PSV - AZ | Zondag 27 oktober | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het klopt gewoon maar jullie willen het gewoon niet zien. Het wordt gewoon tijd dat Noord Brabant onafhankelijk wordt van die corrupte zooi van boven de rivieren. Wij worden i Brabant structureel benadeeld en niet alleen met het voetbal.
 
Onafhankelijk Brabant wat een luxe zou dat zijn. Een zichzelf bedruipend land onafhankelijk van die corrupte Hollanders van boven de rivieren. Dan hebben we eindelijk rust . Wij sponsoren al jaren heel Nederland met onze bedrijven.
 
Hier is een 4-4-2 juist veel beter. Mo op 10. Guti en Thomas erachter. Daarachter Rosario.
Guti? Guti?? Meen je dat nou echt?? Wat een verschrikking en wat een miskoop. Hendrix en Rosario zijn 3 klassen beter dan dit Mexicaanse mietje dat steeds zijn been terug trekt, bang is om te een dribbel te maken, het overzicht niet heeft en nooit een overtuigende pass kan geven. Wat een vreselijke miskoop weer van Brands!
Ik was vandaag op uitnodiging van een sponsor en na jaren in het stadion. Eigenlijk wilde ik niet gaan maar op het laatste moment toch besloten om te gaan. Wat een dikke pech voor mij om uitgerekend vandaag in Eindhoven te zijn.
Laat ik voorop stellen dat het missen van 5 basisspelers en dan tegen een AZ in vorm en dan ook nog kort na het begin met 10 man, voor elke trainer dan ook een onmogelijke opgave is, ja ook voor Ajax als zij Ziyech, Tadic, Martinez, Blind en vd Beek zouden missen. En als een vervanger van hen ook nog een rode kaart krijgt zo vroeg in de wedstrijd.
Bruma en Doan zijn ook geen echte winnaars en dat wisten we al maar om uitgerekend hen er uit te halen en twee spelers met 0,0 creativiteit er in te brengen, is gewoon nog slechter dan alles bij elkaar. MvB wilde niet afgaan en vond misschien dat Doan en Bruma niet zoveel goeds deden maar Teze?? Een rechtsback op het middenveld?? En dan met alle respect een trage spits?? Die twee waren nog verschrikkelijker dan de rest! MvB wilde met inbreng van deze twee spelers de schade beperken, nou het is hem gelukt hoor.
Wat een vreselijke invalbeurten, wat zijn we afhankelijk van 3 jonkies, wat een armoede, de bank van PSV.
Jorrit kom aub terug en geef MvB en JdJ een harde schop!
 
Hoezo guti voor voetballend vermogen? Hij kan nog geen normale pass geven! Wat is die kerel slecht, langzaam en helemaal niet creatief zoals we van hem dachten. Nee, laat hem maar gaan!

Ik denk dat Guti gewoon een goede speler is, hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Guti is geen 6, maar een 8. Guti moet zich kunnen richten op het creëren van kansen en het in stelling brengen van de aanvallers, dichter in de buurt van de 16 van de tegenstander. Dan kan Guti een prima speler voor ons zijn. Dat laat hij ook in het Mexicaans elftal zien. Nu is zijn kerntaak ballen afpakken, verdedigend werk en daar is Guti de speler niet voor. Op de positie waarop Guti nu speelt, komt het vooral aan op zijn zwakkere punten en komen zijn sterke punten totaal niet tot uiting.
 
Ik denk dat Guti gewoon een goede speler is, hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Guti is geen 6, maar een 8. Guti moet zich kunnen richten op het creëren van kansen en het in stelling brengen van de aanvallers, dichter in de buurt van de 16 van de tegenstander. Dan kan Guti een prima speler voor ons zijn. Dat laat hij ook in het Mexicaans elftal zien. Nu is zijn kerntaak ballen afpakken, verdedigend werk en daar is Guti de speler niet voor. Op de positie waarop Guti nu speelt, komt het vooral aan op zijn zwakkere punten en komen zijn sterke punten totaal niet tot uiting.
Misschien moet hij, als hij de bal afgepakt heeft, eens een keer spelers in stelling brengen dan.
 
Het klopt gewoon maar jullie willen het gewoon niet zien. Het wordt gewoon tijd dat Noord Brabant onafhankelijk wordt van die corrupte zooi van boven de rivieren. Wij worden i Brabant structureel benadeeld en niet alleen met het voetbal.
https://www.knvb.nl/over-ons/contact/wanordelijkheden

Even invullen maat. Meldpunt wanordelijkheden. En anders morgen even klantenservice bellen misschien dat zij je verder kunnen helpen. Wij hier op het forum niet.
 
Ik denk dat Guti gewoon een goede speler is, hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Guti is geen 6, maar een 8. Guti moet zich kunnen richten op het creëren van kansen en het in stelling brengen van de aanvallers, dichter in de buurt van de 16 van de tegenstander. Dan kan Guti een prima speler voor ons zijn. Dat laat hij ook in het Mexicaans elftal zien. Nu is zijn kerntaak ballen afpakken, verdedigend werk en daar is Guti de speler niet voor. Op de positie waarop Guti nu speelt, komt het vooral aan op zijn zwakkere punten en komen zijn sterke punten totaal niet tot uiting.

Een 8 speelt in het systeem van PSV naast de 6 - als twee controlerende middenvelders. Een 8 zou naast de 10 spelen in een 4-3-3 met de punt naar achteren - maar Guti heeft als 10 al laten zien dat hij dichtbij de 16 ook niet echt uit de voeten kan. Ik zou niet weten waarom hij dat als 8 in zo'n systeem wel zou kunnen. Hij is gewoon te traag, en in het moderne voetbal moet iedere speler ook kunnen verdedigen. Maar goed, voorafgaande aan de laatste twee wedstrijden meende ik juist iets van vooruitgang te bespeuren, daar hou ik me vooralsnog aan vast.
 
Snel een schop geven die hele Guti en laten fietsen naar Mexico. De zoveelste miskoop van Brands.
 
Ik denk dat Guti gewoon een goede speler is, hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Guti is geen 6, maar een 8. Guti moet zich kunnen richten op het creëren van kansen en het in stelling brengen van de aanvallers, dichter in de buurt van de 16 van de tegenstander. Dan kan Guti een prima speler voor ons zijn. Dat laat hij ook in het Mexicaans elftal zien. Nu is zijn kerntaak ballen afpakken, verdedigend werk en daar is Guti de speler niet voor. Op de positie waarop Guti nu speelt, komt het vooral aan op zijn zwakkere punten en komen zijn sterke punten totaal niet tot uiting.
In het Mexicaans elftal speelt hij nooit of onbelangrijker wedstrijden, ik heb hem nog geen enkele goede wedstrijd zien spelen in ehv, ook al staat hij niet op 8 zoals jij dit zegt, voetbal kwaliteit zie je meteen en hij mist; agressie, loopvermogen, snelheid, korte pass, passeerbewegingen! Dat is nogal wat.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
https://www.knvb.nl/over-ons/contact/wanordelijkheden

Even invullen maat. Meldpunt wanordelijkheden. En anders morgen even klantenservice bellen misschien dat zij je verder kunnen helpen. Wij hier op het forum niet.
Structureel wordt Noord Brabant benadeeld terwijl wij 1 van de rijkste provincies zijn.
Grootheidswaanzin hebben ze in het westen boven de rivieren maar zonder onze provincie zijn ze helemaal niks.
Onafhankelijkheid is de een redding voor Noord Brabant.
 
Van Bommel: ‘Wij misten hele goede spelers, maar daardoor hebben we niet verloren’

link

Van Bommel heeft weer een andere wedstrijd gezien. :cool:
 
Van Bommel: ‘Wij misten hele goede spelers, maar daardoor hebben we niet verloren’
link
Van Bommel heeft weer een andere wedstrijd gezien. :cool:
Vind hetgeen hij zegt niet zo vreemd, t idee van de wissels met de rust snap ik nu, maar blijf ik wel dom vinden
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan