Engels voetbal

Sigurdsson heb ik eerlijk gezegd ook overschat, had van hem wel verwacht dat hij zijn kwaliteiten van Swansea ook een niveau hogerop kon laten zien. Van Klaassen sta ik niet te kijken eigenlijk.

Ik denk dat niemand de aankoop van Sigurðsson raar vond. Het bedrag echter van ca. €49.250.000,- is gewoon absurd, dat is hij totaal niet waard. Er werd rekening gehouden met een vertrek van Barkley en de komst van Giroud. Als dat was gebeurd was Koeman misschien niet zo in de problemen gekomen.

Ik zet wat vraagtekens bij David Moyes. Ik weet niet of hij de geschikte opvolger is, omdat Everton qua spelers enorm is veranderd in de tussentijd en hij bij Manchester United, Real Sociedad en Sunderland niet heeft aangetoond dat hij een goede coach is. Ik heb gehoord dat Tuchel ook een optie is, die ik wel geschikt vindt. Grappig om een vergelijking te maken met Klopp: Mainz - Dortmund - Liverpool, Tuchel: Mainz - Dortmund - Everton (Liverpool) :D
https://www.thesun.co.uk/sport/football/4752768/thomas-tuchel-sean-dyche-everton/
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/everton-eye-thomas-tuchel-new-11396396
 

:unsure:

Daar vallen je de schoenen van uit.
Het hart zinkt hem in de schoenen.
Hij schuift het iemand anders in de schoenen.
Hij loopt naast zijn schoenen.
Wie de schoen past trekt hem aan.
Hij loopt in zijn laatste schoenen.
Hij staat niet vast in zijn schoenen.
Zijn land ligt in zijn schoenen.
Hij denkt met kousen en schoenen in de hemel te komen.

:re:

New Balance zal zich krachtig verdedigen. :bat:
Advies: Een schop onder zijn hol.


Kontschop.png
 
Chelsea heeft met 1-0 verloren van West Ham United. (de nr 19 van de Premier League) :ai: :nehneh:
 
Manchester United - Manchester City 1-2. De nr 2 t/m 5 verliezen punten en Manchester City haalt 3 punten bij de naaste concurrent.
Manchester City staat 11 punten los en is hard op weg naar het kampioenschap.
 
Manchester United - Manchester City 1-2. De nr 2 t/m 5 verliezen punten en Manchester City haalt 3 punten bij de naaste concurrent.
Manchester City staat 11 punten los en is hard op weg naar het kampioenschap.

Ja, dat dachten we van PSV ook. ;)
 
'Vechtpartij in kleedkamer Manchester City: Mourinho bekogeld met water en melk'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...verloren-derby-bloedende-city-assistent-.html

José Mourinho is naar verluidt al zijn zelfbeheersing verloren nadat zijn Manchester United de stadsderby tegen Manchester City met 1-2 verloor. Volgens diverse Britse media was de Portugese manager na afloop van de wedstrijd betrokken bij een opstootje in de catacomben van Old Trafford, waarin met water en melk zou zijn gegooid en zelfs bloed is gevloeid.
Onder meer The Guardian, The Independent en The Mirror melden dat Mourinho zijn beklag deed bij de kleedkamer van de bezoekers, omdat hij vond dat The Citizens hun overwinning te luidruchtig vierden.
:ai:
De spelers van Manchester City zouden Mourinho vervolgens hebben bekogeld met water en melk. :lol:

Mourinho is compleet gestoord. :p :crazy:
 
Arsenal heeft binnen vijf minuten voor een ongelooflijke ommekeer gezorgd tegen Liverpool. In een mum van tijd werd een achterstand van 0-2 omgebogen naar 3-2.
De eindstand van de wedstrijd is 3-3.

