Technisch Manager

De Jong was voor het succes van zijn aankopen mede afhankelijk van van Bommel, die vervolgens zijn derrière afveegde met de aanwinsten van de Jong.

Lato bijvoorbeeld :

' Verder is de omgang van de oefenmeester met Toni Lato opmerkelijk. De van Valencia gehuurde vleugelverdediger kreeg nooit een nieuwe kans, ook omdat Van Bommel beweerde dat hij fysiek niet in orde was.
Dat terwijl Lato na de oefenwedstrijd tegen Sint-Truiden juist kon zien dat zijn fysieke data er goed uitzagen, waardoor wordt verondersteld dat Van Bommel zo de technische leiding van PSV wilde dwarsbomen. '

En als er iemand eerlijk is over zijn functioneren, en met open vizier de pers te woord staat, dan is het John de Jong wel.
Zelfkritiek.

Het past NIET bij van Bommel, maar WEL bij de Jong.

Van Bommel blijkt vooral verliefd op zijn eigen spiegelbeeld, en gekrenkt in zijn trots.

En wat is trouwens de relatie tussen van Bommel en 'enkele supporters' ( de kapuchonhelden misschien die anoniem, bedreigend, molesterend en krijsend de club te schande maakten ) ?

Die anonieme eencellige helden, die John de Jong en zijn gezin slapeloze nachten hebben gegeven?

John de Jong maakt fouten.
Net zoals elke technisch manager.

Maar wat er nu gebeurt is zum kotzen.
Bah.
En Bah.

Als John de Jong opstapt, dan wint Rancuneuze Rat van Bommel, met zijn rioolnetwerk.

Steun John de Jong dus. Alleen al, omdat anders de deur wijd open staat voor narcisten en eencelligen.

En dan is de club kapot.
 
De Jong was voor het succes van zijn aankopen mede afhankelijk van van Bommel, die vervolgens zijn derrière afveegde met de aanwinsten van de Jong.

Lato bijvoorbeeld :

' Verder is de omgang van de oefenmeester met Toni Lato opmerkelijk. De van Valencia gehuurde vleugelverdediger kreeg nooit een nieuwe kans, ook omdat Van Bommel beweerde dat hij fysiek niet in orde was.
Dat terwijl Lato na de oefenwedstrijd tegen Sint-Truiden juist kon zien dat zijn fysieke data er goed uitzagen, waardoor wordt verondersteld dat Van Bommel zo de technische leiding van PSV wilde dwarsbomen. '

En als er iemand eerlijk is over zijn functioneren, en met open vizier de pers te woord staat, dan is het John de Jong wel.
Zelfkritiek.

Het past NIET bij van Bommel, maar WEL bij de Jong.

Van Bommel blijkt vooral verliefd op zijn eigen spiegelbeeld, en gekrenkt in zijn trots.

En wat is trouwens de relatie tussen van Bommel en 'enkele supporters' ( de kapuchonhelden misschien die anoniem, bedreigend, molesterend en krijsend de club te schande maakten ) ?

Die anonieme eencellige helden, die John de Jong en zijn gezin slapeloze nachten hebben gegeven?

John de Jong maakt fouten.
Net zoals elke technisch manager.

Maar wat er nu gebeurt is zum kotzen.
Bah.
En Bah.

Als John de Jong opstapt, dan wint Rancuneuze Rat van Bommel, met zijn rioolnetwerk.

Steun John de Jong dus. Alleen al, omdat anders de deur wijd open staat voor narcisten en eencelligen.

En dan is de club kapot.
Ja klopt de files rondom Eindhoven schijnen ook door MvB te zijn veroorzaakt. MvB, onze eigen Trump, Boris Johnson en Saddam Hossein tegelijk.
 

Vrij goed artikel met nuances en feiten.

Over het stadion bestormen, dat Is niet veel anders dan tegen Kaiserslautern, waarin de supporters, door het hek heen het veld opkwamen en ik meen Gerets, Van Bommel en Waterreus er persoonlijk op af gingen.
Het argument sociale media vind ik ook zwak, dat is er voor de hele wereld bijgekomen. Dat is iets, waar je mee moet leven, leuk of niet.
Nee als persoon in een publieke functie heeft De Jong keihard gefaald.
 
Over het stadion bestormen, dat Is niet veel anders dan tegen Kaiserslautern, waarin de supporters, door het hek heen het veld opkwamen en ik meen Gerets, Van Bommel en Waterreus er persoonlijk op af gingen.
Het argument sociale media vind ik ook zwak, dat is er voor de hele wereld bijgekomen. Dat is iets, waar je mee moet leven, leuk of niet.
Nee als persoon in een publieke functie heeft De Jong keihard gefaald.

O.a. door de sociale media hebben we wel veel meer dan vroeger te maken met een enorme afrekencultuur en grote polarisatie. Terwijl de wereld zoals dit artikel terecht weergeeft veel complexer is geworden. Dan vind ik het ook te makkelijk om dat maar af te doen met 'dat is er voor de hele wereld bijgekomen'.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dit soort persoonlijke afbranders. Die bedoelde ik onder meer in mijn post. (volgens mij is er opgeroepen om dit soort dingen achterwege te laten??)

Als jij de club niet kapot wil, doe er dan ook niet aan mee. Hoe bescheiden de rol van een forumpost ook is.

Euh.....HIJ is toch weg? De gelederen sluiten, de bad guy vaarwel zeggen, en focussen op de nieuwe werkelijkheid?

Waarom heb je daar moeite mee? Hoe zou dat PSV kunnen beschadigen?
 
O.a. door de sociale media hebben we wel veel meer dan vroeger te maken met een enorme afrekencultuur en grote polarisatie. Terwijl de wereld zoals dit artikel terecht weergeeft veel complexer is geworden. Dan vind ik het ook te makkelijk om dat maar af te doen met 'dat is er voor de hele wereld bijgekomen'.
Helemaal mee eens. De sociale media leggen alles onder het vergrootglas of maken juist van alles een karikatuur. Daarom vind ik juist dat een Waterreus of Stevens hun mond moesten houden en juist geen extra olie op het vuur moesten gooien toen het onrustiger begon te worden. Maar zij kwamen met hun “feiten” om het ongelijk van van Marwijk te bewijzen die bij Jack een paar dingen los liet (en meer dan een paar dingen was het ook niet en bovendien had hij ook kritiek op van Bommel en zei dat ie nog veel moest leren). Het verhaal van Waterreus werd overgenomen door alle personen zoals Hugo Borst die al een hekel aan de voetballer van Bommel hadden. En daar achter kwam Driessen met zogenaamd het opnemen voor MvB.
Het is allemaal zo’n modder gooien en vies spelletje geworden... Ik vind ook dat we ons er niet bij neer moeten leggen dat dit er maar bij hoort.
 
Trainer weg
Malen geblesseerd
Bergwijn weg
Pereiro weg
Technisch directeur weg
Een paar huurlingen
Binnenkort geen selectie meer over

Van oktober gelijk staan met Ajax binnen 3 maanden helemaal terug bij af en vrijwel geen selectie meer over
en de vooruitzichten voor de nabije toekomst zien er zeer donker uit. :sick: :sad:

images
 
Trainer weg
Malen geblesseerd
Bergwijn weg
Pereiro weg
Technisch directeur weg
Een paar huurlingen
Binnenkort geen selectie meer over

Van oktober gelijk staan met Ajax binnen 3 maanden helemaal terug bij af en vrijwel geen selectie meer over
en de vooruitzichten voor de nabije toekomst zien er zeer donker uit. :sick: :sad:

images

Laat ik eens de optimist zijn (ja, ik ben zelf ook heel erg bang voor een nog verdere en langere glijpartij, maar we moeten wat). Ja, Bergwijn is voor te weinig weggegaan, maar heeft toch een potje met geld opgeleverd. We hebben een mooie deal met Puma gesloten. We hebben eerder in een crisis gezeten. Komende zomer krijg je een rits aan spelers met potentie terug: Obispo, Mauro, Romero. Ja, in alle drie zie ik potentie, ook in Romero die met zijn blessures hier gewoon een kuttijd heeft gehad, maar nog altijd jong is. Madueke is ook een leuk talent. Alle vier meenemen op kamp in de zomer en misschien heb je er wel goede spelers aan, of in ieder geval diepte in je selectie. Met Ihattaren en Malen staan er in ieder geval nog twee behoorlijk waardevolle spelers op het veld. Malen keert hopelijk ook weer goed terug. Zijn blessure draagt bij aan de crisis, maar valt natuurlijk onder de noemer ''botte pech''. Zaak is nu dat de volgende transfers WEL raak zijn. Wat mij betreft hoeft er niet met heel veel geld gesmeten te worden, als er maar goed gescout wordt. En ja, je kunt nu wel gaan reageren met ''Ja maar JDJ en transfers''. Tja, het is wat het is. Een paar goede aankopen of doorbrekende spelers en de wereld kan er ineens heel anders uitzien.

Waar we nu zo snel mogelijk van af moeten is de grafsfeer, het gedoe met Van Bommel vs. wie dan ook. Ongeacht wie er fout zit moet het gewoon klaar zijn. Als die rust wederkeert zal dat ook zijn weerklank hebben op de prestaties op het veld. Het klinkt allemaal makkelijk gezegd, en dat is het wellicht ook. Echter, de club heeft wel eens eerder voor hete vuren gestaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan