Gastón Pereiro (A)

PSV bevestigt bod van FC Cincinatti op Gastón Pereiro

link

De leiding van PSV bevestigt dat er een bod ligt voor Pereiro en verwacht er met de Amerikaanse club wel uit te komen. Vraag is wederom of Paco Casal, de zaakwaarnemer van Pereiro, akkoord gaat met een overgang naar Amerika.

Dat zal wel weer een soap worden. :cautious:

PSV moet het netwerk in Mexico denk ik verder uitbreiden tot andere winstgevende bedrijfstakken om meer passende oplossingen te formuleren voor maffiosi zoals Paco Casal.
 
Ik begrijp op de voetbalsites dat het zou gaan om een bedrag van 2,5 miljoen euro.....ook al heeft hij nog een contract voor een halfjaar, toch vind ik dit bedrag aan de lage kant, aangezien hij een jaar geleden nog 15 miljoen euro waard was...dus, ik hoop dat PSV uiteindelijk ca. 4 miljoen euro overhoudt aan de transfer van Pereiro richting Cincinnati.
 
2,5 miljoen maar? Dan zou ik als PSV zijnde de echt de eer aan mezelf houden en niet verkopen! Houd Pereiro hier tot aan de zomer, laat hem gewoon in een vrije rol (kampioen wordt je toch niet meer), laat hem er op los scoren en misschien wordt je toch nog tweede. PSV moet nu laten zien geen zielig provincie clubje te zijn.
 
2,5 miljoen maar? Dan zou ik als PSV zijnde de echt de eer aan mezelf houden en niet verkopen! Houd Pereiro hier tot aan de zomer, laat hem gewoon in een vrije rol (kampioen wordt je toch niet meer), laat hem er op los scoren en misschien wordt je toch nog tweede. PSV moet nu laten zien geen zielig provincie clubje te zijn.
20% van Bruma's aankoopprijs. :ROFL:
 
2,5 miljoen maar? Dan zou ik als PSV zijnde de echt de eer aan mezelf houden en niet verkopen! Houd Pereiro hier tot aan de zomer, laat hem gewoon in een vrije rol (kampioen wordt je toch niet meer), laat hem er op los scoren en misschien wordt je toch nog tweede. PSV moet nu laten zien geen zielig provincie clubje te zijn.

Nou... Is dat nou zo weinig voor een contract van, wat is het? 4 maanden?
 
  • Leuk
Reactions: 666
Dan zou ik als PSV zijnde de echt de eer aan mezelf houden

Dat beetje eer dat nog over is kunnen we misschien toch beter inruilen voor 2,5 miljoen.
Er moet gewoon een degelijke LB bij en eigenlijk ook een goede middenvelder zodat rosario effe adem kan halen en af kan kijken bij een proffesional hoe je naar voren voetbalt.
Beetje extra geld om deze zomer wel verstandig te kunnen inkopen zou ook niet verkeerd zijn.
 
Nou... Is dat nou zo weinig voor een contract van, wat is het? 4 maanden?
PSV moet zich niet willen associëren met dit soort bedragen. Toon juist ambitie door Pereiro te houden. 2,5 miljoen, dat is wat PSV voor twijfelachtige halve talenten als Boscagli betaalt.. Nee ik zou hem gewoon houden nu Malen ook niet meer in actie komt. Als PSV 35 miljoen voor allerlei kneuzen over heeft, dan heeft men ook genoeg geld en Herben ze die 2,5 miljoen totaal niet nodig.
 
Geen idee hoe ik naar Twitter link maar Aston villa kanaal (villareport) merkt ook op dat ze dichtbij zijn en Pereiro zelf aan heeft gegeven dat hij liever in Europa blijft..? Lijkt hij in mijn ogen geen geschikt type voor.. (vechten tegen degradatie in n fysieke competitie)?
 
Laatst bewerkt:
PSV moet zich niet willen associëren met dit soort bedragen. Toon juist ambitie door Pereiro te houden. 2,5 miljoen, dat is wat PSV voor twijfelachtige halve talenten als Boscagli betaalt.. Nee ik zou hem gewoon houden nu Malen ook niet meer in actie komt. Als PSV 35 miljoen voor allerlei kneuzen over heeft, dan heeft men ook genoeg geld en Herben ze die 2,5 miljoen totaal niet nodig.

Tja, die 35 miljoen is dus op, hè? De vraag is hoe diep de kas nog is...
 
PSV en FC Cincinnati bereiken akkoord over Pereiro

link

PSV en FC Cincinnati hebben een akkoord over de verkoop van Gastón Pereiro. De Uruguayaan trainde vandaag nog mee in Eindhoven en mogelijk is het voor hem de laatste sessie op De Herdgang geweest. Mogelijk, omdat er nog geen volledig persoonlijk akkoord is tussen Pereiro en Cincinnati. Daarover vindt deze week nog overleg plaats in Eindhoven.

:unsure: Deze week gaat de soap nog verder. :sleep:
 
Toon juist ambitie door Pereiro te houden

Welke ambitie toon je daar precies mee?

Nu ihataren lekker aan het voetballen is geslagen is het op zijn plek in de basis ook een keuze tussen de overduidelijke kwaliteit van de meest lakse speler van de selectie (pereiro) waardoor de kwaliteit er mondjesmaat uitkomt tegenover de ontwikkeling van mischien wel een van onze grootste natuurlijke talenten van de laatste jaren die het bovendien in de bovenkamer aardig op een rij lijkt te hebben zitten.
 
Uiteindelijk gezien blessures en speeltijd in de laatste periode niet onlogisch dat hij nu nog maar dit bedrag opbrengt. Doet financieel ook nog een keer pijn na afgelopen zomer. Het verschil wat we toen hadden gevangen - als die verdomde zaakwaarnemer/eigenaar er niet voor was gaan liggen - ten opzichte van nu is ook zo ongeveer één Maxi Romero.

En inderdaad, het gevoel blijft dat we nooit het maximale eruit hebben weten te halen bij die jongen. Maar onder Cocu was hij nog veel meer op zijn plek dan onder Van Bommel, waarbij hij denk ik ook de pech heeft gehad dat Cocu lang zonder tien heeft gespeeld.
 
Dit doet pijn. Zal wel even duren voordat we eindelijk weer een rasvoetballer van buitenaf mogen verwelkomen.

Zijn eerste PSV goal in de Arena tegen Ajax, zijn laatste PSV goal in de Kuip tegen Feyenoord. Dat zegt een hoop...

Dat gevoel deel ik. En dan naar zo'n nietszeggende MLS-club. Zonde.
Ik weet dat de meningen over Pereiro verdeeld zijn (en een deel hem een luie hond vind die nooit meeverdedigde), maar laat ik dan nog 1 laatste keer zeggen: Pereiro heeft nooit langdurig het vertrouwen gekregen om op nummer 10 (!) in een vrije rol z'n ding te doen. Daarbij vind ik dat meeverdedigen van minder belang is. Ik heb bijvoorbeeld ook nooit gehoord dat bijv. Ziyech zo slecht meeverdedigt (en dat is niet omdat hij zo goed meeverdedigt). Pereiro is in een seizoen waarin alle anderen liepen te klooien topscorer geweest, en heeft in belangrijke wedstrijden doelpunten gemaakt. Jammer dat hij binnenkort wellicht weg is.
 
Laatst bewerkt:
[...] Jammer dat hij weg is.

Ho ho, niet te hard van stapel lopen. We weten wie zijn zaakwaarnemer / eigenaar is, en in het ED valt nog steeds te lezen: "[...] Of Cincinnati in de plannen van zijn zaakwaarnemer Paco Casal past, is nog steeds niet honderd procent duidelijk. [...]"
 
Terug
Bovenaan Onderaan