PSV - sc Heerenveen | Zondag 24 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een negativiteit zeg. 2 jaar geleden werd Ajax nog in de voorrondes EL uitgeschakeld en kijk hoe dat is omgedraaid.

Realisme zonder PSV bril, en geloof me zo rooskleurig zit her er echt niet uit voor ons.
Misschien wel als wij door een godswonder ' net zo rijk ' als hun worden, dan wel. Maar reken er maar niet op
 
Unnerstall 7 het uitkomen en de bal hebben en been tegen het hoofd moment had Jeroen nooit gedaan
Dumfries 6
Baumgartl 4
Viergever 7
Sadilek 5
Doan 5
ihattaren 5
Rosario 5
Malen 6
Thomas 6
Bergwijn 8

Hendriks 4
Gakpo 5
Schwaab tekort gespeeld

1e helft 8
2e helft 3
 
Unnerstall 7 het uitkomen en de bal hebben en been tegen het hoofd moment had Jeroen nooit gedaan
Dumfries 6
Baumgartl 4
Viergever 7
Sadilek 5
Doan 5
ihattaren 5
Rosario 5
Malen 6
Thomas 6
Bergwijn 8

Hendriks 4
Gakpo 5
Schwaab tekort gespeeld
Ik denk dat je de cijfers in tweeën mag splitsen die van de eerste en tweede helft! Ik heb echt genoten van de eerste! Heerlijk om te zien, maar wat een drama die tweede helft niet normaal! Wat is onze verdediging toch slecht als ze onder druk gezet worden! Dat gaat nog wat worden as donderdag.....
 
Heuj 3 punten. Das 'n tijd geleden. hoe maakt me vandaag ff niet uit. Ik had ook niet verwacht dat alle problemen na een weekje ineens opgelost waren.

Vind overigens dat Bommel als trainer meestal juiste keuzes maakt. Band weg bij Rosario, Unnerstall op doel.. Nu nog Sadilek eruit en ik ben tevreden.
 
Het getik, hakballetjes en speelsheid was leuk om te zien in de eerste helft, maar dit wankele zooitje kan zo omslaan en dat zag je snel er na. Zo lang ze niet 3-0 voor staan zal het altijd billenknijpen blijven

Vind overigens dat Bommel als trainer meestal juiste keuzes maakt. Band weg bij Rosario, Unnerstall op doel.. Nu nog Sadilek eruit en ik ben tevreden.

Na weken van koppigheid en gepruts, vriendjespolitiek, 0% plan, 0% motivatie, :FP:
 
Heuj 3 punten. Das 'n tijd geleden. hoe maakt me vandaag ff niet uit. Ik had ook niet verwacht dat alle problemen na een weekje ineens opgelost waren.

Vind overigens dat Bommel als trainer meestal juiste keuzes maakt. Band weg bij Rosario, Unnerstall op doel.. Nu nog Sadilek eruit en ik ben tevreden.

Het koste slechts een karrevracht aan punten en daarmee de titelkansen en waarschijnlijk Europese overwintering, maar dan heb je ook wat!!
 
Heuj 3 punten. Das 'n tijd geleden. hoe maakt me vandaag ff niet uit. Ik had ook niet verwacht dat alle problemen na een weekje ineens opgelost waren.

Vind overigens dat Bommel als trainer meestal juiste keuzes maakt. Band weg bij Rosario, Unnerstall op doel.. Nu nog Sadilek eruit en ik ben tevreden.

De juiste keuzes ?? De eerste helft was redelijk , vooral wegens de knappe doelpunten. Er zat en zit nog steeds totaal geen lijn in het spel , het is gewoon afwachten op enkele persoonlijke flitsen en als die achterwege blijven is het lateraal en achterwaarts breien geblazen.
De doelman redt vandaag de punten .
 
Het ergste is toch dat Van Bommel nog NOOIT tactisch heeft weten in te grijpen om de zaak te draaien. Tweede helft worden we weggespeeld en het enige dat Van Bommel doet is speler A voor speler B...geen tactische ingreep, andere samenstelling of speelwijze....

Dit dus.

Bommel is tactisch ongelooflijk slap. Tweede helft keek die er alleen maar naar. Had het veel meer drukker met de grensrechter, dan met zijn eigen team. Bergwijn en Unnerstall redden hem voorlopig met twee fantastische goals, en een fantastische redding in de 89e minuut. Maar man o man, wat een dramatische pot was dit weer.

BommelOut. En daar blijf ik achter. Met Bommel wordt het simpelweg niks. Maar ach, er is gewonnen van Heerenveen dus niks aan de hand. Totdat de bom echt gaat ontploffen als men van Sporting en Emmen verliest. Beide uitwedstrijden.
 
Dit dus.

Bommel is tactisch ongelooflijk slap. Tweede helft keek die er alleen maar naar. Had het veel meer drukker met de grensrechter, dan met zijn eigen team. Bergwijn en Unnerstall redden hem voorlopig met twee fantastische goals, en een fantastische redding in de 89e minuut. Maar man o man, wat een dramatische pot was dit weer.

BommelOut. En daar blijf ik achter. Met Bommel wordt het simpelweg niks. Maar ach, er is gewonnen van Heerenveen dus niks aan de hand. Totdat de bom echt gaat ontploffen als men van Sporting en Emmen verliest. Beide uitwedstrijden.

En welke meesterlijke greep had meneer PSVynadaMas ingebracht om de wedstrijd om te draaien? De smaken zijn vrij snel op bij dit PSV. Vooral na die goede eerste helft, waardoor je intrinsiek geen reden had om te wisselen. Dat Bommel koppig is wil ik wel inkomen, maar minder koppig dan een Marwijk of een Koeman of een Cocu. Hij slachtoffert zijn keeper (die 6 jaar ofzo op doel gestaan heeft, ga er maar aanstaan) én zijn aanvoerder.
Zijn weinig trainers die dat kunnen óf er mee weg kunnen komen.

Die negativiteit is wat mij betreft niet terecht. Dit is een coach die ons vorig jaar naar een recordaantal punten bracht en 13x op rij won. Iets meer krediet heeft hij wel verdiend. Het heeft dit seizoen niet mee gezeten, met alle blessures die we al gehad hebben.
 
Ik denk dat je de cijfers in tweeën mag splitsen die van de eerste en tweede helft! Ik heb echt genoten van de eerste! Heerlijk om te zien, maar wat een drama die tweede helft niet normaal! Wat is onze verdediging toch slecht als ze onder druk gezet worden! Dat gaat nog wat worden as donderdag.....
We gewoon een k.t coach, een aanpassing van HEERENVEEN en meneertje weet het niet meer
 
Dit dus.

Bommel is tactisch ongelooflijk slap. Tweede helft keek die er alleen maar naar. Had het veel meer drukker met de grensrechter, dan met zijn eigen team. Bergwijn en Unnerstall redden hem voorlopig met twee fantastische goals, en een fantastische redding in de 89e minuut. Maar man o man, wat een dramatische pot was dit weer.

BommelOut. En daar blijf ik achter. Met Bommel wordt het simpelweg niks. Maar ach, er is gewonnen van Heerenveen dus niks aan de hand. Totdat de bom echt gaat ontploffen als men van Sporting en Emmen verliest. Beide uitwedstrijden.

Dus daar is mijn #BommelOutClub gebleven :love:. Ik vond zijn topic al zo rustig :unsure:.

Eerste helft helemaal lyrisch. Ik dacht even dat Mark eindelijk het licht had gezien. Van dat opportunisme erin gooien, spelers met plezier zien voetballen, fel in de duels. Maar niks bleek minder waar. Tweede helft louter op resultaat gespeeld. Geen seconde een speler gezien die ook maar aan voetballen dacht. 45 minuten lang louter ballen het stadion uittrappen. Van Bommel is qua instelling gewoon een opvolger van Cocu met zijn verdedigd denken. Moge dat na vandaag overduidelijk zijn geworden. Keer op keer maar weer de selectie de schuld geven :)ROFL:) of alles op blessures dan wel rode kaarten afgeven begint ook steeds zieliger te worden.

Er is maar één ding wat niet klopt bij PSV en dat is de instelling. En op basis van wat ik de eerste helft heb gezien hebben onze spelers nog altijd een rete goeie instelling. Tweede helft moeten ze met een andere instelling spelen van hun coach, waardoor ze mentaal in een neerwaarste spiraal terecht komen.

Oh... Ehm... Ik hoor net via mijn oortje dat dit "winnaarsmentaliteit" heet. "Het resultaat is het enige wat telt."

Sorry Mark :rolleyes::FP:.
 
Unnerstall 7 het uitkomen en de bal hebben en been tegen het hoofd moment had Jeroen nooit gedaan
Dumfries 6
Baumgartl 4
Viergever 7
Sadilek 5
Doan 5
ihattaren 5
Rosario 5
Malen 6
Thomas 6
Bergwijn 8

Hendriks 4
Gakpo 5
Schwaab tekort gespeeld

1e helft 8
2e helft 3

de keeper redt gewoon de drie punten ...
Doan bewijst nogmaals dat hij een overbodige transfer is doch omdat hij gehaald werd door MVB moet en mag hij blijven spelen .
 
Heb alleen het laatste half uur meegekregen (waarin alleen maar werd tegengehouden door PSV), dus ik weet niet hoe de tegengoal tot stand kwam, maar in dat half uur heb ik toch minstens 3 reddingen van Unnerstall gezien die Zoet zeker weten niet gehad zou hebben. Eindelijk weer eens een keeper op goal bij PSV.
 
Heb alleen het laatste half uur meegekregen (waarin alleen maar werd tegengehouden door PSV), dus ik weet niet hoe de tegengoal tot stand kwam, maar in dat half uur heb ik toch minstens 3 reddingen van Unnerstall gezien die Zoet zeker weten niet gehad zou hebben. Eindelijk weer eens een keeper op goal bij PSV.
Wat ik gezien heb van onze keeper was inderdaad weer wat feller dan wat we van Zoet gewend zijn. Katachtige reflex en prima sprongkracht.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan