Naar deze situatie zou ik niet eens zo ontevreden zijn met 35 miljoen.

Het vervelendste blijft natuurlijk dat hij verkeerd weg zou gaan. Dat is zo anders dan iemand als Luuk, die ik nog bijna elke week ff zie voetballen.
 
Hij had geen toestemming om naar London te gaan en is wel gegaan

Apart. Had ik niet verwacht van die jongen. Nogmaal, kwam tot nu toe altijd heel correct over.
Volgens Faber hebben ze er eerder deze week over gesproken. Maar dan is het wel slecht (lees "niet") gecommuniceerd vanuit PSV.

Begrijp prima dat Faber niet elk gesprek naar buiten brengt.
 
Apart. Had ik niet verwacht van die jongen. Nogmaal, kwam tot nu toe altijd heel correct over.
Dat is het vooral. We verliezen een gezicht, en dat doet pijn. Bergwijn zou in de zomer toch weggaan, en dit verloren halfjaar maakt niet echt wat uit, maar de manier waarop is zo vervelend.
 
Apart. Had ik niet verwacht van die jongen. Nogmaal, kwam tot nu toe altijd heel correct over.


Begrijp prima dat Faber niet elk gesprek naar buiten brengt.

Daarmee bedoel ik dat PSV zou hebben geweten dat ie niet ging spelen vandaag. Zo heb ik het begrepen. Dan ben je de berichten toch liever voor?
 
Snap ik, maar dat kan er toch niet toe leiden dat hij plotseling minder waard is dan Lozano? Het is winterstop, Spurs heeft geen aanvallers meer en hij tekende in september nog een nieuw contract.
En het is Spurs inderdaad. Derby County zou al makkelijk 25 miljoen kunnen neerleggen.

35 miljoen is ook zeker niet het maximale haalbare, maar wellicht wel de ondergrens. 50 was het maximale haalbare, na een goed EK.
 
Snap ik, maar dat kan er toch niet toe leiden dat hij plotseling minder waard is dan Lozano? Het is winterstop, Spurs heeft geen aanvallers meer en hij tekende in september nog een nieuw contract.
Helemaal mee eens. Normaal zou ik 35 miljoen voor Bergwijn redelijk vinden, gezien het huidige waanzinnige voetbalklimaat. Maar voor een wintertransfer van een dragende speler mag er zeker nog 10-15 miljoen bij. 35 miljoen is bij lange na niet genoeg.
 
Helemaal mee eens. Normaal zou ik 35 miljoen voor Bergwijn redelijk vinden, gezien het huidige waanzinnige voetbalklimaat. Maar voor een wintertransfer van een dragende speler mag er zeker nog 10-15 miljoen bij. 35 miljoen is bij lange na niet genoeg.

Jij vindt 35 miljoen redelijk vanwege het waanzinnige voetbalklimaat. Ik stel liever dat het juist veel te weinig is door het huidige waanzinnige voetbalklimaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan