Onze Linksbacks zijn momenteel waardeloos...zou PSV niet Owen Wijndal van AZ in de winterstop kunnen halen? Hij is jong en talentvol en volgens mij heeft hij nog niet bijgetekend bij AZ...in Wijndal zie ik een gevalletje Jetro Willems. Als talent vroegtijdig weggeplukt bij Sparta en vervolgens uitgegroeid bij PSV tot een respectabele LB. Zo zie ik de toekomst ook voor Wijndal bij PSV...en talentvolle linksbacks zijn dunbezaaid en momenteel kost Wijndal nog geen astronomische bedragen zoals dat nu voor Stengs en Boadu wel geldt...Ik zou deze gok wel wagen als ik JDJ zou zijn, want hij heeft immers 2 gigantische miskopen gedaan op de linksbackpositie, dus nu heeft hij de kans om dit een beetje recht te zetten...

Wijndal zou een succes worden. Het is geen Angelino, maar wel een hele goede allround back in wording die zowel aanvallend als verdedigend zijn mannetje staat. Ben bang dat er echter een fors prijskaartje aan hangt. Komende winter is je enige kans, als die er voor PSV al is, want vanaf komende zomer moet je er echt minimaal 15m voor neerleggen, al kan AZ dat nu ook al makkelijk vragen.
 
Wijndal zou een succes worden. Het is geen Angelino, maar wel een hele goede allround back in wording die zowel aanvallend als verdedigend zijn mannetje staat. Ben bang dat er echter een fors prijskaartje aan hangt. Komende winter is je enige kans, als die er voor PSV al is, want vanaf komende zomer moet je er echt minimaal 15m voor neerleggen, al kan AZ dat nu ook al makkelijk vragen.

Is me nog nooit bijzonder opgevallen, maar slechter dan de huidige drie backs zal hij niet zijn. Of dat dan een reden is om er maar gelijk 10-15 miljoen aan uit te geven is een ander punt. Als we nou een goede scouting hadden, hadden we voor de helft van dat geld een Tagliafico oid in huis kunnen halen, maar ja, een goede scouting hebben we niet, en een TD die er verstand van heeft evenmin, dus misschien moet het dan maar met die Wijndal.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kan het zijn dat de verdedigers onzeker worden van een grabbelende onzekere Zoet achter hun ?
Het helpt niet mee. Ten tijde van Gomes was niet iedere fout van een verdediger fataal. Nu wel, mogelijk staan ze daar extra onder druk.
 
Het helpt niet mee. Ten tijde van Gomes was niet iedere fout van een verdediger fataal. Nu wel, mogelijk staan ze daar extra onder druk.

Sterker nog, in het kampioensjaar onder lijding van Suf Vergoossen kreeg Gomes dankzij de dramatische achterhode de meeste schoten op doel te verwerken van alle eredivisieclubs dat seizoen, en er gingen er maar verdomd weinig in. Gevolg: PSV werd kampioen. Goh, wat mis ik zo'n klasbak op goal zeg.
 
Sterker nog, in het kampioensjaar onder lijding van Suf Vergoossen kreeg Gomes dankzij de dramatische achterhode de meeste schoten op doel te verwerken van alle eredivisieclubs dat seizoen, en er gingen er maar verdomd weinig in. Gevolg: PSV werd kampioen. Goh, wat mis ik zo'n klasbak op goal zeg.
Hier past maar een woord bij... Weemoed.

En ik zie voorlopig ook niet zo'n klasbak komen bij ons.
 
Van Drongelen wil weg bij HSV is nog jong en hij drukt op de salariskosten bij HSV
PSV zou het met hem kunnen proberen Schwaab gaat toch weer eind vh seizoen weg en PSV moet opnieuw gaan bouwen.
En de miskopen vh hand doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan