Engels voetbal

Jammer, had gehoopt dat hij onder Pep zijn potentie maximaal zou benutten. Liverpool vind ik een matige ploeg m.u.v de voorhoede. Maar ook die voohoede zou bij een City, United of zelfs Chelsea niet aan spelen toekomen, behalve Coutinho misschien maar ook die vind ik behoorlijk overgehypt.
 
:lol: Ongelooflijk wat een bedrag voor zo'n middelmatige speler, het is gewoon lachwekkend aan het worden; maar ja, typisch Engeland; die houden wel van teveel geld uitgeven daar. Zo zie je maar weer dat duurste niet gelijk staat aan beste. Wat een belediging voor het Nederlandse voetbal dat zo'n modale speler nu de duurste is uit de historie. Vond het bij Nigel de Jong al bizar, maar dit...

Ik heb vaak het idee dat spelers die middelmatig bevonden worden in Nederland in hun jeugd en het dan goed doen in het buitenland, niet de credits krijgen die ze verdienen. Het tegenovergestelde is ook waar. Spelers die het goed deden en het in het buitenland matig doen, worden nog steeds als toppers gezien. Het duurt vele jaren voordat men een speler beoordeeld op zijn echte kunnen.

Vind van Dijk het eigenlijk erg goed doen in Engeland. Maakt heel weinig fouten en staat op de juiste plaats. Ik vind hem geen wereldtopper, maar heb te weinig wedstrijden gezien van Southampton om dat goed te kunnen beoordelen. Wat ik hoor van diegene die de PL fanatiek volgen (En dat zijn er erg veel hier) die vinden hem een van de beste verdedigers van de PL.

Ook ik vind 85 miljoen voor hem zot, begrijp me goed! Maar hem middelmatig noemen gaat te ver.
 
Jammer, had gehoopt dat hij onder Pep zijn potentie maximaal zou benutten. Liverpool vind ik een matige ploeg m.u.v de voorhoede. Maar ook die voohoede zou bij een City, United of zelfs Chelsea niet aan spelen toekomen, behalve Coutinho misschien maar ook die vind ik behoorlijk overgehypt.

Jij denkt, ik maak het verhaal op de volgende pagina maar korter :D

Ik denk dat Chelsea graag iemand zoals Salah zou hebben, die scoort tegenwoordig aan de lopende band.
 
Jij denkt, ik maak het verhaal op de volgende pagina maar korter :D

Ik denk dat Chelsea graag iemand zoals Salah zou hebben, die scoort tegenwoordig aan de lopende band.

Hahaha:D
Maar als Morata al op de bank zit bij Chelsea dan heeft Salah met alle respect niets te zoeken daar. Ik vind hem echt goed hoor maar niet geschikt voor een stap hoger dan een Liverpool, een beetje vrijblijvend en geen druk om kampioen te moeten worden. Hij komt handelingssnelheid te kort voor een hoger niveau.
 
Crystal Palace krijgt een Penalty in de extra tijd tegen Manchester City, maar Milivojevic mist. :ai:
In de counter wordt er een overtreding gemaakt op Kevin de Bruyne door Puncheon. Beide spelers gaan eraf op een brancard. :ai:

Crystal Palace - Manchester City 0-0.
 
'Gigantisch Neymar-bod op komst: Engelsen willen Real aftroeven met 500 miljoen'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/788987/-gigantisch-neymar-bod-op-komst-engelsen-willen-real-aftroeven-met-500-miljoen-.html

Althans, dat meldt Le 10 Sport. Real Madrid legde naar verluidt al de eerste contacten met het kamp-Neymar voor een transfer in de zomer van 2019. De Koninklijke heeft liefst 400 miljoen euro over voor de operatie, maar daarmee komt het niet eens in de buurt van United. De Engelsen zijn bereid om 500 miljoen euro vrij te maken voor de 25-jarige aanvaller.

:ai: :p :crazy:
 
'Gigantisch Neymar-bod op komst: Engelsen willen Real aftroeven met 500 miljoen'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/788987/-gigantisch-neymar-bod-op-komst-engelsen-willen-real-aftroeven-met-500-miljoen-.html

Althans, dat meldt Le 10 Sport. Real Madrid legde naar verluidt al de eerste contacten met het kamp-Neymar voor een transfer in de zomer van 2019. De Koninklijke heeft liefst 400 miljoen euro over voor de operatie, maar daarmee komt het niet eens in de buurt van United. De Engelsen zijn bereid om 500 miljoen euro vrij te maken voor de 25-jarige aanvaller.

:ai: :p :crazy:

Ik geraak er zo wel n beetje klaar mee. Tijd om het amateur kantkloskampioenschap te gaan volgen.
 
'Gigantisch Neymar-bod op komst: Engelsen willen Real aftroeven met 500 miljoen'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/788987/-gigantisch-neymar-bod-op-komst-engelsen-willen-real-aftroeven-met-500-miljoen-.html

Althans, dat meldt Le 10 Sport. Real Madrid legde naar verluidt al de eerste contacten met het kamp-Neymar voor een transfer in de zomer van 2019. De Koninklijke heeft liefst 400 miljoen euro over voor de operatie, maar daarmee komt het niet eens in de buurt van United. De Engelsen zijn bereid om 500 miljoen euro vrij te maken voor de 25-jarige aanvaller.

:ai: :p :crazy:

Dat ze even lekker failliet gaan allemaal.
 
Na mijn post las ik op ad dat hij een sterke wedstrijd speelde?

Nou sterk... Hij doet gewoon zijn best, een harde werker en meer ook niet. Toen hij even de bal kreeg in de 16 meter, ging hij weer als vanouds nadenken en leek hij een D-pupil die twee mensen van het Eerste elftal tegenover zich had. Wij zijn kwa talenten zo gezakt tegenwoordig dat wij snel tevreden zijn met geen fouten maken. Nee Gini moet gewoon hard werken voor de Koning van Noord-Afrika, Mo Salah en de andere twee voorin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan