Coronavirus

Meest opvallend is dat Nederland nog maar 2 (!) herstelde cases heeft, waardoor ik vermoed dat bijna al onze besmette mensen in kritieke toestand verkeren en men geen enkel idee heeft hoeveel mensen ongetest drager zijn van het virus.

Genoeg corona voor vandaag. Ik ga weer door met plantjes bekijken.
 
Meest opvallend is dat Nederland nog maar 2 (!) herstelde cases heeft, waardoor ik vermoed dat bijna al onze besmette mensen in kritieke toestand verkeren en men geen enkel idee heeft hoeveel mensen ongetest drager zijn van het virus.

Genoeg corona voor vandaag. Ik ga weer door met plantjes bekijken.

Bevestigde besmettingen zo'n 4700, ziekenhuisopnames zo'n 1200. Nee, het is niet bekend hoeveel mensen er echt besmet zijn, want veel mensen zijn asymptomatisch of hebben milde klachten.
 
Geen samenkomsten tot 1 juni. Daar gaat de bruiloft van vrienden die gepland stond op 29 mei...

Hij zei nog iets over uitzonderingen voor bruiloften en uitvaarten waar hij nu omwille van de tijd niet op in ging. Of zou het een heel groot feest worden?
 
Ik vind dit niet zo soft hoor. Is gewoon een lockdown
Ik moet gewoon morgen weer naar werk met 60 man dicht op me. Vandaag te horen gekregen dat de vriendin van een directe collega corona heeft. Hij dus ook waarschijnlijk. Ze kwamen uit Oostenrijk vorige week en meneer kwam gewoon naar werk om na 3 dagen pas weggestuurd te worden. Om geen paniek te zaaien hebben ze niemand verteld dat zijn vriendin corona heeft. Ik hoorde het toevallig. Belachelijk.
 
Ik moet gewoon morgen weer naar werk met 60 man dicht op me. Vandaag te horen gekregen dat de vriendin van een directe collega corona heeft. Hij dus ook waarschijnlijk. Ze kwamen uit Oostenrijk vorige week en meneer kwam gewoon naar werk om na 3 dagen pas weggestuurd te worden. Om geen paniek te zaaien hebben ze niemand verteld dat zijn vriendin corona heeft. Ik hoorde het toevallig. Belachelijk.
Om geen paniek te zaaien. :lmao::lmao:

Man man man, wat zijn er toch een hoop achterlijken op deze wereld. Hoe heeft zo ver kunnen komen?

Tijd om survival of the fittest weer in het leven te roepen! :maniac:
 
Meest opvallend is dat Nederland nog maar 2 (!) herstelde cases heeft, waardoor ik vermoed dat bijna al onze besmette mensen in kritieke toestand verkeren en men geen enkel idee heeft hoeveel mensen ongetest drager zijn van het virus.

Genoeg corona voor vandaag. Ik ga weer door met plantjes bekijken.

Het aantal herstelde mensen wordt niet bijgehouden.
 
Mijn vriendin en ik gaan in principe onze teckel pup bekijken / ophalen 4 april. Hopen dat dit geen roet in het eten gaat gooien...
 
Ik zou als buitengewoon ambtenaar mijn beste vriend trouwen... Het is verwaarloosbaar leed vergeleken met de drama's die nu plaatsvinden, maar voor die vriend en zijn aanstaande is het wel heel triest.
 
Tjah. Een flinke klap voor de sector waarvan ik (in)direct onderdeel ben. Heel blij dat ik destijds de keuze heb gemaakt om niet volledig ZZP te doen, anders was ik aardig de sjaak. Alsnog kunnen we door een half gencanceld festivalseizoen alvast de 2020 wordt een topjaar in de ijskast schuiven. 2020 is een KUT jaar, blij als het gedoe voorbij is.
 
Tjah. Een flinke klap voor de sector waarvan ik (in)direct onderdeel ben. Heel blij dat ik destijds de keuze heb gemaakt om niet volledig ZZP te doen, anders was ik aardig de sjaak. Alsnog kunnen we door een half gencanceld festivalseizoen alvast de 2020 wordt een topjaar in de ijskast schuiven. 2020 is een KUT jaar, blij als het gedoe voorbij is.
weinig sectoren waarin dit niet een klap gaat geven :confused:
 
Duitsland veel meer besmettingen dan bij ons maar ook veel minder doden. Wat doen ze daar anders?
Naast alles wat al genoemd is doen ze nog iets anders:

Het virus is volgens hem in veel gevallen het laatste zetje. Toch geldt voor die mensen ‘corona’ als doodoorzaak en niet hartfalen of kanker. In Duitsland doen ze dat anders, daar registreren ze alleen mensen die écht aan COVID-19 zijn overleden. Dus ‘aan’ en niet ‘met’ het virus, zoals in Italië.
Soort van 'valsspelen' hele bericht
 
Terug
Bovenaan Onderaan