Arsenal - Liverpool 3-3

26' 0-1 Coutinho
52' 0-2 Salah
53' 1-2 Sanchez
56' 2-2 Xhaka
58' 3-2 Özil
71' 3-3 Firmino

:p
 
Liverpool maakt van Virgil van Dijk duurste Nederlandse speler aller tijden

https://www.ad.nl/transfer-talk/live...jden~ac04d959/

Liverpool heeft Virgil van Dijk binnengehaald. Volgens Britse media legt de club van Jürgen Klopp liefst 75 miljoen pond (84,4 miljoen euro) neer voor de verdediger van Southampton. Ook Chelsea en Manchester City hadden interesse in de 26-jarige Bredanaar. Van Dijk gaat dan in de boeken als de duurste verdediger ooit. Tot nu toe was Kyle Walker met 54 miljoen pond de duurste. Van Dijk wordt ook de Nederlander voor wie het meeste geld is neergeteld. Tot nu toe is Marc Overmars de duurste Nederlandse voetballer. Barcelona legde in 2000 40 miljoen euro neer voor de toenmalige Arsenal-aanvaller.

€ 84.400.000,= :eek:mg:

:ai: :p
 
Wauw, hoe dan? Hoe achterlijk ben je wel niet om 84 miljoen neer te leggen voor een verdediger die ook nog eens uit Nederland komt, de fuck.

Dus, wie gaat er nu nog akkoord met 46 miljoen voor Lozano? :D
 
Liverpool maakt van Virgil van Dijk duurste Nederlandse speler aller tijden

https://www.ad.nl/transfer-talk/live...jden~ac04d959/

Liverpool heeft Virgil van Dijk binnengehaald. Volgens Britse media legt de club van Jürgen Klopp liefst 75 miljoen pond (84,4 miljoen euro) neer voor de verdediger van Southampton. Ook Chelsea en Manchester City hadden interesse in de 26-jarige Bredanaar. Van Dijk gaat dan in de boeken als de duurste verdediger ooit. Tot nu toe was Kyle Walker met 54 miljoen pond de duurste. Van Dijk wordt ook de Nederlander voor wie het meeste geld is neergeteld. Tot nu toe is Marc Overmars de duurste Nederlandse voetballer. Barcelona legde in 2000 40 miljoen euro neer voor de toenmalige Arsenal-aanvaller.

€ 84.400.000,= :eek:mg:

:ai: :p

Wow, zal wel aan mij liggen maar ik vind m op basis wat ik in Oranje van hem heb gezien niet waard. Maar mogelijk dat hij bij Southampton beter uit de verf komt dan in Oranje
 
Wow, zal wel aan mij liggen maar ik vind m op basis wat ik in Oranje van hem heb gezien niet waard. Maar mogelijk dat hij bij Southampton beter uit de verf komt dan in Oranje

:lol: Ongelooflijk wat een bedrag voor zo'n middelmatige speler, het is gewoon lachwekkend aan het worden; maar ja, typisch Engeland; die houden wel van teveel geld uitgeven daar. Zo zie je maar weer dat duurste niet gelijk staat aan beste. Wat een belediging voor het Nederlandse voetbal dat zo'n modale speler nu de duurste is uit de historie. Vond het bij Nigel de Jong al bizar, maar dit...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jammer dat hij naar die club gaat. Ik had gehoopt dat ie onder Pep net als velen bij City zou uitgroeien tot een volwassen ster. Nu gaat hij onder die taktisch onbenul Klopp spelen. Spectaculair hoor allemaal hoe hij het doet maar ik geloof niet dat hij spelers beter maakt. En als er 85 miljoen voor je wordt betaald, dan zit je voorlopig nog bij die club. Dag strijden om het kampioenschap, dag verder komen in de CL. Zeer middelmatige ploeg dat Liverpool, de voorhoede daargelaten. Maar ook die voorhoede zou bij een City, United of zelfs Chelsea niet iedere werk spelen (behalve Coutinho dan, maar ook die vind ik behoorlijk overgehypt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan