Engels voetbal

Locadia heeft zijn eerste doelpunt te pakken. Weliswaar in de FA Cup tegen een tweede klasser, maar toch lekker om te debuteren met een doelpunt in 15 minuten speeltijd tot dusver.

Locadia is een vechter, een "klootzak" op het veld. We hebben hier vaker gemerkt dat als hij er niet was, PSV nog slapper was dan voorheen. Dat is hee knap voor een aanvaller, nota bene een aanvaller die ook niet eens op zijn eigen plek stond. Maar goed vele vonden hem jaren lang maar niets en had hij verhuurd moeten worden etc. Hetzelfde maakte ik mee met Zoet en ook die gaat PSV relatief veel geld opleveren. De laatste jaren hebben we op Gini na, het meeste verdiend aan de eigen jeugd.
 
Jürgen Locadia maakt zijn eerste goal in Premier League debuut. Hij scoorde de 4-1 voor Brighton tegen Swansea. Vorige week scoorde hij al in de FA-cup tegen Coventry. :)
 
Jürgen Locadia maakt zijn eerste goal in Premier League debuut. Hij scoorde de 4-1 voor Brighton tegen Swansea. Vorige week scoorde hij al in de FA-cup tegen Coventry. :)

Netjes hoor. Stiekem had ik ook wel verwacht dat hij zich zou laten gelden daar, past er perfect bij
 
Ja ik blijf erbij, zonde zonde zonde dat je zo een speler verkoopt.
Iemand die altijd en overal een goal kan maken.
Ik gun heem t beste daar en ik denk dat Locadia daar mooie dingen gaat laten zien.
2 goals in 2 duels waarvan vandaag slechts 8 minuten. Knap hoor.
 
Wat een blinde eikel is die medespeler die 'm die bal niet gewoon even in de voeten schuift, op 2½ meter afstand. Nu komt 'ie per toeval alsnog bij Locadia, maar ik zou die linksbuiten toch even aanspreken als ik de trainer was. Wat een ongelofelijk schele pipo.

Nou, hij probeerde het wel, maar wat een dramatische pass heeee.
 
Arsenal krijgt weer eens een afstraffing. Tegen Manchester City staat het na 33 minuten 0-3.
 
Lekkere wedstrijd in Londen. Gaat
Arsenal krijgt weer eens een afstraffing. Tegen Manchester City staat het na 33 minuten 0-3.

Mooie wedstrijd die vol zit met acties. En ik kan maar niet aan die blauwe lijnen wennen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan