z'n 17e verlengd en opgewaardeerd? Een contract voor max 3 jaar en getekend voordat hij definiteidf doorbrak. Ik vermoed dat dat geen topcontract is.
Normaal gesproken wel, maar hij is toptalent die in de belangstelling van andere clubs stond. Heeft hiermee echt wel een serieus contract afgedwongen
 
Als het van het ajax forum komt al helemaal. Ga er maar vanuit dat het voor ajax dik het dubbelen zou worden

Coronacrisis treft psv ook, dus denk niet dat psv alleen genoegen neemt met de maximale jackpot. Als er niemand is die meer dan 25m biedt dan maakt ook ajaks kans
 
De reserve keeper van Anderlecht halen ter vervanging van Zoet/Unnerstal? Roger scoort meteen al minpunten bij mij, mocht dit waar zijn.
 
De reserve keeper van Anderlecht halen ter vervanging van Zoet/Unnerstal? Roger scoort meteen al minpunten bij mij, mocht dit waar zijn.
Hoezo?

Ik kan mij goed voorstellen dat Zoet weg wil. Dan is er op zich niks mis mee om te kijken of je deze jongen aardig goedkoop kan halen (contractproblemen). Daarnaast is Unnerstall geen meevoetballende keeper, wat Roger wel graag zou willen hebben in het hoog druk zettende team.
 
Hoezo?

Ik kan mij goed voorstellen dat Zoet weg wil. Dan is er op zich niks mis mee om te kijken of je deze jongen aardig goedkoop kan halen (contractproblemen). Daarnaast is Unnerstall geen meevoetballende keeper, wat Roger wel graag zou willen hebben in het hoog druk zettende team.
Ja de keeper van Eupen die bij het tegenwoordig nietszeggende Anderlecht totaal geen poten kan breken naar de topclub PSV willen halen omdat hij bij Eupen goed kon mee voetballen...
Nee ik kan mij niets bij voorstellen tenzij hij als 2e keeper gehaald gaat worden. Zoals zijn rol bij Anderlecht!
 
Ja de keeper van Eupen die bij het tegenwoordig nietszeggende Anderlecht totaal geen poten kan breken naar de topclub PSV willen halen omdat hij bij Eupen goed kon mee voetballen...
Nee ik kan mij niets bij voorstellen tenzij hij als 2e keeper gehaald gaat worden. Zoals zijn rol bij Anderlecht!

Is de eerste keeper daar toch? Ruilen voor luckassen. Beursen gesloten. Iedereen blij.
 
Is de eerste keeper daar toch? Ruilen voor luckassen. Beursen gesloten. Iedereen blij.

Als je alle wedstrijden hebt gespeeld, dan ben je inderdaad eerste keeper zou je toch denken. Maar misschien hebben ze in België andere regels :maniac:

Hield overigens 12 wedstrijden de 0, voor de stats, dat is na Mignolet (Club Brugge) het meeste van afgelopen seizoen in België. Fans online hebben ook alle lof over hem, dus dat geen potten breken gaat ook niet echt op.

Overigens tweet Elfrink dat van deze transfer geen sprake is op dit moment.
 
Laatst bewerkt:
Is de eerste keeper daar toch? Ruilen voor luckassen. Beursen gesloten. Iedereen blij.
Volgens mij niet althans naar wat ik begreep hanteerden zij een roulatiesysteem maar ik kan het idd ook fout hebben. Hoor graag of dat zo is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan