Beetje onduidelijk hoe het nu precies zit. Rik Elfrink zegt 'nog geen akkoord', FOX meldt 'reeds verkocht' en 'splijtzwam'.
Dat pizza en kapsalon verhaal neem ik vooralsnog met een hele grote korrel zout, totdat het door een serieuze bron bevestigd wordt, houdt ik het op een verzinsel van de snor.
Teveel zout is echt niet lekker op je pizza of kapsalon.
 
Elfrink is normaliter aardig ingevoerd binnen PSV, en die geeft aan dat Bergwijn ook nog geen toestemming heeft voor een keuring bij Spurs. Terwijl Fox meestal niet de partij is de de grote scoops heeft, meen ik?
 
Elfrink is normaliter aardig ingevoerd binnen PSV, en die geeft aan dat Bergwijn ook nog geen toestemming heeft voor een keuring bij Spurs. Terwijl Fox meestal niet de partij is de de grote scoops heeft, meen ik?
Dat dacht ik ook, we zullen heel snel meer horen, denk ik. Als het doorgaat zit Stevie morgen in Londen
 
Elfrink is normaliter aardig ingevoerd binnen PSV, en die geeft aan dat Bergwijn ook nog geen toestemming heeft voor een keuring bij Spurs. Terwijl Fox meestal niet de partij is de de grote scoops heeft, meen ik?

Stevige uitspraken van Fox. Stel je voor dat ze het eigenlijk niet eens weten. Hebben ze wel een slecht beeld neergezet.
 
Mr bigshot met z’n 6 goals dit seizoen tot nu toe. Ga maar lekker wat mij betreft als je deze instelling hebt. Seizoen is toch al verloren, doorselecteren kan beginnen. Biedt ruimte voor versterkingen op alle andere plekken die hard nodig zijn. Voorin zitten we nog goed. Ook zonder hem.
 
Laatst bewerkt:
Opvallend hoe snel o dit forum de "supporters" Bergwijn laten vallen. Hij heeft prachtige dingen laten zien en is dit seizoen, net als de rest van het team, niet al te best. Is dat een reden om te roepen dat 'ie meteen maar moet ophoepelen?
 
Stevige uitspraken van Fox. Stel je voor dat ze het eigenlijk niet eens weten. Hebben ze wel een slecht beeld neergezet.

Maar i.t.t. VI en ED zijn ze denk ik niet een partij die fatsoenlijk journalisme nog ergens op de prioriteitenlijst hebben staan. Lekker aandacht trekken lijkt me daar voldoende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan