Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kan eindelijk kijken. Chemo therapie duurde langer dan gepland. Franse stream en commentaar is geweldig. Net als de 2-0 voorsprong.
 
Ik zet 10 euro in op "PSV is zondag kansloos tegen dit magistrale Ajax" in een van de kranten/media de komende dagen
 
Wat deed hij in jou ogen verkeerd dan?
Sanchez zoekt toch ruzie en loopt Tagliafico omver. Terecht geel. Dat dit een reactie was op Tagliafico doet niet ter zake.
Die spitsen zijn vergeten dat ze een bal in de hoek moeten koppen ipv op de keeper.

Ps. Dat die gast in zijn megafoon stikt ofzo. Nep capo gedoe daar
Het kan aan mij liggen, maar ik hoor toch vrij vaak het woord joden van de tribunes afrollen. Maar o wee, als een andere club iets over joden zingt....

Pfff, het zit Ajax wel. Die Franse keeper is trouwens niet best. Ziet er drie keer niet goed uit. Maar Ajax laat ook best mooie dingen zien.
 
Sanchez zoekt toch ruzie en loopt Tagliafico omver. Terecht geel. Dat dit een reactie was op Tagliafico doet niet ter zake.

Het kan aan mij liggen, maar ik hoor toch vrij vaak het woord joden van de tribunes afrollen. Maar o wee, als een andere club iets over joden zingt....

Pfff, het zit Ajax wel. Die Franse keeper is trouwens niet best. Ziet er drie keer niet goed uit. Maar Ajax laat ook best mooie dingen zien.

Tsja....en Lille schiet alles recht op Onana af. Prima prestatie van ajax, maar ook weer niet heel bijzonder.
 
Had liever gezien dat ze 15 voor die Alvarez hadden betaald ipv 10 voor Baumgartl. Of hij zelf ook graag wilde komen weet ik alleen niet. En voor die Martinez geld hetzelfde.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lille is echt geen CL niveau. Dit zeg ik zonder iets te willen afdoen aan de mooie goals van Ajax.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan