Coronavirus

Ik heb nog even nagedacht, maar ik denk niet dat het waard is om je voor een tientje in kort en klein te laten slaan door Remy:unsure:
Ik zit hier prima met de huidige reis beperkingen. Tegen de tijd dat we weer mogen vliegen, is hij het alweer vergeten.

Niet voor niets dat deze acties door onze buitenlandse forummers worden gedaan:fb:
 
Kak. Door al die achterlijke strandgangers e.d. kan ik waarschijnlijk niet eens meer 's avonds laat hardlopen in het Vondelpark. Dat deed ik namelijk tot nu toe, elke keer rond een uurtje of 11 in de avond. Dan was het park totaal verlaten en kon ik prima 10km rennen.

Misschien toch maar een roeimachine bestellen voor in huis oid...
 
Kak. Door al die achterlijke strandgangers e.d. kan ik waarschijnlijk niet eens meer 's avonds laat hardlopen in het Vondelpark. Dat deed ik namelijk tot nu toe, elke keer rond een uurtje of 11 in de avond. Dan was het park totaal verlaten en kon ik prima 10km rennen.

Misschien toch maar een roeimachine bestellen voor in huis oid...

Dat mag toch nog gewoon?
 
Kak. Door al die achterlijke strandgangers e.d. kan ik waarschijnlijk niet eens meer 's avonds laat hardlopen in het Vondelpark. Dat deed ik namelijk tot nu toe, elke keer rond een uurtje of 11 in de avond. Dan was het park totaal verlaten en kon ik prima 10km rennen.

Misschien toch maar een roeimachine bestellen voor in huis oid...
Waarom zou dat niet mogen? Zolang je maar alleen bent is er niks aan de hand.

Tenzij het park dichtgaat, uiteraard.
 
500 kritieke er bij, daar
Hoeft niet, maar iedereen doet het toch.

Hier niet, ik was gister in appie en 95% was gewoon normaal op voorraad, inclusief fruit eiren en WC papier, alleen geen pasta's te bekennen.
Denk dat de grote groep hamsteraars uitgehamsterd is nu, de rest van de mensheid doet normaal dus het ergste hebben we gehad
 
Kak. Door al die achterlijke strandgangers e.d. kan ik waarschijnlijk niet eens meer 's avonds laat hardlopen in het Vondelpark. Dat deed ik namelijk tot nu toe, elke keer rond een uurtje of 11 in de avond. Dan was het park totaal verlaten en kon ik prima 10km rennen.

Misschien toch maar een roeimachine bestellen voor in huis oid...
Concept 2. Geweldig apparaat.

Het is daar de gereformeerde hoek. Dan weet je eigenlijk nooit wat iemand van wie is.
Allemaal familie.
 
Hoorde idd dat tante Fem eraan zit te denken om de parken op slot te gooien omdat mensen bij dit weer massaal de parken in gaan. Laten we hopen dat het blijft bij geruchten.
Dat gaat om de idioten die massaal in de middag het park opzoeken.
Niet om de idioten die om 23.00u nog 10 km in het Vondelpark gaan rennen :eek:
;)
 
Kak. Door al die achterlijke strandgangers e.d. kan ik waarschijnlijk niet eens meer 's avonds laat hardlopen in het Vondelpark. Dat deed ik namelijk tot nu toe, elke keer rond een uurtje of 11 in de avond. Dan was het park totaal verlaten en kon ik prima 10km rennen.

Misschien toch maar een roeimachine bestellen voor in huis oid...

Probeer ik ook... Alles is uitverkocht.
Met de sportclub dicht vraagt de ouwe Bondscoach zich wel af hoe zijn adonislijf te behouden. Ik zie beetje heen en weer springen zonder gewichten niet zitten. Is er ergens een site die nog sportspulletjes levert?
 
Kak. Door al die achterlijke strandgangers e.d. kan ik waarschijnlijk niet eens meer 's avonds laat hardlopen in het Vondelpark. Dat deed ik namelijk tot nu toe, elke keer rond een uurtje of 11 in de avond. Dan was het park totaal verlaten en kon ik prima 10km rennen.

Misschien toch maar een roeimachine bestellen voor in huis oid...
Als je het doet. Niet bij Gorillasports bestellen. Heb daar een universele halterbank besteld en na 8 dagen nog steeds niets binnen. Erg vervelend.

Lees nu het probleem ook bij anderen. Was in het verleden wel tevreden over deze webshop.
 
Uw nachtbraker van dienst is er weer:


Mijn oom, oncoloog en arts, stuurde dit artikel door. Het is een lange zit, maar het lezen waard. Veel goede bronnen, analyses en onderbouwing.

Mijn tijd genomen om dit te lezen. Dit is toch wel een meesterwerk. Wel een kleine kanttekening: ze raden 'Herd Immunity' af vanwege mutaties, maar voor de rest lijken ze mutaties te verwaarlozen. Bijvoorbeeld bij Dance of the R, consequenties van mutaties daar blijven onbesproken. Het zoeken naar een vaccin, mutaties onbesproken. Heck, is het überhaupt wel mogelijk om één vaccin te vinden die ons beschermt? Lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de hoge mutatiesnelheid van dit virus.

Keywords: goed stuk, mutaties?
 
Flinke toename, maar die kan niet toegeschreven worden aan t extra testen in het noorden. Groningen kent vandaag zelfs geen toename. T gaat hard met name in NB ZH NH en Limburg :sad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan