PSV - AZ | Zondag 27 oktober | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zelfs bij de fameuze grootste thuisnederlaag van PSV tegen Wageningen werd het 1-6:sad:

Mijn inziens ligt het probleem van PSV vooral op het middenveld. Tegen Wolfsburg was er geen verbinding tussen de verdediging en de aanval, en dat is zo gebleven. Die miljoenen van Bruma en Doan hadden daar in geïnvesteerd moeten worden. (De cynici/realisten onder ons kunnen dan opmerken dat je voor 25 miljoen tegenwoordig ook niet meer veel haalt, maar dat terzijde) En Lozano verbloemde dat probleem nog behoorlijk omdat die maar al te vaak de bal zelf veroverde of rond het middenveld kwam ophalen.
 
Mijn inziens ligt het probleem van PSV vooral op het middenveld. Tegen Wolfsburg was er geen verbinding tussen de verdediging en de aanval, en dat is zo gebleven. Die miljoenen van Bruma en Doan hadden daar in geïnvesteerd moeten worden. (De cynici/realisten onder ons kunnen dan opmerken dat je voor 25 miljoen tegenwoordig ook niet meer veel haalt, maar dat terzijde) En Lozano verbloemde dat probleem nog behoorlijk omdat die maar al te vaak de bal zelf veroverde of rond het middenveld kwam ophalen.

Klopt, maar ach, met een beetje fatsoenlijke scout kun je nog steeds voor een 'spotprijsje' een fatsoenlijke speler ophalen. Die Martinez van Ajax kostte toch ook maar iets van 7,5 miljoen of zo? Het probleem zit hem er bij PSV, na Brands, dus in dat we nog steeds geen capabele TD hebben die een uitgebalanceerde selectie weet neer te zetten. Brands kon het niet, en dus is het niet gek dat zijn leerling, JdJ er helemaal geen hout van kan. Dus bovenop het probleem van de verschrikkelijke BvM-tactiek die MvB hanteert en waar nooit aan getornd wordt, waar de spelers zich dus aan moeten aanpassen ook al zijn ze daar niet geschikt voor, zit je dus nog met een TD die MvB voorziet van een selectie vol problemen. Maar goed, een goede trainer past zijn tactiek aan aan zijn selectie, niet andersom.
 
Ik zag de overtreding van Thomas net naar ik vind het gewoon een rode kaart. Het is misschien niet opzettelijk, maar je kan er wel iemands enkel of carriere mee kapot trappen.
 
Ik zag de overtreding van Thomas net naar ik vind het gewoon een rode kaart. Het is misschien niet opzettelijk, maar je kan er wel iemands enkel of carriere mee kapot trappen.

Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is dat het rood was. (op 1 persoon na dan).

Zo krijgen we in 2 wedstrijden net zoveel directe rode kaarten als in de afgelopen vijf seizoenen, dat is ook een prestatie.
 
Word jij niet ontzettend moe van jezelf?
Neuh. Ik word alleen moe van de falende arbitrage in Nederland.
Zijn er echt geen betere arbiters te vinden in dit land dan dat zooitje dat nu in de eredivisie fluit?
Het niveau van de arbitrage is van het niveau Gibraltar. Zo verdomd slecht is het.
 
Neuh. Ik word alleen moe van de falende arbitrage in Nederland.
Zijn er echt geen betere arbiters te vinden in dit land dan dat zooitje dat nu in de eredivisie fluit?
Het niveau van de arbitrage is van het niveau Gibraltar. Zo verdomd slecht is het.
Nou ben ik het warempel met je eens;). Het nederlandse scheidsrechtercorps is abominabel slecht. Maar dat is wat anders dan een complottheorie om ajax kampioen te maken of tegen PSV. Het nivo is erbarmelijk, en daar heeft iedereeen last van
 
Neuh. Ik word alleen moe van de falende arbitrage in Nederland.
Zijn er echt geen betere arbiters te vinden in dit land dan dat zooitje dat nu in de eredivisie fluit?
Het niveau van de arbitrage is van het niveau Gibraltar. Zo verdomd slecht is het.
Volgens mij ben je niet echt in de positie om te oordelen over de arbitrage als je de overtreding van Thomas geen rood vond.
 
We slaan allemaal een beetje door ook qua negativiteit. We hebben onszelf wijs gemaakt dat we makkelijk om het kampioenschap meedoen. Ajax heeft vorig jaar een enorme stap vooruit gedaan (wat is dat toch goed voor het NL voetbal geweest). Wij haken met toptalenten best een beetje aan, maar Ajax is momenteel veel verder dan de rest van de eredivisie. Het is nu echt prioriteit dat we Europese successen gaan boeken, want dit gaat ons spelers kosten.
 
Ik kan me in veel punten en complotten van Ronaldinho van PSV best vinden, maar er komt een moment dat je het los mag laten. Vroeger kon ik ook nachtenlang wakker liggen na een nederlaag, en kon ik doodvermoeid om half 7 weer naar me werk terwijl de selectie van PSV net vrolijk ging slapen nadat ze nog even hun geld hadden geteld.
Momenteel zal ik geen minuut meer wakker liggen van PSV, maar ik begrijp dat sommigen dat nog wel hebben, of je nu 12 of 53 bent, maar loslaten is wel belangrijk.
Dus Ronaldinho laat het gaan, kijk om je heen en geniet, en zondag mag je je weer frustreren. Wanneer je echt denkt dat het aan Zeist ligt geef ze dan niet de macht om jou jezelf langer dan 1 dag te laten frustreren.
 
Ik heb die Ronaldino al 'n tijdje op mn negeerlijst staan en vandaag blijkt maar weer hoe terecht dat is. :D

Over de wedstrijd:
Je mist 5 basisspelers, prima. Je krijgt een domme rode kaart, prima. Maar dan hoef je nog niet zo kansloos met 0 - 4 te verliezen. Ik had wel graag iets meer tegenstand willen zien. Dit was gewoon slachtbank. En dan die wissels.. Ik zie mensen roepen om het ontslag, dat hoeft van mij nog niet zo, maar er mag wel stevig worden gepraat over keuzes die MvB maakt tijdens de wedstrijd.

En natuurlijk het feit dat Zoet en Sadilek nog altijd in de basis staan is een gigantisch teken van zwakheid. Boscagli kan onmogelijk slechter zijn dan de totaal niets toevoegende Sadilek. Het zal wel dat hij hard werkt en niet verzaakt etc, maar alle fouten die hij herstelt door z'n harde werken maakt ie eerst zelf. Om daarna met onbegrijpelijke passes en loopacties het de rest onmogelijk te maken. Afschrijven, is echt Roda JC niveau.

En een Zoet in topvorm is okay, maar alles minder dan dat is eigenlijk schandalig. Maakt al jaren geen ontwikkeling meer door. Met Unnerstall heb je in ieder geval een sterke lijnkeeper. En opbouwend.. Tja, Zoet levert ook de meeste ballen in. Kun je moeilijk op achteruit gaan.
 
Ik heb die Ronaldino al 'n tijdje op mn negeerlijst staan en vandaag blijkt maar weer hoe terecht dat is. :D

Ach hij heeft wat moeite met relativeren. Ik kan daar goed tegen, wanneer jij niet dan is dat een prima oplossing toch.
Ik zet altijd mensen op mijn negeerlijst die er mee te koop lopen iemand op de negeerlijst te hebben :p
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan