Gastón Pereiro (A)

En dan zij er supporters die kanttekening durven te plaatsen bij het fenomeen Pereiro. De man achter het succes van PSV van de afgelopen jaren.
Al jarenlang vechten de topclubs om een contract van Pereiro, maar hij bleef PSV trouw. Barcelona zakte af naar Frenkie, want Pereiro was onhaalbaar.
Guusje "fucking" Til gaat weg voor 18 miljoen, en slechts 2.5 miljoen voor onze gigant en het is nog steeds wachten. :unsure:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
En dan zij er supporters die kanttekening durven te plaatsen bij het fenomeen Pereiro. De man achter het succes van PSV van de afgelopen jaren.
Al jarenlang vechten de topclubs om een contract van Pereiro, maar hij bleef PSV trouw. Barcelona zakte af naar Frenkie, want Pereiro was onhaalbaar.
Guusje "fucking" Til gaat weg voor 18 miljoen, en slechts 2.5 miljoen voor onze gigant en het is nog steeds wachten. :unsure:
Pereiro kon met een eenjarig (!) contract 15 miljoen opbrengen om naar de top van Rusland te gaan. Beetje lullig om het dan over 2,5 miljoen te hebben omdat dat zijn maffiabaas uitkomt.
 
Hiervoor is een simpel antwoord; de alternatieven maken geen doelpunten en creëren amper iets.

Zelfs dit seizoen, waar hij compleet vernederd wordt door de trainer legt hij er in zijn 40 minuten die hij , sinds 3 augustus, gespeeld heeft er nog 2 in. In wedstrijden die allang verloren waren en waar PSV geen kans in creëerde. Pereiro komt erin, en legt de bal gewoon in het netje (Willem II en Feyenoord uit)

Je kan hem op de tribune zetten, maar dan weet je gewoon dat je middenveld nooit een doelpunt zal maken, en de rechtsbuiten ook niet als daar Bruma of Doan staat. Thomas staat ook niet bekend om zijn scorend vermogen.

Ter vergelijk - dit seizoen;
Doan; 1380 minuten -3 doelpunten 1 assists
Thomas: 360 minuten - niets
Bruma: 1450 minuten - 5 doelpunten 4 assists

Pereiro eerdere seizoenen:
18/19 : 2311 minuten - 11 doelpunten - 8 assists
17/18: 1951 minuten - 11 doelpunten - 6 assists
16/17: 2632 minuten - 11 doelpunten - 4 assists
15/16: 1740 minuten - 14 doelunten - 3 assists

Puur op statistieken? Dan zou Cocu hier op handen gedragen mogen worden.

Pereiro heeft onder Van Bommel in 18/19 elke wedstrijd op zijn positie gespeeld. En ook daar: bijna nooit 90 minuten. Onder Cocu niet onomstreden, onder Van Bommel niet onomstreden. Dat ligt niet alleen aan de trainers, lijkt me zo.
 
Haha, zie je hoe die Pereiro ons tegen elkaar opzet! Rotspeler pur sang.

Iedereen heeft uiteindelijk z'n eigen mening, en ik vind hem niet onomstreden. Of hij weggaat of niet, of hij een basisplaats krijgt of niet, tegenstanders zijn er altijd voor beide standpunten. Ik vind het vooral jammer dat het hoofdstuk 'Pereiro' niet zo geslaagd is geworden als ik had gehoopt in het begin. Ik hoop dat de directie in ieder geval geleerd heeft, geen zakendoen met Casal. Dat bespaart veel hoofdpijn.
 
Die Pereiro discussie kan ook in de categorie 'Wie is er beter, Ronaldo of Messi?'. Twee kampen, maar eigenlijk ligt de waarheid in het midden. Hij oogt gewoon als een ongelofelijke lapzwans die daartegenover heel goed en makkelijk kan voetballen. Je ergert je kapot aan hem, maar je beleeft daartegenover ook weer de mooiste momenten. Dat maakt hem een hele lastige voetballer, je houdt ervan of je bent hem liever kwijt.

We kunnen het er hopelijk allemaal over eens zijn, als deze man ook maar een klein beetje het Zuid Amerikaanse temperament had dan had niemand hier in Nederland het gehad over Ziyech, maar over 'el gigante de montevideo'.
 
Laatst bewerkt:
Die Pereiro discussie kan ook in de categorie 'Wie is er beter, Ronaldo of Messi?'. Twee kampen, maar eigenlijk ligt de waarheid in het midden. Het is gewoon een ongelofelijke lapzwans die daartegenover heel goed en makkelijk kan voetballen. Je ergert je kapot aan hem, maar je beleeft daartegenover ook weer de mooiste momenten. Dat maakt hem een hele lastige voetballer, je houdt ervan of je bent hem liever kwijt.

We kunnen het er hopelijk allemaal over eens zijn, als deze man ook maar een klein beetje het Zuid Amerikaanse temperament had dan had niemand hier in Nederland het gehad over Ziyech, maar over 'el gigante de montevideo'.

Niet.
 
Die Pereiro discussie kan ook in de categorie 'Wie is er beter, Ronaldo of Messi?'. Twee kampen, maar eigenlijk ligt de waarheid in het midden. Het is gewoon een ongelofelijke lapzwans die daartegenover heel goed en makkelijk kan voetballen. Je ergert je kapot aan hem, maar je beleeft daartegenover ook weer de mooiste momenten. Dat maakt hem een hele lastige voetballer, je houdt ervan of je bent hem liever kwijt.

We kunnen het er hopelijk allemaal over eens zijn, als deze man ook maar een klein beetje het Zuid Amerikaanse temperament had dan had niemand hier in Nederland het gehad over Ziyech, maar over 'el gigante de montevideo'.
Eens!
 
Die Pereiro discussie kan ook in de categorie 'Wie is er beter, Ronaldo of Messi?'. Twee kampen, maar eigenlijk ligt de waarheid in het midden. Het is gewoon een ongelofelijke lapzwans die daartegenover heel goed en makkelijk kan voetballen. Je ergert je kapot aan hem, maar je beleeft daartegenover ook weer de mooiste momenten. Dat maakt hem een hele lastige voetballer, je houdt ervan of je bent hem liever kwijt.

We kunnen het er hopelijk allemaal over eens zijn, als deze man ook maar een klein beetje het Zuid Amerikaanse temperament had dan had niemand hier in Nederland het gehad over Ziyech, maar over 'el gigante de montevideo'.
Als je is door 'oogt als' ga ik met je mee.
 
De man van prachtige goals en geweldige acties, maar ook van hele wedstrijden onzichtbaar zijn en over het veld sjokken.Met wat meer inzet zou je een topspeler hebben waarvoor de clubs in de rij staan, nu gaat ie door de achterdeur naar buiten....

Precies. Een 6 cylinder waar er meestal maar 2-3 van gebruikte worden. Super onzuinig/onzinnig.
 
Uit het ED.

Gastón Pereiro wordt tot het einde van de huidige transferperiode niet meer opgesteld bij PSV. Hij kon een transfer maken naar FC Cincinnati, maar net als in de zomer ligt zijn management dwars.

Rik Elfrink 17-01-20, 14:24

PSV heeft al een akkoord met de Amerikanen, maar Pereiro wil op instigatie van zijn zaakwaarnemer vooralsnog niet naar de Verenigde Staten, waar hij in een paar jaar een fortuin bij elkaar kan voetballen. De manager van de Uruguyaan vindt de 24-jarige PSV’er nog te jong om in de Major League Soccer te voetballen en zoekt nu naar andere oplossingen.
Trainer Ernest Faber gaf vrijdag aan dat Pereiro voorlopig niet meer wordt opgesteld bij PSV, in ieder geval niet tot 31 januari. Hij mist dus duels met VVV, NAC en FC Twente en lijkt ook bij Ajax-PSV (3 februari) geen rol te kunnen spelen vanwege een gebrek aan ritme. Het contract van Pereiro loopt in juni af en PSV wil deze winter nog iets van de in 2015 gedane investering (zo'n 7 miljoen euro) terugverdienen. Afgelopen zomer was PSV akkoord met Spartak Moskou over een verkoop van Pereiro voor 15 miljoen euro, maar stak de zaakwaarnemer van Pereiro een stokje voor een transfer.


Wat een verrassing! Onbetrouwbare klootzak betoont zich wederom onbetrouwbare klootzak! Sommige mensen gun je toch ook een potje kopschoppen...zucht. Zo voorspelbaar als de neten.
 
Dat ie ondanks de vele wissels en invalbeurten statistieken heeft waar je u tegen zegt. Zoals je al zei, keiharde feiten. We kunnen echter alleen maar fantaseren hoe het wellicht had kunnen zijn als ie alles had gespeeld. We zullen het nooit weten.

Nee, maar hij was overduidelijk niet in staat de verschillende managers te overtuigen dat hij wel 34 x 90 minuten goed kon spelen. Ook dat staat als een huis.
 
Wat een verrassing! Onbetrouwbare klootzak betoont zich wederom onbetrouwbare klootzak! Sommige mensen gun je toch ook een potje kopschoppen...zucht. Zo voorspelbaar als de neten.
Die zaakwaarnemer is een vervelende kerel. Dat staat buiten kijf. Dat hebben we al kunnen zien bij de aankomst van Pereiro bij PSV. Maar dat Pererio niet naar Rusland of Amerika wil, is toch niet heel vreemd? Ik snap wel dat hij ook graag in Spanje o.i.d. wil voetballen.

En ik zie hem het komende half jaar liever spelen dan Bruma en Doan. Zeg ik het nog maar eens. ;)
 
Die zaakwaarnemer is een vervelende kerel. Dat staat buiten kijf. Dat hebben we al kunnen zien bij de aankomst van Pereiro bij PSV. Maar dat Pererio niet naar Rusland of Amerika wil, is toch niet heel vreemd? Ik snap wel dat hij ook graag in Spanje o.i.d. wil voetballen.

Het is eigenlijk best een wonder dat hij ooit in Nederland is geland.
 
Die zaakwaarnemer is een vervelende kerel. Dat staat buiten kijf. Dat hebben we al kunnen zien bij de aankomst van Pereiro bij PSV. Maar dat Pererio niet naar Rusland of Amerika wil, is toch niet heel vreemd? Ik snap wel dat hij ook graag in Spanje o.i.d. wil voetballen.

En ik zie hem het komende half jaar liever spelen dan Bruma en Doan. Zeg ik het nog maar eens. ;)

nou ik niet. Loyaliteit van 1 kant en een waardeloze inzet mag beloond worden met trainen met het 3e en nooit meer in de selecti.
 
Terug
Bovenaan Onderaan