Engels voetbal

Nou sterk... Hij doet gewoon zijn best, een harde werker en meer ook niet. Toen hij even de bal kreeg in de 16 meter, ging hij weer als vanouds nadenken en leek hij een D-pupil die twee mensen van het Eerste elftal tegenover zich had. Wij zijn kwa talenten zo gezakt tegenwoordig dat wij snel tevreden zijn met geen fouten maken. Nee Gini moet gewoon hard werken voor de Koning van Noord-Afrika, Mo Salah en de andere twee voorin.

Maar op zich, dat hij vaak speelt bij Liverpool, is best goed toch? Dat hij hard moeten werken is toch geen probleem?
 
Maar op zich, dat hij vaak speelt bij Liverpool, is best goed toch? Dat hij hard moeten werken is toch geen probleem?

Het gaat niet om het hard werken aan sich, want dat doet Ronaldo ook... Het gaat er om dat ie een waterdrager is bij niet eens een echte topclub. Mijn probleem is dat dit soort spelers tegenwoordig de “sterren” van Oranje zijn. Daarom speelt hij ook altijd dramatisch bij Oranje: van hem verwacht men de mooie dingen omdat ie een basisspeler is bij Liverpool. Zover zijn we wel gezakt.
 
[h=1]Pijnlijk verlies Liverpool na ongelukkige actie Van Dijk[/h] https://www.telegraaf.nl/sport/1574563/pijnlijk-verlies-liverpool-na-ongelukkige-actie-van-dijk

Door een ongelukkige actie van Virgil van Dijk heeft Liverpool het uitduel maandagavond bij Swansea City, de nummer laatste in de Premier League, met 1-0 verloren. Vier minuten voor rust kopte de Nederlandse verdediger na een corner de bal voor de voeten van Alfie Mawson die vervolgens raak schoot. In extra tijd kopte Roberto Firmino voor Liverpool nog op de paal.

:unsure:Tegen de nummer laatst :re: :tom:
 
[h=1]Pijnlijk verlies Liverpool na ongelukkige actie Van Dijk[/h] https://www.telegraaf.nl/sport/1574563/pijnlijk-verlies-liverpool-na-ongelukkige-actie-van-dijk

Door een ongelukkige actie van Virgil van Dijk heeft Liverpool het uitduel maandagavond bij Swansea City, de nummer laatste in de Premier League, met 1-0 verloren. Vier minuten voor rust kopte de Nederlandse verdediger na een corner de bal voor de voeten van Alfie Mawson die vervolgens raak schoot. In extra tijd kopte Roberto Firmino voor Liverpool nog op de paal.

:unsure:Tegen de nummer laatst :re: :tom:

Eerst winnen van de koploper en dan verliezen van de nummer laatst, het kan gek lopen.
 
[h=1]Pijnlijk verlies Liverpool na ongelukkige actie Van Dijk[/h] https://www.telegraaf.nl/sport/1574563/pijnlijk-verlies-liverpool-na-ongelukkige-actie-van-dijk

Door een ongelukkige actie van Virgil van Dijk heeft Liverpool het uitduel maandagavond bij Swansea City, de nummer laatste in de Premier League, met 1-0 verloren. Vier minuten voor rust kopte de Nederlandse verdediger na een corner de bal voor de voeten van Alfie Mawson die vervolgens raak schoot. In extra tijd kopte Roberto Firmino voor Liverpool nog op de paal.

:unsure:Tegen de nummer laatst :re: :tom:

Nu zullen ze zeggen dat ie er niets meer van kan...
 
Arsenal wint met 2-1 van Chelsea in de halve finale van de League Cup

De finale is Manchester City - Arsenal.
 
'Opvallend bod van Brighton: club wil direct concurrent voor Locadia kopen'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...il-direct-concurrent-voor-locadia-kopen-.html

Brighton & Hove Albion wil direct een concurrent voor Jürgen Locadia halen. De Premier League-club heeft een bod uitgebracht op spits Aleksandar Mitrovic.
Het bod is volgens Sky Sports afgewezen door Newcastle United. Brighton zou een bedrag van rond de tien miljoen euro over hebben gehad voor de aanvaller.

:unsure:Toch geld zat of ze willen met 2 spitsen gaan spelen of Locadia wordt gebruikt als vleugelspits of op de bank. :re:

 
'Opvallend bod van Brighton: club wil direct concurrent voor Locadia kopen'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...il-direct-concurrent-voor-locadia-kopen-.html

Brighton & Hove Albion wil direct een concurrent voor Jürgen Locadia halen. De Premier League-club heeft een bod uitgebracht op spits Aleksandar Mitrovic.
Het bod is volgens Sky Sports afgewezen door Newcastle United. Brighton zou een bedrag van rond de tien miljoen euro over hebben gehad voor de aanvaller.

:unsure:Toch geld zat of ze willen met 2 spitsen gaan spelen of Locadia wordt gebruikt als vleugelspits of op de bank. :re:

Flutspeler die Mitrovic; daar zou Locadia in principe niets van te duchten moeten hebben.
 
Chelsea verliest met 0-3 van Bournemouth. :D :nehneh:

Tottenham Hotspur - Manchester United 2-0 met nog 10 minuten te spelen.
 
Laatst bewerkt:
[h=1]Einde seizoen Fer met afgescheurde achillespees[/h] https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/einde-seizoen-fer-met-afgescheurde-achillespees~a2c9683d/

De 28-jarige Fer heeft een achillespees afgescheurd en moet een operatie ondergaan. Hij liep die blessure op tijdens de eerste helft van de uitwedstrijd tegen Leicester City (1-1). Fer, dit seizoen veelal basisspeler bij Swansea, werd per brancard afgevoerd.

Ai ... Auw ... :paracetamol:

Dan ben je Fer van huis.
 
Natuurlijk ben ik bevooroordeeld, maar wat is die Salah een weergaloze speler. Los van zijn exceptionele mentaliteit (niemand leeft zo voor zijn sport als hij) is het echt een prachtige speler om naar te kijken. Dat deze speler uit Egypte komt maakt mij heel erg blij.

De ene na de andere goal, en wát voor goals. Vanavond ook weer twee tegen Tottenham van grote schoonheid. Hij blijft maar scoren. Echt een genot om naar te kijken. Zonde dat hij voor zo een matige ploeg speelt als Liverpool. IJzersterke aanval, prima middenveld maar een schandalige achterhoede en keeper. Nu schijnt Real Madrid in de markt te zijn voor hem en hem nog voor het WK te willen strikken, maar dat zou ik zonde vinden. Dan ben je een van de vele sterren. Ik zie hem liever naar een Bayern gaan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Natuurlijk ben ik bevooroordeeld, maar wat is die Salah een weergaloze speler. Los van zijn exceptionele mentaliteit (niemand leeft zo voor zijn sport als hij) is het echt een prachtige speler om naar te kijken. Dat deze speler uit Egypte komt maakt mij heel erg blij.

De ene na de andere goal, en wát voor goals. Vanavond ook weer twee tegen Tottenham van grote schoonheid. Hij blijft maar scoren. Echt een genot om naar te kijken. Zonde dat hij voor zo een matige ploeg speelt als Liverpool. IJzersterke aanval, prima middenveld maar een schandalige achterhoede en keeper. Nu schijnt Real Madrid in de markt te zijn voor hem en hem nog voor het WK te willen strikken, maar dat zou ik zonde vinden. Dan ben je een van de vele sterren. Ik zie hem liever naar een Bayern gaan.

Hier nog een fan! Je bent niet bevooroordeeld: Mesr umme al Donya en Mo Salah is de koning van Mesr. Zo simpel is het :)
 
Locadia heeft zijn eerste doelpunt te pakken. Weliswaar in de FA Cup tegen een tweede klasser, maar toch lekker om te debuteren met een doelpunt in 15 minuten speeltijd tot dusver.
 
Terug
Bovenaan Onderaan