PSV - VVV Venlo | Zondag 6 oktober | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
So he, die Schwaab is echt wel ff minder dan Baumgartl. Was ik ff vergeten. Vind dat MvB verkeerd signaal afgeeft door deze wissel.
Ik neem aan dat de Bruma fanclub tevreden is ? Ik wil of kan t niet zien..
Mijn beperking.

Aanvallende kwaliteiten van Dumfries worden overschat. Loopt vaak ook in de weg
 
Rosario vind ik als enige goed spelen. Enkele mooie passes en onderscheppingen. Doan gaat ook nog wel. De rest vind ik echt heel matig spelen. Er zit totaal geen tempo in het spel, te weinig beweging voorin en te weinig lopers.

Rosario ja dat is echt veruit de beste van PSV, ben al bezig met een standbeeld van onze aanvoerder op de Frederiklaan
 
So he, die Schwaab is echt wel ff minder dan Baumgartl. Was ik ff vergeten. Vind dat MvB verkeerd signaal afgeeft door deze wissel.
Ik neem aan dat de Bruma fanclub tevreden is ? Ik wil of kan t niet zien..
Mijn beperking.

Aanvallende kwaliteiten van Dumfries worden overschat. Loopt vaak ook in de weg
Maar het brengt wel druk, roring in de verdediging van VVV.
Wat dacht je van Bergwijn, die kiest zijn sprints zo zorgvuldig uit dat hij maar 2x per wedstrijd een sprintje maakt
 
So he, die Schwaab is echt wel ff minder dan Baumgartl. Was ik ff vergeten. Vind dat MvB verkeerd signaal afgeeft door deze wissel.
Ik neem aan dat de Bruma fanclub tevreden is ? Ik wil of kan t niet zien..
Mijn beperking.

Aanvallende kwaliteiten van Dumfries worden overschat. Loopt vaak ook in de weg
Inderdaad, te belachelijk voor woorden. Schwaab moet back-up voor Baumgartl zijn, en blijven. Met Baumi krijg je veel meer structuur in het aanvalsspel.
 
So he, die Schwaab is echt wel ff minder dan Baumgartl. Was ik ff vergeten. Vind dat MvB verkeerd signaal afgeeft door deze wissel.
Ik neem aan dat de Bruma fanclub tevreden is ? Ik wil of kan t niet zien..
Mijn beperking.

Aanvallende kwaliteiten van Dumfries worden overschat. Loopt vaak ook in de weg

Bruma is bij alle clubs waar hij kwam mislukt. Ik kan iig prima zien waarom.
 
Vermoed dat er binnen 5 minuten een goal valt. En afhankelijk aan welke kant wordt het een hele makkelijke of hele stugge 2e helft
 
Van notoire zwartkijker naar cynische opa... ben benieuwd wat de volgende halte is ;)
Maar wel helemaal eens, het is vandaag slecht, traag, inspiratieloos en meer van dat soort termen.
Da's geen reden om de ene na de andere niets bijdragende opmerking te posten. Waar de meesten zich ergeren aan het spel dragen ze tenminste mogelijke oplossingen aan. Je beperken tot slechts cynische afbrekende opmerkingen is op zijn minst irritant.
 
Inderdaad, te belachelijk voor woorden. Schwaab moet back-up voor Baumgartl zijn, en blijven. Met Baumi krijg je veel meer structuur in het aanvalsspel.
Wederom, dat zou een zwaktebod zijn als dat ons standaardtactiek zou zijn die aanvallen via een centrale verdediger
 
Da's geen reden om de ene na de andere niets bijdragende opmerking te posten. Waar de meesten zich ergeren aan het spel dragen ze tenminste mogelijke oplossingen aan. Je beperken tot slechts cynische afbrekende opmerkingen is op zijn minst irritant.
Ach, iedereen verwerkt zo'n wedstrijd op zijn/haar/het eigen manier.
 
Da's geen reden om de ene na de andere niets bijdragende opmerking te posten. Waar de meesten zich ergeren aan het spel dragen ze tenminste mogelijke oplossingen aan. Je beperken tot slechts cynische afbrekende opmerkingen is op zijn minst irritant.

Tuurlijk joh, opmerkingen die ik nu post lees ik al het hele seizoen en daar mag je niks van zeggen en ik heb altijd met onderbouwing mijn opmerkingen verdedigd waarom ze slecht of matig spelen en dat moet hier wel met alle positivo's.
 
Waaron spelen Guti en Sadilek gelijk weer de bal terug???
Ik dacht dat de het doel aan de overkant stond.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan